Bimota (ani Kawasaki) k Tesi nedala zatím (2019) žádné technické údaje a musíme vycházet jen z toho, co vidíme. Trochu by mohla napovědět slova Pierluigiho Marconiho o tom, jak je Tesi H2 jeho splněným snem, protože takovou motorku vždycky chtěl udělat. „Kompaktní a uzavřené hmoty kolem motoru, elektronické odpružení, přeplňovaný motor s výjimečným výkonem, kompozitové strukturální materiály spojené s hliníkovými prvky, možnost změnit na motorce cokoli od pozice stupaček po geometrii, veškerá možná elektronická moderní výbava s kontrolou trakce a ABS.“ To vše prý chtěl, aby jeho Tesi měla, tak je má.
Motor je jasný, to je prostě Kawasaki H2, dokonce se stejnými výfuky, které sem tvarově vlastně docela zapadají nebo ne? U Japonců má tenhle motor výkon 243 koní a moc nevidíme důvod, proč by to u Bimoty mělo být jinak. Stádo je to dostatečně velké a asi se najde jen málo lidí, kteří si myslí opak. Agregát podle všeho slouží zároveň jako hlavní část podvozku, klasický rám nevidíme, ani tu typickou Omegu předchozích Tesi. Kyvka je na motoru, přední zavěšení s pomocnými bočními hliníkovými pláty také. Mimochodem ty kyvné vidlice jsou skládané, boční tahy držící kola jsou z hliníku, ovšem dohromady je spojuje karbonový kvádřík. Že je uhlík použitý na Tesi prakticky všude, těžko může překvapit.