PROFIL MOTORKY

Kawasaki ZX-9R Ninja (1995)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník vladhad
Vloženo 7.9.2016
Aktualizováno 31.7.2021
Zobrazeno 1 070x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Hodnocení motorky
Nalezeno 36 záznamů


Obecné

Motocykl mám: Ojetý
Pořizovací cena: 195 000
Silné stránky

silný zátah od spodu
vysoký výkon 154 koní
díky karbecům na silnici úsporný cesťák průměr do 5 litrů a na okruhu dravý bojovník spotřeba až 14 litříků

Slabé stránky

v zatáčkách se s mašinou peru
brzdy-čtyři pístky jsou opravdu málo,ale naučil jsem se brzdit i zadní,tak to jde

Moje úpravy

Moje : výměna řadící páčky (original se často lámal),ted ze suzuki gsxr a bez problémů :o)
Ale koupil jsem ji z Německa:
obsah zvýšen převrtáním na 934ccm,titanové vložky
větší rozeta ,tudíž větší rychlost (vyzkoušených a změřených pomoci gsm 300 km v hodině - vojenské letiště v Milovicích)

Motor

Spojka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Průběh výkonu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Vibrace
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Převodovka
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Mechanická hlučnost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zvuk
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spolehlivost
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba paliva l/100km 5
Brzdy
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Spotřeba oleje l/1000km 0

Podvozek

Možnost nastavení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Těsnost tlumičů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Tuhost rámu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Jízda

Sport
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Město
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Cestování
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

Zázemí

Ceny náhr. dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Ceny servisu
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní síť
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Dostupnost dílů
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Nabídka doplňků
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Servisní intervaly
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Zkušenosti se servisem Autorizovaný servis-nic moc
Mám spoustu kamarádu mechaniků a s těmi jsem spokojen,základní věci,olej,filtr,výměna řetězu si dělám sám

Sport

Tlumič řízení
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1
Použité destičky TRW Lucas
Úpravy motoru převrtán na 934ccm,titanové vložky
Úpravy podvozku větší rozeta
Úpravy brzd. systému Pancéřové hadičky , kvalitní destičky - víc se bohužel nedá dělat
Použité pneumatiky Michelin

Obecné

Moje závady prasklé těsnění pod hlavou (kvůli převrtání výroba nového na míru)
Výměna rozleptaného těsnění na přepínači rezervy (N95 a jeho biosložka - ponecháno přes zimu v nádrži)
Použitý spotřební materiál dávám do ní plnou syntetiku
baterie je olověná (míval jsem gelovku,ale čistě z praktického důvodu jsem šel do olova - dobít si baterku někde na cestách,tak na gelovku zapomeňte,některé národy ještě neznají nové typy nabíječek


TOPlist