globalmoto_kveten





Téma: Výběr endura
Co dál? Po DR 350S chci vyzkoušet další endurko. Ve výběru jsou Honda XR 400, Yamaha WR 400F, Yamaha WR 250F, Suzuki DR-Z400E. S XRkem nevím o kolik bych si pomohl. Rozpočet, když dobře tak 60tKč. A ještě by se dost hodilo, kdyby měla papíry a v nich max. 25kW a 0,16kW/kg Docela by se mě zamlouvalo DR-Z 400E... Ale vzhledem k fin. možnostem to vypadá na XR 400.
Anketa: Kterou?
Honda XR 400
17%
10
Yamaha WR 400F
7%
4
Yamaha WR 250F
34%
20
Suzuki DR-Z400E
22%
13
Jinou, jakou?
19%
11
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující

Výběr endura

21.11.2010 v 13:49 | Nahoru | #1
KTM EXC 400 hodnej stroj, pritom lehkej a pomerne vykonej, je to i pomerne drzak za naky 2 roky s ni kamos nemel jedinej motorickej problem kdybys mel zajem vedel bych o jedny 2001, cena dohodou

Výběr endura

21.11.2010 v 13:51 | Nahoru | #2
jinak myslim, ze z DR na XR je to z blata do louze, XRko je sice lepsi nez DR, ale je to furt stejnej styl, krok dopredu udelas jen se soutezakem (EXC, WR, FE), kubaturu bych zvolil bud 400 nebo klidne 450 (pulitry uz jsou moc), 250 bych na enduro nebral, moc slaby na prejezdy atd. tu jen na zavody a treningy, ale na vejletovani ji uzenes

Výběr endura

21.11.2010 v 13:53 | Nahoru | #3
S tím tak nějak počítám, to jen kdyby se objevil nějakej dobrej kousek v 250ccm

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 13:55 | Nahoru | #4
lidi co prodávají XR 400, trošku "fetujou", takový ceny... DR je dobrý, ale je za ty peníze jde zvolit mnohem lepší stroj... WR bude lepší volba, co se týče jízdních vlastností,tlumičů atd., ale má mnohem vetší provozní náklady než XR a DR... nebo, přes odpor vetšiny lidí tady na fóru si koupit MX motorku a upravit sekundár, je sice bez značky, má kratší servisní intervaly, ale zábava je mnohem větší a o tu především jde ( je to subjektivní názor a nechci tay vyvolávat válku o tom, že MX není Enduro) ALE! Nejlepší bude se na všech svést zeptat se majitelů a pak si udělat obrázek sám...

Naposledy editováno 21.11.2010 13:56:29

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 14:04 | Nahoru | #5

Williams>lidi co prodávají XR 400, trošku "fetujou", takový ceny... DR je dobrý, ale je za ty peníze jde zvolit mnohem lepší stroj... WR bude lepší volba, co se týče jízdních vlastností,tlumičů atd., ale má mnohem vetší provozní náklady než XR a DR... nebo, přes odpor vetšiny lidí tady na fóru si koupit MX motorku a upravit sekundár, je sice bez značky, má kratší servisní intervaly, ale zábava je mnohem větší a o tu především jde ( je to subjektivní názor a nechci tay vyvolávat válku o tom, že MX není Enduro) ALE! Nejlepší bude se na všech svést zeptat se majitelů a pak si udělat obrázek sám...

jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas

Výběr endura

21.11.2010 v 14:07 | Nahoru | #6
A Husaberga nechceš? Za 60000 se dá sehnat 2004-2005,co jsem se dívala.

Výběr endura

21.11.2010 v 14:12 | Nahoru | #7
já si to nemyslím, k TTčku jsem si koupil RMZ 450 06 převod jsem si dal 14/50 a celkem ok, je pravda, že jsem si pak namontoval Maguru a je to mnohem lepší... první výjezd, byl velkej šok, ale za chvíly jsem si zvyknul a je to OK... RadoTP jezdí s kámošem, co jezdí na YZ 400 tak může potvrdit, že to jde jezdit na MX stroji...

