PROFIL MOTORKY

Yamaha YZF-R1 (2000)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hnjupis
Vloženo 4.5.2009
Aktualizováno 16.4.2013
Zobrazeno 4 467x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Hodnocení motorky
Nalezeno 31 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: Směšná-byla to motka na opravu
Silné stránky

Motor
Brzdy
Sportovní posez
Ovladatenost

Slabé stránky

Problémy s elektrikou
Praskají podsedadláky
Prý odchází dvojková kolečka v převodovce

Moje úpravy

Karbonový zadní blatníček,karbonové plastíky kolem nádrže a pod světly,pancéřové hadice,přepákování,nerezové svody,výfuk Akrapovič,Dynojet,závodní plexi MRA,karbonový kryt zapalování,grypy YZF R1,padáky,KN vzduchový filtr,proužky na kolech a blbosti typu různých barevných eloxovaných matiček a šroubků(šroubky v plexi,šrouby na motoru,matky na seřizování tlumičů,závažíčka,víčko plnění oleje),polepy brejlí,víčka nádrže,kolmé ventilky,lehká kola,LED-miniblinkry,držák SPZ.

Motor

Spotřeba paliva l/100km 6.63
Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0,3
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Obecné

Moje závady V prdeli budíky(při otočení klíčkem naskočily 3000ot a při nastartování 8000 a jinak žádná reakce)-na tuto závadu sleva 2000,-Kč plus nové gumy a STK zdarma! Olejové čidlo(klasický průser Yamahy,ale žádná velká věda),řetězovka(závodní duralová rozeta-chyběly 4 zuby a další byly na hranici a 120 řetěz vytahaný a suchý),upálený drát a konektor u regulátoru dobijení,vadná žárovka blinkru.Všechno až na to čidlo už bylo a já jen opravil. Nově se cca v říjnu 2009 objevila prasklina podsedadláku. Už od předchozího majitele zavařená (spíš zapatlaná). Zavařeno a nasříkáno 04.04.2010!!

Podvozek

Typ rámu Hliníkovej, pěkně tvarovanej deltabox, a u mě v černém komaxitu.
Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Sport

Úpravy motoru KN filtr,Dynojetkit,Svody + koncovka Akrapovič
Úpravy podvozku Lehká kola,kolmé ventylky

Do budoucna jiné tlumiče (snad) :)
Úpravy brzd. systému Pancéřové hadice na předku i na zadku.
Použité pneumatiky Zadní:Metzeler racetec slick K2
180x55xZR17 K22
Přední:Bridgestone Battlax BT 002F Type2 Racing
120x70xR17 M/C 58V
Nejlepší co jsem kdy jezdil se zdají Pirelli DRAGON SUPERCORSA PRO SC2!! Jistota.
Úpravy řídící jednotky pouze přetryskované karbce (DynoJet)

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1


TOPlist