Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | Neuvedeno |
Pocitově nízká váha, výkonný a na spotřebu skromný motor, fakt to na jednoválec jede dobře, pak je fajn, že to má šestikvalt, a určitě pochvalu zaslouží brzdy a asi budu jedinej, kdo pochválí i ABS. Když vyběhne před předním kolem z křoví zajíc, pomůže v první vteřině spolehlivě nelehnout kvůli přebrždění. Spojka se ovládá nádherně jedním prstem, a zatím drží. Podvozek je silná stránka na dobré a na rozbité silnici, v offroadu při rychlé jízdě je na můj metrák měkčí, ale to je spíš můj problém a dá se řešit (pružinama nebo nežraním)
Chtěl bych kratší jedničku a o fous delší šestku. Jak správně tušíte, změnou koncového převodu se nic nevyřeší.
Popravdě jsem jinak vcelku spokojený, motorka je velmi úsporná na spotřebu, startuje, jede, je vcelku pohodlná a lehká. Obratnost na silničkách je skvělá, fkator zábavy velkej, a s Akrapem s dB killerem má hezký, a nepříliš hlasitý zvuk. Zvuk origo výfuku na volnoběh se mi popravdě moc nelíbil. Motor by mohl lépe snášet podtáčení a mohl by mít ještě méně vibrací, ale člověk musí vycházet z toho co je. Také nádrž by mohla mít o fous větší objem kvůli dojezdu, ale neřešit - jezdit! :)
Moje úpravy |
- přestavba předku kvůli umožnění instalace plexištítu z KTM 450 RFR |
---|
Obecné
Moje závady | nefunkční kontrolka rezervy - ještě jsem se nedostal ke zjištění závady |
---|---|
Použitý spotřební materiál | Destičky Brembo, oleje Motorex (škoda že ostatní výrobci cojávím nepřejímají normu LC4/2007), podložky pod ventily originál KTM, gumy viz výše Pirelli MT21 a Metzeler Enduro3 Sahara, filtry ani nevím |
Cestování
Dojezd na nádrž | 250 |
---|---|
Ochrana jezdce cestování | |
Možnosti uchycení zavazadel | |
Pohodlí jezdce |
Sport
Použité destičky | brembo sintrmetal |
---|---|
Úpravy motoru | nejsou nutné, snad jen co jsem nechal přehrát palivovou mapu ze 30kW, se kterými jsem moto koupil na plný výkon a na Akrapoviče |
Úpravy podvozku | zatím žádné nebyly, plánuji časem silnějčí zadní pružinu, možná všechny... |
Úpravy brzd. systému | není třeba |
Motor
Spotřeba oleje l/1000km | 0? |
---|---|
Spotřeba paliva l/100km | 4.5 |
Spolehlivost | |
Zvuk | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Spojka | |
Průběh výkonu | |
Vibrace |
Terén
Ochrana motoru | |
---|---|
Výška | |
Brodivost |
Zázemí
Servisní intervaly | |
---|---|
Nabídka doplňků | |
Dostupnost dílů | |
Servisní síť | |
Ceny náhr. dílů | |
Zkušenosti se servisem | Můj servis za humny (dobře, mam to z ČR 50 km) je v DDR v Zschopau moto Sturm. Je to v bývalé fabrice MZ a chlapi jsou vysloužilí motokrosaři. Jednání je super, co se domluví předem (čas a cena), tak platí. Běžná údržba se nechá v klidu udělat doma. Otázka je, jak s elektrikou v případě poruchy. |
Jízda
Terén | |
---|---|
Cestování | |
Město | |
Sport |
Podvozek
Tuhost rámu | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Možnost nastavení |