Výběr endura

21.11.2010 v 14:13 | Nahoru | #8
Jsem zaujatej, tak asi radši nic

Neznám DR350 a nevím, proč chceš měnit, proto je těžký posoudit jestli by sis pomohl s DRZ.
Ale WR400 bych asi nechtěl, to už spíš toho Berga. Srovnání teď mám, ale byl jsem sakra rád, že jsem ho mohl koupit od někoho, koho znám a můžu mu věřit, jinak bych se taky rozmýšlel.

Jestli nechceš MX trať nebo enduro soutěže, myslim že DRZ je lepší volba než ostrý věci. Zvlášť jestli horko těžko usmolíš 60tis (jako já ), na ostrým ty provozní náklady fičí daleko víc i když se nic neposere.

Výběr endura

21.11.2010 v 14:14 | Nahoru | #9
.:MireCzech dost zaleži co ceš jezdit, na řadu xr nedam dopustit, poměr výkon - cena nakladu na ježdění, xr tě prostě nesežere a velmi slušně tě povozi jak v lese tak na mx trati, je to o ježdění jak ti to de, neni lepčí pocit natřít na trati někoho s mx motorkou ruky a nohy bolej se všeho stejně, ale nove moderni motorky sou maso, jen dyby to tak nelezlo do peněz

Výběr endura

21.11.2010 v 14:20 | Nahoru | #10
Nejvíc, se mě zamlouvá DR-Z 400E Už kvůli servisu. Ale nevím, jak je na tom třeba Husaberg,... Určitě budou náročnější než DRZko

Výběr endura

21.11.2010 v 14:25 | Nahoru | #11
Ono se dá jezdit jak s DRZ na trati, tak s YZ po lese. Dá se prostě jezdit se vším :).

Já sám nevím, jaké to je jezdit na čístém crossu.. Stejně tak jako spousta kluků, co jezdí crossky, neví jaké to je jezdit na čistém enduru (nemyslím TT,XT.. ale WR-F, EXC apod.)

Jinak jsou to všechno motorky, mají 2 kola a drapáky. Kup to, co bude pěkné

Výběr endura

21.11.2010 v 14:27 | Nahoru | #12
fallenovo DR-Zko

Výběr endura

21.11.2010 v 14:38 | Nahoru | #13
Jestli paseš po DRZ,nebuď blbej a ber od fallena... já mít teď ty prachy,šel bych do toho hned.Sám jsem pásl i po xr a u něj vidím jedinou výhodu v tom,že tam nemůžeš urvat chladič...

Výběr endura

21.11.2010 v 14:41 | Nahoru | #14
Jojo, zdá se mě to jako nejlepší možnost. Servisní intervaly pro mě vyhovující oproti ostatním ostrým endurům

Výběr endura

21.11.2010 v 14:42 | Nahoru | #15
A u DTčka se mě nepodařilo chladič urvat, takže bych to tak hrozně neviděl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 14:49 | Nahoru | #16

Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas



Tak s tím naprosto nemůžu souhlasit....taky jsem byl tohoto názoru, dokud jsem si dvakrát nepujčil motokrosovou 450 4T (Suzuki RMZ) v opravdu náročným terénu v lese a nevyzkoušel jsem si to naživo. Naposled předevčírem, ve sračkách, na mokrejch kořenecxh, kde se muselo jet krokem. Na GG jsem byl v těchto podmínkách pomalejší (bohužel) a jelo se mi hůř. Můj názor je ten že na ničem geniálnějším než 450 MX jsem zatím nejel (a mám otestováno cca 100 MX a enduro motorek) a o ničem jiným už neuvažuju

Naposledy editováno 21.11.2010 14:51:49

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 15:08 | Nahoru | #17
Na motokrosovou motorku v lese mám svůj názor. Nechtěl bych to už kvůli vlastnostem, který v lese nevyužiju a který ta motorka prostě nemá.

