Sportovně-cestovní motorka kterou bych rád naplno využil na delší trasy po ČR. Snad mě servis nezrujnuje, jak někteří lidé říkají...
Výška jezdce: 187 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Buell XB12X Ulysses: nedostatek financí
Honda VFR 800: Náklonost pro evropský nebo americký stroj...
První dojmy - Oproti SV 650 veliký rozdíl v posezu, pohodlý a technickém zpracování stroje! Německá preciznost a smysl pro detail je opravdu znát ... Snad bude "Brambora" dělat jen radost a najedu mnoho bezpečných a klidných kilometrů.
Recenze
1) náklonost k Baworským strojům, ať se jedná o motocykly či automobily...
2) Sortiment doplňkového zboží a příslušenství.
3) podovozek
4) kufry
5) ideál na "delší" cesty (oproti SV určitě)
Před lety jsem také vlastnil. Stejná barva.
Servis OK pokud zvládneš základní věci sám a pošetříš si na repasi kardanu jednou za 40-60 tisíc km. Jinak na tom moc není co, věřím, že je to spolehlivý stroj. Robustní a trvanlivý.
Podvozek je naprosto skvělý!!!
Z příslušenství bych doporučil plastové slidery / bumpery na válce. Nejsou nijak opticky rušivé a vyplatí se to.
A pak Givi nosič na zadní kufr. Je to přímo pro tento model a pasuje to společně s origo kufry. A ty už máš, takže myslím, že pár tisícovek to spraví.
máš to pěkný myslím, že cena servisu tě nezrujnuje, ale ceny příslušenství, já už v tom lítám cca + 40 tis. kč a stále ještě po pár věcech pokukuju
pěkný Báwo
Nádherný exemplář