Vlastník | Skrunch | |
---|---|---|
Vloženo | 24.2.2013 | |
Aktualizováno | 10.10.2015 | |
Zobrazeno | 1 762x |
-
Ložiska - přední kolo
Výměna ložisek+prachovek předního kola Klasická únava materiálu. Gufera byla steřelá a dostávala se za ně voda na ložiska. Ložiska už měla vůli, takže rezonance přes vidlice byly na řidítkách už znatelné. Práce se
Typ: Oprava Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 18.09.2013 Tachometr: 76600km -
Přední vidlice - olej, gufera, futra
Výměna na předních vidlicích: gufera futra olej Motul 10W Medium (cca 550ml-vidlice) Po další dávce tisíce kilometrů si to zaslouží :-) Projevuje se to rychlým nepříjemným kmitáním dopředu a dozadu předního kola
Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.08.2013 Tachometr: 72000km -
Řetězovka
Výměna řetězové sady (řetěz DID X-ring) Poctivě jsem mazal a čistil, takže DID vydržel přes 25.000km. Je to cenově střední třída. Klasické opotřebení: v čepech se začíná "lámat" a přes gumičky se začala ukazovat re
Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 25.05.2013 Tachometr: 67000km -
Ventily
Seřízení ventilů Na tom pracoval kamarád v servisu :-) Měnily se asi dohromady 4 podložky, což je slušný na stav tachometru..ale bylo to před servisem již poznat ;-)
Typ: Údržba Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.02.2013 Tachometr: 67000km -
Regulátor
Výměna regulátoru VAPE Dělal kamarád v servisu. Po koupi klekl regulátor, co tam byl a zrovna v Německu. Zjistilo se, že to nebyl regl pro VFR800. Pořídil se originál Honda (v Německu za 7.500,- levnější o 2.000, než
Typ: Oprava Vloženo: 18.09.2013 Uskutečněno: 08.02.2013 Tachometr: 67000km -
Ložiska - řízení
Musí se odmašlit boční kapotáže, plasty kolem palubovky, povolit brýle, povolit vidlice, sundat brzdiče, přechodky brzdého systému, sundat přední kolo. Prostě všechno, co je uchyceno na vidlicích a řízení. Nechal jsem to
Typ: Oprava Vloženo: 21.09.2013 Uskutečněno: 11.02.2012 Tachometr: 56500km