PROFIL MOTORKY

Aprilia RS 250 (1998)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yamaharider
Vloženo 31.10.2008
Aktualizováno 25.12.2014
Zobrazeno 9 388x
HODNOCENÍ PROFILU OD 18 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.7

Popis motorky


Je to jako super ženská chce to nejlepší a nejlepším se odvděčí.

Více fotografii

První dojmy - dle očekávání...jen ty nejlepší :)

Motorku bych doporučil pro - pro mne

Doplňky na motorce - tlumič řízeni WP 14 poloh

Recenze

Aprilia RS 250 1998

Tato motorka me zajimala kdyz ji mel kdysi znamej...po case si ji koupil kamarad tak me zaujala jeste vic a totalne jsem se do ni zamiloval kdyz jsem ji vezl z prace zakaznikovy.

Sesla se nahoda se dnem a stala mi doma.Koupil jsem ji po udajne generalce motoru o ktere mi tvrdil bejvalej majitel ze ho stala nemale penize..ale byl v tom hacek..sla po jednom valci v nizkejch otackach a vyskakovala dvojka..jenze jsem myslel ze to nebude problem opravit a motorka byla za velice prijatelnou cenu tak jsem si rekl "proc ne?"

Najel jsem v lednu hned po koupi asi 30km a potom prisla rana z podpalubi a v trosicku nepovolene rychlosti se mi natvrdo hryznul pravej(spodni valec)..Timto zacalo temny obdobi trvajici bezmala dva roky..

Abych to popsal.

Motor po generalce opravdu byl... bejvalej majitel mi nelhal, ale bohuzel prisla na zmar..Protoze pan prase mechanik sice dal novy pisty, privery, ojnice ale odfusoval klikovku(na dlouhy povidani)..Takze delam uz druhym rokem GO znovu jenze financni dostupnost klikovky se splhala do vysin a k tomu se pricetly nejaky osobni problemy... takze motorka stala a stoji do ted...Jenze uz dlouho stat nebude:)S klikou mi pomohl bratr a ekonomika USA tzn ze jsem sehnal uplne novou za "rozumnej" peniz:)Valce uz jsou hotovy,tesneni mam, jenom zbejva slozit ale to uz si vyhraju se vsim vcetne podvozku behem letosni ne moc dlouhe zimy...kdyz uz tak uz.Vyklubala se z toho hodne draha sranda kterou clovek kterej o teto motorce moc nevi a neni zapalenej do dvoutaktu bohuzel nepochopi a bude se posklebovat at zvuku tak spotrebe ci obsahu..:)Ale co uz tato motorka za to trapeni stoji.

Jinak k motorce.

Dvoutakt o obsahu Dvěpade s nádrží na 19 litru, ktera nic moc nevydrzi...stado koni pohanejici samotnou aprilku vazici s originalnima laufama ktery maji 3 katalizatory a jsou tezky jako prase 167 kil cita + - 70 kusu nenazranejch potvor ktery potrebujou benzin ochucenej kvalitnim ne moc levnym olejem(Ja leju Castrol R2).Timto vsim je osazenej perfektni kousek italskejch konstrukteru a tim je ram motorky,kterej ma za pomoci prednich plne stelovatelnejch tlumicu showa a zadniho taky plne stelovatelnyho tlumice sachs zajistuje nejlepsi jizdni vlastnosti v zivote ze vsech.O to ze se obcas musi pribrzdit nebo dokonce zastavit se stara trojice trmenu Brembo a to prednich 4pistu s 300mm koutouci a zadniho dvoupistaka s koutoucem jehos presnej prumer vam nereknu,protoze bych musel lhat :)Kdyz tohle vsecko dali italsti konstrukteri dohromady dostali stroj kterej si ziskal srdce nejen moje, ale spousty zapalenejch lidi nebojicich se investovat do super pocitu, kterej lezi na kazdym kilometru silnice, ktera je nejlepsi poradne zakroucena a nebo v kazde motohodine na okruhu.

