Honda ANF 125 Innova - klon Hondy CUB, kterých se od roku 1958 vyrobilo přes 60 milionů! U nás skoro neznámá, nedoceněná a přesto dokonalá...
Recenze
Po několika "velkých" motorkách jsem skončil u Hondy Innovy, která si mě úplně získala. Stopětadvacítka s velmi pružným motorem, s automatickou spojkou a čtyřstupňovou převodovkou. Nezničitelný bezporuchový soumar, který je přitom asi motorkou s nejnižší spotřebou vůbec, v jednom se jezdí bez větší snahy ušetřit za 1,7 až 1,9 litru na sto. Ve dvou tak za 2,2 až 2,4 litru. Přitom to není jen skútr do města - cestovní rychlost běžně tak 80 až 90 km/h, ale vyždímal jsem z ní i 115 tachometrových. Koupena loni jako nová, aktuálně mám najeto 6,5 tisíce km bez jakékoliv závady. Letos v červnu jsem si s ní za den a půl jen tak pro radost zajel z Prahy na Grossglockner a zpátky, celkem něco přes 900 km, průměrná cestovní rychlost (včetně zastávek) 49 km/h. Je to motorka pro silné osobnosti, které ocení nízké pořizovací i provozní náklady a nevadí jim, že na ní jen těžko sbalí nějakou juniorku
Mám doma taky innovu,taky rok 2008,je to vynikající motorka! A jak píšeš,nedoceněná.
Jsi silná osobnost.
Znám podobné pocity z Jawy 50 Mosquito (přes 5 koní, pětikvalt), kterou jsem původně pořídil pro své tehdy pubertální děti a nakonec jsem na ní strašně rád sám jezdil. Tvoje Innova je ovšem ještě lepší. Tak ať slouží - a pokud zase pojedeš nějakou dálku, tak o tom napiš cestopis.
Jo, to je pravda, kapotáž na ochranu nohou jako na skůtru Innově chybí, v tomto smyslu je to motorka
Ta spotreba je famozni,tise zavidim...Me bere 150 skutr skoro 2 krat tolik.Ale u tohoto typu motorky by mi chybela ochrana nohou-kapotaz jako na klasic.skutru.
Tak tuhle křehuli jsem nedávno viděl na vlastní oči. Nechápu proč se všude uchycujou skutry s otřesnýma jízdníma vlastnostma, když tohle má k motorce mnohem blíž.