Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 75000 |
Vzhled, pohodlí, síla, brzdy, zvuk, spotřeba, spolehlivost, snad skoro všechno!
zatím snad žádné, jen mi příjdou trochu nepohodlné madla na řídítkách, po chvíli mi začnou brnět ruce.. ale asi to chce jen lepší rukavice
Moje úpravy |
Moje úpravy jen co se týká laku masky, bočních plastů, koncovek řídítek a víčka oleje. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Pohodlí spolujezdce | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Ochrana spolujezdce | |
Světla | |
Dojezd na nádrž | cca 450km |
Obecné
Moje závady | Tak problém s palivoměrem byl vyřešen.. Možná příčina mě mapadla, když mi dnes (10.6.2010) začal vynechávat i otáčkoměr a rezerva začala svítit i u zcela plné nádrže. Sundal jsem plexi a bylo jasno- byl napůl vypadlý konektor k budíkům. Pořádně jsem ho tam přitlačil a už vše ukazuje správně, i palivoměr reaguje hned.. Ale moc napevno tam nedrží, mám strach že se zase vyklepe ven, budu to asi muset spevnit izolepou nebo nějak jinak a bude zase vše v naprostém pořádku :-) |
---|