Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 100.000,- Kč |
Spolehlivost, vzhled, průchodnost městem, ovladatelnost, celkem příznivá spotřeba
Řidič :o) Jinak klasika - nelineární a o ničem nevypovídající palivoměr, absence šesté rychlosti a ve dvou by pár koníků navíc neškodilo.
Moje úpravy |
Vyšší turistické plexi od MRA, v r. 2012 navíc pořízen přídavný štítek Puig. Výrazné zlepšení stavu, vítr mi teď jde nad helmu a skoro vůbec nefouká. Opěrky na boční brašny Givi nastříkané na barvu motorky (nechápu, proč je dělají jen černý), kvůli brašnám jsem přehodil blinkry na plotnu pro topcase. Padací rámy od firmy RD moto, zásuvka 12 V na řídítkách, centrální stojan, siréna Stebel Nautilus (120 dB), hliníkový kryt výfuku, kovový kryt řetězu s nápisem Transalp, brašničky do padáků. |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5.5 |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřeno |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Město | |
---|---|
Cestování | |
Terén | |
Sport |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly |
Terén
Výška | |
---|---|
Ochrana motoru |
Cestování
Pohodlí jezdce | |
---|---|
Možnosti uchycení zavazadel | |
Ochrana jezdce cestování | |
Dojezd na nádrž | raději do 300 km |
Obecné
Moje závady | Někde na elektrice mám přechodovej odpor, při činnosti blinkrů mírně "dýchá" přední světlomet. Projevilo se to taky při připojení inteligentní nabíječky na baterii zamontovanou v motorce. Signalizuje problém. Kontrolu už čtyři roky odkládám a pořád jezdí na stejnou baterku. |
---|
Sport
Použité pneumatiky | Michelin Anakee 2, předtím Metzeler Tourance |
---|---|
Úpravy motoru | nejsou |
Úpravy podvozku | nejsou |
Úpravy brzd. systému | nejsou |