Poslední model RS-ka (vyráběn 1998-2003), dle TP 40 kW, výkon posílen o Arrow výfuky. Motorka po delším stání čeká na oživení a buďto zkrášlující kůru (racing tuning), nebo renovace do původního stavu (asi zkusím skloubit obojí)
První dojmy - První jízdní dojmy? Tak zatím jsem jí jen tlačil. Ale když jsem ji tlačil, tak do ruky mi padla hned, ne že ne,... když už se teda na ty první dojmy ptáte:-) Jinak je to můj druhý dvou-takt 250 (první byla Suzuki RGV 250 VJ11), takže očekávám že až RS-ko zavrčí, adrenalin zase bude stříkat:-)
Recenze
Proč jsem si vybral tento stroj? Každý, kdo se jednou zamiluje do vůně dvoutaktu, si na tuto otázku dovede odpovědět sám. RS 250 - poslední mohykán, poslední skaut. Poslední motorka, o které nerozhodovali tvůrci emisní limitů. A tak je dnes lidstvo, pod záminkou ochrany ovzduší, žab, mloků, ještěrek a já nevím čeho všeho ještě, nenávratně ochuzeno o dvoutaktní peklo na Zemi. Fandím každému, kdo se rozhodne zachránit dvoutakní - kulturně technické dědictví
Kulturne technice dedictvi :D :D :D :D
Pěkná recenze, lépe bych to nenapsal. Vítej mezi 2T blázny.
Hodně zdaru při oživování...
Velká gratulace! Vítej mezi dvoutaktními šílenci ať se jí podaří dát dokupy krásný kousek