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:29 | Nahoru | #18
.:MireCzech:.> Já myslel že chceš mojí dvoustovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:33 | Nahoru | #19

Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas


Přesně jak píšeš

Jinak for mirek - pokud to máš čistě do lesa a nejezdíš žádnej hard,tak rozhodně XR400,Pokud to máš na těžší enduro,tak spíše tu WR400. WR250 nevím,jestli do 60ti splašíš v slušným stavu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:41 | Nahoru | #20
prackarr> A co říkáš na DR-Z 400E ?

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:43 | Nahoru | #21

.:MireCzech:.>prackarr> A co říkáš na DR-Z 400E ?


To je dle mého podvozkově něco mezi XR a WR400.
Hmotností nejtěžší z těch tří...
Pokud má startér,je to výhoda.
Fakt záleží hlavně na stavu toho kusu a na tom,jak těžký enduro jezdíš.
Dneska je móda,že každá jitrnaca chce jedině ostré enduro a pak s tím prndá po polňačce za humny a to je takové motorky škoda a škoda peněz.

1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 15:45 | Nahoru | #22
Jak říkáš Taky si myslím, že by klidně stačila XR. Když vím, co zvládalo DRko 350. Nechám DRZko zkušenějším borcům

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:46 | Nahoru | #23

PetrTM>Tak s tím naprosto nemůžu souhlasit....taky jsem byl tohoto názoru, dokud jsem si dvakrát nepujčil motokrosovou 450 4T (Suzuki RMZ) v opravdu náročným terénu v lese a nevyzkoušel jsem si to naživo. Naposled předevčírem, ve sračkách, na mokrejch kořenecxh, kde se muselo jet krokem. Na GG jsem byl v těchto podmínkách pomalejší (bohužel) a jelo se mi hůř. Můj názor je ten že na ničem geniálnějším než 450 MX jsem zatím nejel (a mám otestováno cca 100 MX a enduro motorek) a o ničem jiným už neuvažuju

nj, kazdej to ma jinak, par kamosu taky jezdej na YZ 250 F normalne enduro, ale zase brecej s udrzbou. ja osobne jsem na kroskach po lese moc nenajezdil, naposledy jsem si pujcil SX-F 350 a tak po kilometru jsem mu to hodil zpatky at mi vrati Betu, ze to nechci pujcil mi to zrovna takovy pasazi, kde byli takovy ne moc prudky vyjezdy po ruznym mokrym kameni a klackach a ja na to skoro nebyl schopnej vyjet ale jak rikam, kazdej ma jinej styl a sedi mu neco jinyho

Naposledy editováno 21.11.2010 15:47:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 15:50 | Nahoru | #24

Uvalak>nj, kazdej to ma jinak, par kamosu taky jezdej na YZ 250 F normalne enduro, ale zase brecej s udrzbou. ja osobne jsem na kroskach po lese moc nenajezdil, naposledy jsem si pujcil SX-F 350 a tak po kilometru jsem mu to hodil zpatky at mi vrati Betu, ze to nechci pujcil mi to zrovna takovy pasazi, kde byli takovy ne moc prudky vyjezdy po ruznym mokrym kameni a klackach a ja na to skoro nebyl schopnej vyjet ale jak rikam, kazdej ma jinej styl a sedi mu neco jinyho


Můžeš mít styl jaký chceš,na klasický hardenduro je motocross nepoužitelnej.
Otázku stylu bych bral v potaz maximálně při výběru 4T vs. 2T enduro...

Naposledy editováno 21.11.2010 15:50:55

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 16:14 | Nahoru | #25

Uvalak>jo to si kamos myslel taky, zacli jsme jezdit docela trate, tak si poridil YZ 450 2009 a zjistil, ze se na to v lese neda naprosto nic vyjet, pomaly pasaze jsou na tom utrpeni atd. proste stejnak jak je enduro napicu na trati, tak je motokros napicu v lese a nic s tim neudelas



Má zkušenost je přesně opačná. YZ 450/04, nej moto na strmý výjezdy co jsem měl. Nevýhodou jsou jen čtyři rychlosti kdy ostatní spolujezdci samozřejmě ujedou, ale v pomalých lesních pasážích to nemělo chybu, dřív tu taky někdo psal, že u 4T krosu v lese se musí pořád jet pod plynem jinak chcípá motor atd tyto věci jsem také nezaznamenal.
V případě jakýkoli nehody je to samozřejmě průšvih, což bych viděl jako hlavní důvod proč kros ne.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 16:20 | Nahoru | #26
prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.

