PROFIL MOTORKY

Honda XRV 750 Africa Twin (1997)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pudas
Vloženo 20.3.2014
Aktualizováno 3.11.2016
Zobrazeno 3 265x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Hodnocení motorky
Nalezeno 40 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 80000
Silné stránky

Jízda terénem, po malých silničkách. pocit z motorky je super.

Slabé stránky

jízda na dálnici, turbulence za origo větrným štítkem, (vyřešeno štítkem na míru)

Moje úpravy

Duralový nosič

Obecné

Moje závady Zasekávající se přední brzdič.
Spotřeba oleje.
Použitý spotřební materiál klasika hilfo filtry
olej co přijde pod ruku a plní požadavky výrobce
to stejné pro chladící kapalinu
Baterie bezúdržbová varta YTX14-BS
svíčky original NGK DPR8EA-9

Cestování

Dojezd na nádrž cca 400km
Možnosti uchycení zavazadel
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Pohodlí jezdce
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana jezdce cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Použité destičky goldfren s3
Úpravy motoru 0
Úpravy podvozku Progresivní pružiny
Úpravy brzd. systému 0
Použité pneumatiky terén - mitas e09 - zadek, super univerzál na asfalt i lehký terén)
- mitas c02 - zadek, jediná volba do mokrého a těžšího terénu
- metzeler karoo I - předek, asfalt, suchý terén ok. cokoliv mokrého špaténka (motka je moc těžká na předek, kamarád ji ma na xt600 a je v pohodě)
- metzeler six days - předek, bezkonkurenčně drží na každém povrchu
- mitase e10 - předek - stejně jako karoo, v terénu o trochu horší.
silnice - mitas e08, příště zkusím 07
(zatím kombinace e09 vzadu a e10 vepředu vypadá jako dobrá volba na silnice a suchý terén)

Motor

Spotřeba oleje l/1000km 0.1
Spotřeba paliva l/100km 5.9
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Terén

Skoky
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ochrana motoru
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Výška
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brodivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Zatím si všechno dělám sám, a na co nemám zkušenosti nebo nástroje nechám zrepasovat.

Jízda

Terén
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Podvozek

Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist