Je tostroj pro moje potřeby ideální. Na běžnou rychlost stačí snad jen poslední kvalt. Pak se stim dá jezdit jako s autem. Když se ale chci vyblbnout, stačí o dva kvalty dolů otáčky nad 8000. a vše je rázem jinak :)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Moje první setkání s čtyř válcem bylo pro mě překvapení. Kultivovaný chod motoru a akcelerace od nejnižších otáček bez škubání, náhlá akcelerace při vyšších otáčkách, stabilita stroje. Před tím jsem jezdil na GS500. Takže jisté rozdíly tam jsou. :)
Motorku bych doporučil pro - Klidně i pro začátečníky, když se udrží a nebudou to moc točit :) Pak je to hodná a ovladatelná motorka, která si nechá líbit i občas nevhodně zařazenou rychlost.
Doplňky na motorce - Širší řídítka
Recenze
Tento stroj mi jaksi padl už od první jízdy do ruky. Jelikož splňoval moje podmínky, tak jsem do něj šel hned. Jezdit se dá jak klidně, tak vcelku rychle. Motor je klidný, bez větších vybrací. Na lehký plyn to zvládá rozjíždět i od 1500ot. Trošku je cítit dirka v plynu, pokud se dojíždí bez plynu a pak se přidá. Jedná se asi o přechodový stav ve vstřikování. Jinak do 8000ot. klidná jízda, pak začne razantně zabírat až do 12000ot.
Na zadní se nestaví. Občas je cítit jak se přední kolo nadlehčuje, pokud se přidá a neleží se úplně na řídítkách.
Podvozek je záhodno poštelovat. Po dvou letech provozu jsem ho na hrubo poladil a je to opravdu znát. Hned jinej stroj. Stačilo upravit předpětí pružiny na zadním tlumiči a na předku také. Víc se stejně štelovat nedá a pro běžného řidiče stačí. Podstatně se zlepšila manévrovatelnost a stabilita stroje.
Ve dvou občas vyrazíme, ale jen tak cestovně, žádná palba. 100-200km se dá najet.
Servis jsem zatím moc neřešil. Standartně olej po roce brzdovka, občas pořádně umejt. Jediné závady zatím bylo zanesení palivového filtru uvnitř čerpadla v nádrži a vadný spínač brzdového světla na řídítkách.
Jojo, příjemná a lehoučká motorka Mám stejné plexi, ale proti originálními mi teď při běžném posezu, hází většinu vzduchu přímo na helmu
Ať jezdí