Obecné
Motocykl mám: | Nový |
---|---|
Pořizovací cena: | 49 900 Kč |
Malá spotřeba - velký dojezd na plnou nádrž (cca 600km), spolehlivé el. vstřikování paliva
Pohodlné sedlo a vzpřímený posez
Vzhled větší motorky (délka, šířka, ale i váha)
Spolehlivý motor (po 25t kilometrech bez závad)
Zadní brzda
Přední brzda (stejný kotouč jako vzadu)
Minimální ochrana proti dešti, větru, mouchám..
Neexistence originálního příslušenství
Vyšší hmotnost (na 250ccm)
Leckde "zajímavá" elektroinstalace (ale funguje)
Po cestě upadávají (ne klíčové) díly a šroubky
Občas praskají žárovky
Moje úpravy |
Topcase na helmu pochybné kvality |
---|
Motor
Průběh výkonu | |
---|---|
Spojka | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 2.8 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu | |
Typ rámu | Trubkový - čínský |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Nabídka doplňků | |
---|---|
Servisní intervaly | |
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Ceny náhr. dílů | |
Dostupnost dílů |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | 600 km |
Světla |
Obecné
Moje závady | Jediná závada kdy moto zůstala stát, bylo že po první sezoně odešla origo baterie (gelová), koupena nová klasická a už bez problémů. Jinak již někde po cestách upadlo: pár šroubků, kryty stupaček, boční kryt, zadní držák s topcase. |
---|