Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 70000 |
-mašina zrozená k cestování, pohodová kochačka krajinou, která se otočením plynu změní nespoutané zvíře mezi nohama :)
-zvuk V4 s orlojem uvnitř bez primárního řetězu
-letmo zavěšené kolo na kývce
-jeden výfuk
-duální CBS brzdový systém
-originál dobíjení-chabé chlazení zkratového regulátoru a jeho následné upečení, případně upečení statoru+regulátoru
-slabá kabeláž dobíjení
-originál větrný štítek - plexi - při mých 190 cm, chytám vítr a žeru mouchy celou hlavou (výměna za bublinu - perfektní)
Moje úpravy |
-nosič kappa 257FZ pro horní kufr, trubkový boční nosiče PL257 |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřitelná |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | 400 km |
Obecné
Moje závady | -dobíjení: diagnostika umrlého regulátoru v kombinaci s KO statorem alternátoru -vyměnil jsem obojí, stator v USA, regulátor VAPE |
---|