Jinak motor s kazetovou prevodovkou a dvojitou vyfukovou priverou je zamozrejme Japonske konstrukce:)Italove ho pouzivali spolecne s japonci od Suzuki, kteri ho dlouha leta montovali do RGV 250 az do roku 1998 kdy byla ukoncena vyroba Japonskyho RGVcka prekrasnym modelem suzukI RGV 250 SP, kterej mel starter a suchou spojku.

Italove v roce 1998 predstavili novej model RS250 jehoz kastle byly vzhledem a aerodimanikou temer identicke se stroji RSV 250(motoGP) ac v motoru velke zmeny neprobehly.Zato elektronika byla pozmenena.

Pout tohoto motoru byla po skale barevnych provedeni druheho modelu RS 250 zakoncena v roce 2002 a timto to byl posledni seriove vyrabeny dvoutakt vetsiho obsahu na svete kterej mohl na silnice.

Pokud v necem nemam pravdu tak me klidne opravte dekuji ze jste si moji snahu o predstaveni motorky precetli a neusnuli jste :)Jinak urcite mate vsichni super stroje i kdyz vetsina z vas ma v dnesni dobe uz o zbytecny dva takty navic :D Jinak se za pravopisny chyby samozrejme omlouvam.

JINAK UŽ 3 SEZONY BEZ PROBLÉMU JEZDÍM:)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 16.02.20 v 16:01 10b.

Nemáš zdání, jak rozumím všemu, co jsi, Rajdere , napsal v recenzi
Něco podobného jsem zažil s motorem mé báby GT750 /1976 a když jsem si
řekl "když na to má padout kráva, tak ať už padne i celej grunt" a začal s GO
i na šásku a přestavbou na kafáče . Trvalo mně to (coby otci čtyřčlenné rodiny,
do roku 1993 ještě s mizerným platem ...) bezmála 9 let ... To potom člověk(?)
k takovýmu "miláčkovi" získá zcela jinej vztah, než když pouze koupí - pojezdí
a zase pošle dál, víme
Takže Ti snad ani nemusím klást na srdce, že TAKOVÝ motocykly se neprodávají !
Tím ovšem střílím do "vlastních řad", protože jsem později zešílel z RG500Gammy
a navíc musel jít do "spotřebitelského" úvěru
V této zemi, když totiž "nabízíš" skutečnou kvalitu, většinou nenajdeš nadšence 2T,
ale nalepí se na Tebe nejrůznější šmejdi, co "dělají držky" a snaží se především
nekonečně licitovat o ceně a je nabíledni, že Tvůj poklad se u nich nezdrží ani rok ...
Skončil bych špatnou zprávou pro Bačiho, který v r.2009 okomentoval Tvoji
RS250 slovy ***kdybych ji nekde mohl splasit za rozumný prachy tak určo vemu***.
Už tenkrát se totiž ceny dvoutaktních sériovek pro provoz na veřejných komunikacích
definitivně "zbláznily" a dnes už žádnou italku ani japonce 250 a výše buď nenajdeš,
nebo jsou perfektně zrenovovaný a jejich ceny astronomický ...

yamaharider
yamaharider napsal 22.05.12 v 12:17

spis si pootocenim plynu povytahnes penezenku z kapsy :D

David.RS
David.RS napsal 07.12.10 v 20:39

Pěkná ae myslím si že když ji přidáš tak se v nádrži udělá vír

yamaharider
yamaharider napsal 09.10.10 v 11:22

Vsecko co si slysel je pravda:)Dik

crasherx
crasherx napsal 24.09.10 v 11:54

Ty jo... RS 250, ta se jen tak nevidí a když už, tak většinou zas jen matně v dálce Co sem slyšel, tak to musí být neuvěřitelná raketa, tak ať lítá co to de a hlavně bez nehod a nějakých větších problému
Ať šlape a hodně km v sedle

Více komentářů



TOPlist