Splněný sen. Od jejího představení ji sleduji, a teď je doma.
Výška jezdce: 1 cm
První dojmy - První dojmy. Příjemný motocykl.
Recenze
Koupí italského superbiku jsem si splnil dlouholetý sen a tak před první jízdou jsem měl velká očekávání, aniž jsem věděl co mě skutečně čeká. I když pravda je, že jsem se svezl při koupi, ale to jsem prováděl především zkoušku funkčnosti stroje a tak pocity šli částečně stranou.
A teď už k první skutečné projížďce.
Motocykl, který vznikl vlastně v minulém století, by měl býti už překonán. Částečně to pravda je, ale ne tak docela! Už jen vytlačení z garáže je radost, protože ať se podívám na MV z jakéhokoliv úhlu, tak je krásná. Pohled na ni člověka uklidňuje, ale také zároveň vzbouří. Soukám se do staré kombinézy a usedám v přísně závodní pozici do sedla italské krásky. Startuji a prohřívám ušlechtilý čtyřválec na kterém částečně zapracovali i inženýři z Maranella. Řadím první rychlostní stupeň a pobízím koně. Rozjezd je plynulý, i když velmi líný, ale to je v pořádku, je to superbike ze závodní DNA. Do 6000 rpm se nic moc neděje. Řadím 2, 3, 4 a vrhám se do první zatáčky. Motorka krásně a přesně padá, ale pozor, rozhazují mě studené pneumatiky, to nic. Holt tlačím na pilu moc brzy. Po dalším kilometru je už vše o.k. Držím motor v režimu 7000 – 12000 rpm a to je skutečně lahoda. Jak zátah, tak zvuk je návykový a nechci přestat. Rychle si zvykám a tlačím na to. Co mě úplně dostává, tak to je sametová a naprosto přesná a skvěle odstupňovaná převodovka. Opravdu je radost neustále řadit. Dalším výborným prvkem jsou brzdy. Na tehdejší dobu něco nevídaného. Jasně, dnešní motorky brzdí i lépe, ale ne zase o tolik. A tak jedu a užívám si radosti z motocyklu a zjevuji se Hořicích, je sice neděle, ale provoz je veliký. Dávám opatrně dvě kola, ale i tak brzo přivádím pneu na limit. Jsem nadšený a v závodním tempu se vracím domů, a vím, že ji docela dávám zabrat. Překvapuje mě jak se chová i na horších silnicích. Podvozek žehlí nerovnosti o mnoho lépe než GSXR1000, a je velmi přesný včetně řízení. A ten zvuk! A to řazení! A ty brzdy ……….Prvních 130 km mám za sebou a jsem nadšen.
Nádhera, absolutně nadčasový design ta motorka snad nikdy nezestárne
nadhera
Tahle kráska nikdy nezestárne
Tahle kráska nikdy neztratí svoje kouzlo. Je prostě nádherná.
Skutečné mistrovské dílo.
Opravdu krásná motorka, pro mě jedna z nejhezčích superbiků vůbec