Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 27000 Kč |
- pohodlí, ergonomie
- ochrana proti větru a dešti,
- jízdní vlastnosti (nemám srovnání s jinou, z toho vychází moje hodnocení dole),
- zalomená řidítka, kdy když se přikrčím, tak se hezky "složím" a automaticky přidám, a ne že mám ruce vylomený do strany jako plachetnice,
- spotřeba kolem 5 litrů +, - podle nálady,
- naopak nespotřeba oleje, to mě docela překvapilo
- nevím, já jí miluju takovou jaká je, na dálnici by ale litr s delšími převody byl lepší
- falešné neutrály (to může ale být nohama...)
- vibrace do stupaček od 160 výš, nabouraná noha pak brní a bolí, zdravá je OK
Moje úpravy |
- vyvrtaný otvor do matice krku řízení pro instalaci držáku mobilu |
---|
Cestování
Světla | |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce | |
Dojezd na nádrž | kolem 270 hledám pumpu |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny servisu | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Pan Jeníček v Liberci ve V.J. CARS a jeho tým jsou borci, co motorkám rozumějí a dělají svoji práci skvěle. Ono to něco spolyká za výměnu opotřebených dílů, ale kdo chce koně, musí mít na oves, že jo :-) Děkuji a už se na ní moc těším K věci. Pánové mi opravili díru do karteru a motorka po opravě funguje skvěle jako předtím. Nyní je v servisu na větší servis po cca 25 tis km, které jsme společně natočili. |
Jízda
Cestování | |
---|---|
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení | |
Typ rámu | hliníkový nádherný, tuhost nejsem schopen posoudit POZN: - hodnocení níže v kategorii jízda vychází z toho, že sportovní možnosti stroje jsou nad moje schopnosti, takže nejvíc :-) ve městě protože to má svoji ergonomii danou koncepcí tak 9 protože je to v pohodě ale umím si představit lepší :-) cestování 8 protože jízda povolenou dálniční rychlostí je strašná nuda a člověk ztuhne, hlavně nohy, je potřeba se na motorce hýbat pak je to v pohodě, jen tacháč pak není v pohodě :-) brzdy bez ABS dávám za 9 kvůli tomu ABS, ale je to naprosto v pohodě a nemám srovnání s jinou |
Motor
Brzdy | |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 4 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Mechanická hlučnost | |
Převodovka | |
Vibrace | |
Průběh výkonu | |
Spojka | |
Spotřeba oleje l/1000km | neměřeno, málo skoro nic |
Obecné
Moje závady | 1) závada na řízení (hlava, ruce, nohy,...) z toho vyplynuly: - poškozené kapotáže kolem dokola... - díra do karteru vpravo - víčko statoru vlevo - držáky stupaček vpravo i vlevo - dorazy řidítek... chudinka ta to ode mě schytala :-( 3) viklá se mi kontakt na startéru, takže občas to nechce točit, stačí zaviklat, přicvaknout a jedem :-) 2) vypálená patice žárovky H4, zakoupena keramická a napojena namísto původní |
---|---|
Použitý spotřební materiál | milion věcí, aktuálně je v servisu po sezóně - řetězová sada DID+ teď nevím ty řetězky, odjetá 15tis km, nyní ve výměně - olej + filtry + svíčky, brzdovka, chladicí kapalina to je jasný přece - po sjetí původních koupena sada DUNLOP SportMax Roadsmart IV, kompletně odjeté do mrtě, nyní budou Pirelli Angel GTII |