Robustní posunovadlo na cesty po Praze, do práce a zpět.
Motorka koupena od sutys (Mělník)
První dojmy - Rok od řidičáku a 5000 kilometrech na učiteli Simsonu jsem si troufl v Mělníku nasednout v polabské mlze na dvakrát těžší stroj a odkočírovat ho do jeho nového působiště - Prahy.
Motorku bych doporučil pro - Pragmatické jezdce, co se nechtějí na cestách do práce prát s těžkou motorkou a řeší v poměru s autem spotřebu, která je u takto malé motorky vůči autu poloviční. Alternativou jsou 125 skůtry, pokud vám nevadí, že jedete právě na skůtru.
Doplňky na motorce - ručně dělaný nosič (neprodává se) a výfuk
Recenze
Od motorky jsem neočekával nic víc, než že mě dostane každé ráno 4km do práce a ulehčí mému autu, nervům, peněžence a času při cestách po Praze.
Jak sem řekl, tak se i děje. Na delší cesty se s ní nevydávám, dle rčení "objem nenahradíš" si i myslím, že by to bylo zbytečné trápení pro mašinu i jezdce, ač je posez na RS velmi pohodlý (180cm), i kamarádka s CBR 125 si ho velmi pochvalovala oproti Hondě.
Na pohled nevypadá špatně a na ulici se neplete s motokolem, což je příjemný pocit. Jízdní vlastnosti jsou dobré, větší balóny navozují trochu jiný rytmus kroužení zatáček oproti 125kovým pneu. Je třeba počítat s né tak elegantním chodem motoru při maximáních otáčkách 8000 ot/min oproti dražším Japoncům.
EDIT: Absolvoval jsem již nějaké ty několikadenní výlety včetně dálničních přesunů a mohu tak popsat svoje dojmy. RS se rozjede na 100-105 km/h a na okreskách dokáže udržet devadesátku, v provozu nijak nepřekáží. S nedostatkem výkonu se setkáte v prudších kopcích. Pokud jsem se potřeboval pohybovat po dálnici, nejpohodlnější bylo odchytit si rychlejší kamion a držet se za ním, stačilo mi pak 3/4 plynu a měl sem alespoň zálohu malého přebytku výkonu. Techničáková maximální rychlost je 85km/h, ale motorka jede pohodlně i na vyšší otáčky, delší přesuny nebyly problém.
Co se zpracování týče své levnější vlastnosti mají lehce praskající plasty a poddimenzované díly jako blatníky.
Nicméně si ode mě i přesto Yuki nežádá nic víc, než 3L paliva a pár deci oleje a já jí jsem za to velmi vděčen.
Poměr výkon/efekt/cena je pro pragmatické uživatele vysoký.
***Po dvou sezónách a 10.000 bezproblémovývh kilometrů PRODÁNO***
správný pohled na věc