Naposledy editováno 21.11.2010 16:21:26

Výběr endura

21.11.2010 v 16:25 | Nahoru | #27
Jen k DRZ400E: Protože jsem měl tu čest toto moto v roce 2003 koupit nové, přidám pár postřehů:

DRZ je nedoceněná motorka, v době kdy jsem ji koupil to u nás v regionu nikdo neznal a nikdy neviděl, má výborný podvozek, nevím čím se liší od WR stejnýho ročníku, myslím, že kromě toho, že přední vidlice není USD tak ničím, v katologu suzuki se o DRZE psalo jako o ostrém sportovním enduru(narozdíl od verze S)
Výborný motor, údržba je sice psaná na MTH, ale netřeba se s tím moc stresovat, vydrží to hodně.
Nevýhody: Jedna z nejvyšších motorek, nesedne to každýmu, lidi s krátkejma nohama můžou mít problém, nemá vybavení pro silniční provoz- (brzdové světlo, světelná houkačka atd)dříve nešla legálně přihlásit, jak je to dnes nevím.

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 16:25 | Nahoru | #28

PetrTM>prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.



tak tak...

(reakce na) Výběr endura

21.11.2010 v 16:26 | Nahoru | #29

PetrTM>prackarr> Asi z toho důvodu jak píšeš téměř všichni v USA jezděj "jejich" enduro a crosscountry na motokrosovejch motorkách. Když se podíváš na výsledky z tamních závodů, na prvních místech figurujou motokrosový čtyřtakty i dvoutakty, na enduru tam nejede prakticky nikdo. A není to o tom že by tratě byly jiný než tady. Je to jen o tom že je potřeba si na to zvyknout, a né jen psát "je to na hovno". A pak jsi na krosce daleko rychlejší a nemáš problém vyjet cokoliv. Většina ze špičky WEC jedou na upravenejch kroskách, Ahola si také nevzal CRF-X a jede na Rkový verzi. Chce to jen umět a naučit se, nic jinýho v tom není. Tím neříkám, že pro hobbíka není enduro vhodnější, ale odsouzení "kroska je na hovno" je nesmysl.


Závody do toho nepleť. Mezi hobby prndáním a profizávodem je rozdíl a to kurevský.
Taky nebudeš na silnici jezdit na GP speciálu,co jezdí třeba Rossi. Na silnici bude jistě R1 jepší,jak jeho speciál.
To samé u endura,ale ostatně tak nějak jsi to napsal sám.
Proto píšu,že pro hobbíka je na hovno jak ten cross,tak i 2T. Tedy pro většinu a tazatel,pokud vím,hobbík je.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura

21.11.2010 v 16:33 | Nahoru | #30
Tak s názorem, že motocross je do lesa naprosto nepoužitelnej nemůžu vůbec souhlasit....že je do lesa enduro vhodnější je jasný, ale je to jen o tom kdo na tom sedí a jak je s tím sžitej.A může se tu psát o "hardenduru". Enduro je prostě enduro. V 90.letech jelo v mčr 70procent lidí na kroskách s papírama a nikdo nebulel, že se na tom nedá a to se ještě jezdily soutěžě pořádný a ne dvě za rok.
Rozdíly mezi kroskou a endurem nemá cenu rozebírat, ale určitě se na tom jezdit dá a slušně.Největší problém by měl hledat člověk v sobě a ne v moto
Předchozí
1 2 3 4... 5
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Yamaha wr400f Yamaha WR 400F XT_600 4 14.5.2024 v 09:28 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
xr 400 nakopávání-jiskra Honda XR 400 Petan.vut 7 7.10.2023 v 06:33 krokoš
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F RadekCzech 2 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis
Enduro pro začátečníka [1, 2] Husqvarna TE 410, Honda XR 400, Suzuki DR-Z400S Fenome753 39 8.8.2023 v 14:03 400xr


TOPlist