Suzuki GSR600, pár koníků to má, vespod líný, nahoře už se něco děje, člověk aby to pořád vytáčel, jak je to návykový hehe.
První dojmy - Měl sem předtím Ducati Monster 620, jak sem sedl na Suzuki, neuvěřitelně to jelo. Žádný vibrace, ale spodek línej.
Motorku bych doporučil pro - vhodný...no je to 6tka, není to tak silný jak litr a na takový to rozježdění a kolem komína, značka ideál. Na delší trasy nevím, mě z každý motorky bolí prckuk, takže se moc daleko nevydávám.
Doplňky na motorce - mám tam padáky, přidělal sem si držák na navigaci z Čajny za pět padesát :)
Recenze
TBD
Měl sem Ducati a zdál se mi drahej servis a malej výkon, tak sem se začal koukat po jiné, šak to znáte :)
Dlouho sem projížděl inzeráty, než si našel tu pravou co se mi líbila a splňovala všechny požadavky: levnej servis, náhradní díly dostupnější, silnější motor, prostě to chtělo změnu, ale naháče sem se nechtěl vzdát.
Zkoušel jsem i Ducati Monster 1000, ale třepalo se to snad ještě víc než ta 620tka a ukrutánsky silný odspodu. To bylo na mě moc a jiná Ducati se mi nelíbila, nebo sem neměl tolik lovů, takže sem šel do japonca. Prosté :)
Mašina je celkem svižná když se chytne pod krkem, myslím kolem 8 - 10tis. to jakoby zrychluje citelně víc než otáčky níž. Nato že byl Monstřík lehkej, je tohle asi o 20 kilo težší a nepadá tak lehounce do zatáček. Blbejch dvacet kilo že.
Jinak za řidítkama celkem pohodlnej posaz, mám rád takový ty kochačky a možnost tomu někde zatáhnout. Člověk když natom letí na dálnici, tak do 150-160 se to dá...po několika denním tréninku (myšleno, když z jara osedláš mašinu a než tě přestane bolet krk z první jízdy )
Co sem si všiml, jak kdyby ten větr se sklouzaval po těch černých licnách na nádrži a cpal se mi přímo pod helmu. To mohli vychytat víc japonci jedni. Štítek klasika, neschováš se za něj, leda bys musel vážně zalehnout jak na sportce a to není úplně na delší dobu.
Koupeno 11.7.2016 - 25 700
Nyní 28.9.2018 - 35 700