Lítá to až neuvěřitelně i když je to rok 2003, těch "150" kobylek tam prostě je.. motor z ikonické R1 má něco do sebe.
Motorka koupena od ptaak (Slemeno)
Výška jezdce: 184 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha BT 1100 Bulldog: Nevhodný stav daných kusů.
První dojmy - Padne do ruky na první dobrou. Ale asi budu potřebovat vyměnit řidítka za širší. Něco poladím okolo bagáže. Teď přijde na řadu celková kontrola stavu přeci jen 54 tis není jen tak legrace. Tak po servise to pro tuhle motorku legrace je. Motor přede jak nový.
Motorku bych doporučil pro - Člověk musí mít mezi ušima srovnáno. A musí být už trochu vyježděný. Ne proto, že by stroj jako takový nebyl dobrý a měl nectnosti, ale proto, že otočit pravou rukou tady znamená teleport vpřed.
Doplňky na motorce - Padáky Rutan, leštěné ráfky,laděný výfuk s homologací Miv a chystám širší řidítka. Řidítka nebudou, zvykl jsem si. Domo-robo zadní plotna. Přes zimu doladím.
Recenze
Zatím žádné nejsou, kdysi jsem se na ni svezl a líbilo se mi to. Dnes budu věřit svému pocitu, že jsem udělal dobře. Přes zimu trochu nafintit, aby na jaře byl stroj připraven a uvidíme jak se to vyvine.
Na východ se už skoro bojím, tak to zkusíme pojezdit zas na západě, jihu, severu.. i kolem středozemě.
Po kompletním servise je motorka jak nová. Když se otáčky rozmotají nad 7 tis jde z toho strach, ale jde s tím žít. :o) Krásně se vodí, neprotestuje na nižší otáčky a i na šestku jede v klidu šedesát a ak stačí jen přidat.
Alpy jsem dal s prstem v nose..pohoda. Skoro neuvěřitelná spotřeba od 5,1 - 6,7 a to těch 6,7 už jsme letěli přes Německo v kuse 400 km kdy to pod 150 nešlo..
Je prodaná.. co dál.. ?
Tak sem se tak do toho "vysypal" a najednou mi takhle ke konci sezony přišla do ruky jiná láska..uvažuji o prodeji.
Uloženo k zimnímu spánku, po podzimní stovce km. Na jaro přichystat olej filtr vyčistit filtr vzduchový a bude zas 100% :)
Oprav popsána v deníku.. chrom na bronzovou klapku neřešitelný problém, bronz není povrch kde by se dalo chrom nanést.. :(
Tak mám rozebranou EXUP klapku. Už po asi 5 té. Mazadla nepomodla, ani měděná pasta, ani grafitová pasta a prach. Trny klapky půjdou na zbroušení, pak se nanese podklad a tvrdochrom. Zároveň by se mělo srovnat vydřené víko Exupu a a si přijde vymezovací podložka. Snad to zvládneme.