PROFIL MOTORKY

Yamaha Tracer 7 / 700 (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník lama_snr
Vloženo 9.6.2022
Aktualizováno 5.2.2024
Zobrazeno 538x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Taková černá vdova, vypadá divoce, ale padne přímo do ruky, a je trpělivá a shovívavá.

Výška jezdce: 178 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 650: Cena, předchozí zkušenost s er-6 v autoškole.
Yamaha MT-07: Nějaké jsem okoukl, ale nakonec jsem chtěl cestovnější verzi, aby byla i pro dva.

První dojmy - Oproti zkušenosti s Kawou er-6 mnohem klidnější chod motoru, žádné cukání při plynu z nuly, celkově příjemnější pro mě jako začátečníka. Záběr motoru nezaskočí, takže žádný stres, ale výkonu pro mě až až.

Motorku bych doporučil pro - Pro začátečníka velmi příjemná na ovládání.

Doplňky na motorce - Rám, gelové sedlo, top case a givi držáky postranních kufrů, vyšší štít.

Recenze

Koupena jetá s 26 tis. km, stav dobrý. Příběh prodejce byl věrohodný, motorka byla přítelkyně, o jejich cestování, o kterém mi vyprávěl, jsem se poté dočetl i někde na webu, takže historie motorky docela dobře zdokumentovaná. Bylo na ní několik rozumných doplňků výbavy, což přispělo k atraktivnosti ceny, jen jsem vyměnil topcase za větší, přidal jsem držák na mobil kvůli navigaci a kryt chladiče. Čeká ji servis a gumy, na těch jetých to není nic moc, zadní je sjetá do obdélníku z dálnice. Zatím najeto málo, takže zkušenosti zatím minimálně.

Po sezoně 2023: Tak bych po dvou sezónách shrnul své soužití s Tracerem. Začnu výměnou pneu hned po koupi - jak kdybych vyměnil motku za úplně jinou. Zatáčky přesně řiditelné, čitelné, předvídatelné, plynulé, no nádhera. Další poznatky - měkké pružení na předku, hodně se potápí např. při sjetí z obrubníku to jde hodně nízko. Další poznatek je určité pásmo cca 4000-4500ot. kde zvuk jakoby zhrubne (takové jako vibrace, ale ne úplně pociťované v rukou nebo stupačkách, ale jako celkové v celé motce), není to úplně příjemné, ale prostě se snažím točit nad 4500ot, kde už je zase sametová. Ale možní to není motkou, ale ochraným rámem, možná je to jeho vibrace, ale sundávat ho kvůli ověření nebudu, není to nic nepřekonatelného. Pokud jde o servis, chodil jsem na zkrácené intervaly, zatím 2x, závady nebyly, ale vyměnil jsem řetězovku (na 33 tis.) a standardní úkony.
Co bych ještě trochu vyčetl je ABS na zadku, myslím že zabírá nesmyslně brzy, nevím jestli to opravdu už blokuje, nebo to reaguje búhví na co, prostě mi tam klepe při každém větším sešlápnutí i na suchu, zatímco předek na suchu ani zaboha.
Poslední poznatek - na hodně rozbité silnici je to uskákané, ale na jednotlivých překážkách (propadlý kanál, jednotlivá díra) to přelítne bez povšimnutí. Takže většinou komfortní, ale na úplně rozbité silničky to není.
Jinak už jsou samé sociální jistoty - výborné ovládání na plynu (když jdu s citem, jinak umí taky pěkně cukat), výborné chování v zatáčkách, čím větší otáčky tím větší drak, ale pěkně táhne i odspodu, a pak při 6500ot a víc se najednou probudí další síla, no paráda.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist