Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 80000 |
Silné stránky
Jízda terénem, po malých silničkách. pocit z motorky je super.
Slabé stránky
jízda na dálnici, turbulence za origo větrným štítkem, (vyřešeno štítkem na míru)
Moje úpravy |
Duralový nosič |
---|
Obecné
Moje závady | Zasekávající se přední brzdič. Spotřeba oleje. |
---|---|
Použitý spotřební materiál | klasika hilfo filtry olej co přijde pod ruku a plní požadavky výrobce to stejné pro chladící kapalinu Baterie bezúdržbová varta YTX14-BS svíčky original NGK DPR8EA-9 |
Cestování
Dojezd na nádrž | cca 400km |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce | |
Ochrana jezdce cestování |
Sport
Použité destičky | goldfren s3 |
---|---|
Úpravy motoru | 0 |
Úpravy podvozku | Progresivní pružiny |
Úpravy brzd. systému | 0 |
Použité pneumatiky | terén - mitas e09 - zadek, super univerzál na asfalt i lehký terén) - mitas c02 - zadek, jediná volba do mokrého a těžšího terénu - metzeler karoo I - předek, asfalt, suchý terén ok. cokoliv mokrého špaténka (motka je moc těžká na předek, kamarád ji ma na xt600 a je v pohodě) - metzeler six days - předek, bezkonkurenčně drží na každém povrchu - mitase e10 - předek - stejně jako karoo, v terénu o trochu horší. silnice - mitas e08, příště zkusím 07 (zatím kombinace e09 vzadu a e10 vepředu vypadá jako dobrá volba na silnice a suchý terén) |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0.1 |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 5.9 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka |
Terén
Skoky | |
---|---|
Ochrana motoru | |
Výška | |
Brodivost |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Zatím si všechno dělám sám, a na co nemám zkušenosti nebo nástroje nechám zrepasovat. |
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město | |
Sport |
Podvozek
Těsnost tlumičů | |
---|---|
Možnost nastavení |