1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
Naposledy editováno 21.11.2010 13:56:29
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
Williams>lidi co prodávají XR 400, trošku "fetujou", takový ceny... DR je dobrý, ale je za ty peníze jde zvolit mnohem lepší stroj... WR bude lepší volba, co se týče jízdních vlastností,tlumičů atd., ale má mnohem vetší provozní náklady než XR a DR... nebo, přes odpor vetšiny lidí tady na fóru si koupit MX motorku a upravit sekundár, je sice bez značky, má kratší servisní intervaly, ale zábava je mnohem větší a o tu především jde ( je to subjektivní názor a nechci tay vyvolávat válku o tom, že MX není Enduro) ALE! Nejlepší bude se na všech svést zeptat se majitelů a pak si udělat obrázek sám...
jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelasNeznám DR350 a nevím, proč chceš měnit, proto je těžký posoudit jestli by sis pomohl s DRZ.
Ale WR400 bych asi nechtěl, to už spíš toho Berga. Srovnání teď mám, ale byl jsem sakra rád, že jsem ho mohl koupit od někoho, koho znám a můžu mu věřit, jinak bych se taky rozmýšlel.
Jestli nechceš MX trať nebo enduro soutěže, myslim že DRZ je lepší volba než ostrý věci. Zvlášť jestli horko těžko usmolíš 60tis (jako já ), na ostrým ty provozní náklady fičí daleko víc i když se nic neposere.
Já sám nevím, jaké to je jezdit na čístém crossu.. Stejně tak jako spousta kluků, co jezdí crossky, neví jaké to je jezdit na čistém enduru (nemyslím TT,XT.. ale WR-F, EXC apod.)
Jinak jsou to všechno motorky, mají 2 kola a drapáky. Kup to, co bude pěkné
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas
Tak s tím naprosto nemůžu souhlasit....taky jsem byl tohoto názoru, dokud jsem si dvakrát nepujčil motokrosovou 450 4T (Suzuki RMZ) v opravdu náročným terénu v lese a nevyzkoušel jsem si to naživo. Naposled předevčírem, ve sračkách, na mokrejch kořenecxh, kde se muselo jet krokem. Na GG jsem byl v těchto podmínkách pomalejší (bohužel) a jelo se mi hůř. Můj názor je ten že na ničem geniálnějším než 450 MX jsem zatím nejel (a mám otestováno cca 100 MX a enduro motorek) a o ničem jiným už neuvažuju
Naposledy editováno 21.11.2010 14:51:49
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas
Přesně jak píšeš
Jinak for mirek - pokud to máš čistě do lesa a nejezdíš žádnej hard,tak rozhodně XR400,Pokud to máš na těžší enduro,tak spíše tu WR400. WR250 nevím,jestli do 60ti splašíš v slušným stavu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
.:MireCzech:.>prackarr> A co říkáš na DR-Z 400E ?
To je dle mého podvozkově něco mezi XR a WR400.
Hmotností nejtěžší z těch tří...
Pokud má startér,je to výhoda.
Fakt záleží hlavně na stavu toho kusu a na tom,jak těžký enduro jezdíš.
