PROFIL MOTORKY

Honda CB 900F Hornet (2002)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jinopo
Vloženo 27.2.2023
Aktualizováno 27.2.2023
Zobrazeno 303x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Klasický naked , příjemné svezení, poslušná, dovede potáhnout

Výška jezdce: 185 cm

První dojmy - První dojmy byly samozřejmě různé, přechod ze slabší , pohodlnější motorky na i když stejně váhově těžkou, byl překvapující, po přidání plynu se rozjela :-). Na to jsem nebyl tolik zvyklý :-).

Motorku bych doporučil pro - S touto motorkou může jezdit každý. Je to sice už stařenka, bez el. výbavy a asistentů, váhově v normě, ale je poslušná a kdo má trochu v hlavě, tak ji zvládne.

Doplňky na motorce - Doplnil jsem si jí novými páčkami, polstrované prošívané sedlo, jiné zrcátka.

Recenze

Jedná se v součastnosti už o bývalou motorku. Měl jsem jí tři sezóny. Koupil jsem jí bohužel, vizuálně, v zanedbaném stavu. Takže nejdřív nově obout, výměna oleje. Do zimy jsem něco najezdil a pak v zimě kompletní údržba, očištění, lakování, doplňky, kontrola motoru.
Tento typ motorky jsem si koupil, protože kamarád má stejnou a protože byla za rozumnou cenu, neváhal jsem. A musím říci, že jsem si užíval. Na cestě seděla jak přilepená, pneu Michelin byla dobrá volba. Reakce na plyn byla okamžitá, v zatáčce mě to občas překvapilo, když jsem nechtěně cuknul s rukojetí. Motor měl dobrý krouták a nemusel jsem tolik řadit. Brzdy v poho, sice bez ABS, ale to mi nevadilo, doposud jsem motorku s abs neměl. Ovladatelná, odpružení dobré. Přečalouněné sedlo bylo pro spolujzdce dobré, originální je trochu zkosené a spolujezdec na něm sjížděl na řidiče. Kromě seřízení ventilů a výměny těsnění pod víkem ventilů, svíčky, jsem nemusel nic řešit. I na delší cestě a v horku nebyl žádný problém. Při mé výšce mi při dlouhých cestách vadil sportovnější posez, stupačky jsou moc pod zadkem a měl jsem moc skrčené nohy. A mé bolavé kolena to nechtěly tolerovat. Takže při delších cestách protahování nohou za jízdy bylo nezbytné. A díky typu motorky, jsem byl sběrač všeho, co lítalo ve vzduchu a nestihlo se mi vyhnout. Nechápu, proč se mi vždy trefili přímo do hledí přilby. tzv. mezi oči. A protože mojí mamarádi na cestách mají V-strom, a byly s úsměvem schovaní za plexi, rozhodl jsem se na výměnu stroje. Nechtěl jsem se ho zbavovat, ale držet několik motorek v garáži jsem si nemohl dovolit. Mám na ni pěkné vzpomínky a nemám na tuto motorku nic negativního.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist