Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 240000 |
Výdrž... Co ta potvora všechno vydrží... Až k neuvěření...
Technika a technologie z 80. - 90. let... V 21. století to zní jako dávná historie...
... a má jí dneska kde kdo...
Moje úpravy |
Nástavec na plexi, mlhovky, padací rám, podstavce pod řidítka, progrese na předku i zadku, nosiče kufrů, stupačky, řadička, centrál, opletené hadice, koncovka Remus, DynoJet, K&N filtr, program. zapalování IGNITECH, Scottoiler, kolečko a rozeta SuperSprox, hydraulická spojka PBR. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | zanedbatelná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování | |
Terén |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Brodivost | |
---|---|
Výška | |
Ochrana motoru | |
Skoky |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 350-400 km |
Sport
Použité destičky | Nissin |
---|---|
Úpravy podvozku | Přední progresivní pružiny Wirth, olej s vyšší viskozitou (10W). Zadek tvrdší pružina o 15 %. |
Použité pneumatiky | Conti TKC 80, Mitas E07, E09/E09 Dakar, E10, Michelin Anakee |
Úpravy brzd. systému | Opletené hadice na předku i zadku. |
Úpravy motoru | DynoJet, K&N filtr, programovatelné zapalování IGNITECH - vyladěno na brzdě na 70 hp a 78 Nm. |
Obecné
Moje závady | 2x ložisko v zadním kole, 1x v předním kole, benzinové čerpadlo |
---|