Obecné
Motocykl mám: | Ojetý |
---|---|
Pořizovací cena: | 195 000 |
silný zátah od spodu
vysoký výkon 154 koní
díky karbecům na silnici úsporný cesťák průměr do 5 litrů a na okruhu dravý bojovník spotřeba až 14 litříků
v zatáčkách se s mašinou peru
brzdy-čtyři pístky jsou opravdu málo,ale naučil jsem se brzdit i zadní,tak to jde
Moje úpravy |
Moje : výměna řadící páčky (original se často lámal),ted ze suzuki gsxr a bez problémů :o) |
---|
Motor
Spojka | |
---|---|
Průběh výkonu | |
Vibrace | |
Převodovka | |
Mechanická hlučnost | |
Zvuk | |
Spolehlivost | |
Spotřeba paliva l/100km | 5 |
Brzdy | |
Spotřeba oleje l/1000km | 0 |
Podvozek
Možnost nastavení | |
---|---|
Těsnost tlumičů | |
Tuhost rámu |
Jízda
Sport | |
---|---|
Město | |
Cestování |
Zázemí
Ceny náhr. dílů | |
---|---|
Ceny servisu | |
Servisní síť | |
Dostupnost dílů | |
Nabídka doplňků | |
Servisní intervaly | |
Zkušenosti se servisem | Autorizovaný servis-nic moc Mám spoustu kamarádu mechaniků a s těmi jsem spokojen,základní věci,olej,filtr,výměna řetězu si dělám sám |
Sport
Tlumič řízení | |
---|---|
Použité destičky | TRW Lucas |
Úpravy motoru | převrtán na 934ccm,titanové vložky |
Úpravy podvozku | větší rozeta |
Úpravy brzd. systému | Pancéřové hadičky , kvalitní destičky - víc se bohužel nedá dělat |
Použité pneumatiky | Michelin |
Obecné
Moje závady | prasklé těsnění pod hlavou (kvůli převrtání výroba nového na míru) Výměna rozleptaného těsnění na přepínači rezervy (N95 a jeho biosložka - ponecháno přes zimu v nádrži) |
---|---|
Použitý spotřební materiál | dávám do ní plnou syntetiku baterie je olověná (míval jsem gelovku,ale čistě z praktického důvodu jsem šel do olova - dobít si baterku někde na cestách,tak na gelovku zapomeňte,některé národy ještě neznají nové typy nabíječek |