Dneska je móda,že každá jitrnaca chce jedině ostré enduro a pak s tím prndá po polňačce za humny a to je takové motorky škoda a škoda peněz.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
PetrTM>Tak s tím naprosto nemůžu souhlasit....taky jsem byl tohoto názoru, dokud jsem si dvakrát nepujčil motokrosovou 450 4T (Suzuki RMZ) v opravdu náročným terénu v lese a nevyzkoušel jsem si to naživo. Naposled předevčírem, ve sračkách, na mokrejch kořenecxh, kde se muselo jet krokem. Na GG jsem byl v těchto podmínkách pomalejší (bohužel) a jelo se mi hůř. Můj názor je ten že na ničem geniálnějším než 450 MX jsem zatím nejel (a mám otestováno cca 100 MX a enduro motorek) a o ničem jiným už neuvažuju
nj, kazdej to ma jinak, par kamosu taky jezdej na YZ 250 F normalne enduro, ale zase brecej s udrzbou. ja osobne jsem na kroskach po lese moc nenajezdil, naposledy jsem si pujcil SX-F 350 a tak po kilometru jsem mu to hodil zpatky at mi vrati Betu, ze to nechci pujcil mi to zrovna takovy pasazi, kde byli takovy ne moc prudky vyjezdy po ruznym mokrym kameni a klackach a ja na to skoro nebyl schopnej vyjet ale jak rikam, kazdej ma jinej styl a sedi mu neco jinyhoNaposledy editováno 21.11.2010 15:47:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
Uvalak>nj, kazdej to ma jinak, par kamosu taky jezdej na YZ 250 F normalne enduro, ale zase brecej s udrzbou. ja osobne jsem na kroskach po lese moc nenajezdil, naposledy jsem si pujcil SX-F 350 a tak po kilometru jsem mu to hodil zpatky at mi vrati Betu, ze to nechci pujcil mi to zrovna takovy pasazi, kde byli takovy ne moc prudky vyjezdy po ruznym mokrym kameni a klackach a ja na to skoro nebyl schopnej vyjet ale jak rikam, kazdej ma jinej styl a sedi mu neco jinyho
Můžeš mít styl jaký chceš,na klasický hardenduro je motocross nepoužitelnej.
Otázku stylu bych bral v potaz maximálně při výběru 4T vs. 2T enduro...
Naposledy editováno 21.11.2010 15:50:55
Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas
Má zkušenost je přesně opačná. YZ 450/04, nej moto na strmý výjezdy co jsem měl. Nevýhodou jsou jen čtyři rychlosti kdy ostatní spolujezdci samozřejmě ujedou, ale v pomalých lesních pasážích to nemělo chybu, dřív tu taky někdo psal, že u 4T krosu v lese se musí pořád jet pod plynem jinak chcípá motor atd tyto věci jsem také nezaznamenal.
V případě jakýkoli nehody je to samozřejmě průšvih, což bych viděl jako hlavní důvod proč kros ne.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura
Naposledy editováno 21.11.2010 16:21:26
DRZ je nedoceněná motorka, v době kdy jsem ji koupil to u nás v regionu nikdo neznal a nikdy neviděl, má výborný podvozek, nevím čím se liší od WR stejnýho ročníku, myslím, že kromě toho, že přední vidlice není USD tak ničím, v katologu suzuki se o DRZE psalo jako o ostrém sportovním enduru(narozdíl od verze S)
Výborný motor, údržba je sice psaná na MTH, ale netřeba se s tím moc stresovat, vydrží to hodně.
Nevýhody: Jedna z nejvyšších motorek, nesedne to každýmu, lidi s krátkejma nohama můžou mít problém, nemá vybavení pro silniční provoz- (brzdové světlo, světelná houkačka atd)dříve nešla legálně přihlásit, jak je to dnes nevím.
PetrTM>prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.
tak tak...
PetrTM>prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.
Závody do toho nepleť. Mezi hobby prndáním a profizávodem je rozdíl a to kurevský.
Taky nebudeš na silnici jezdit na GP speciálu,co jezdí třeba Rossi. Na silnici bude jistě R1 jepší,jak jeho speciál.
To samé u endura,ale ostatně tak nějak jsi to napsal sám.
Proto píšu,že pro hobbíka je na hovno jak ten cross,tak i 2T. Tedy pro většinu a tazatel,pokud vím,hobbík je.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura
Rozdíly mezi kroskou a endurem nemá cenu rozebírat, ale určitě se na tom jezdit dá a slušně.Největší problém by měl hledat člověk v sobě a ne v moto
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F | XT_600 | 4 | 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf |
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 | Petan.vut | 7 | 7.10.2023 v 06:33 krokoš |
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F | RadekCzech | 2 | 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis |
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S | Fenome753 | 39 | 8.8.2023 v 14:03 400xr |