Moje ČZ zrenovovaná v roce 2009 po tříleté renovaci. Bylo to náročné, ale stálo to za to...
Recenze
ČZ 150C z roku 1950.
Zatím sem toho s motorkou moc nenajezdil, ale funguje perfektně. Přibilo ještě tandemové sedlo, které dodalo motorce ještě večí smrnc.
Pro motorku sem jel v lednu 2007. Motorka byla nekompletní a koroze byla snad všude. Hodně dlouho mě trvalo, než sem sehnal všechny díly, protože na motorce toho docela dost chybělo. Navíc nešel protočit motor. Naštěstí se mě podařilo všechno poshánět po burzách a na internetu. V roce 2008 sem měl všechny díly pohromadě a tak mohla začít renovace. Dal sem jí taky širší pneumatiky, pač se mě víc líbily. V roce 2009 sem slavnostně vyjel. Taky sem se nemohl rozhodnout, jaký budou linky, jestli zlatý, nebo bílý. Nakonec sem se rozhodl pro zlaté linky, protože se mě víc líbí. Myslím, že sou na motorce hezčí.
Motocykly ČZ 125/150C mají vylepšený motor se zcela zakrytým karburátorem, bez dekompresoru a s novým odlehčeným klikovým mechanismem. Sedlo řidiče dostalo centrální tažnou pružinu s nastavitelným předpětím. Přední blatník na rozdíl od typu t, kopíroval pohyb předního kola. Akumulátor se přestěhoval z prostoru nad motorem do levé postraní schránky.
Srazy:
17.7.2010 - 2. Sraz Silůvských motorkářů
Videa:
Pěkné , jen nechápu, proč ty bronzové linky a světlo, které svítí do země . U černé verze bylo vždy bílé linkování a u červené verze vždy zlaté. Tohle je špatně , není to originál. Jinak slušná renovace, až na pár detailů, které to bohužel trochu kazí. Např fajfka v té době nebyla, bylo jen mosazné očko. Na šrouby nevidím, ale předpokládám, že tam jsou osmičky na 14 klíč a bez vyražených čísel .
pěkná ...
Hezka. Zlate linky na tomto vidim poprve. Myslim, ze nemusi byt vsechno originalni. Hlavne, ze se tobe libi.
Nádhernej kousek , co dodat , snad jen velká závist přeju hodně km a at dělá jen radost 10
máš jí super, za 10!!