globalmoto_duben_nolan





Téma: Yamaha WR 250F
Tak téma jen o této moto

a hned prvni dotaz:
neví někdo náhodou jake jsou gufera v prednich vidlich na r.v. 2002?
(vidle este nemam rozdelane takze nevim... a v manualu jsem to nenasel)

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 12:11 | Nahoru | #61
wario> Mám ´07, soused má ´06. Všude sem četl, že rozdíl je hodně velkej. Já sem teda rozdil nepoznal, jenom ti od ´07 nerezne rám. Já myslim že neuděláš chybu s žádnou. Jenom bacha jestli má hliniková 250 před motorem olejovou nádrž. Já sem to koupil a zjistil že tam neni - sem myslel že je to jak u ocelovych nějak v rámu... Ten od koho sem to koupil se neozval, až po nějaké době a samozřejmě bez zájmu řešit. Stoji to s hadicema asi 15tis, mě to stálo z USA komplet aji s dovozem asi 3000,- Teď se mi ale zadřela ojnica a při rozdělávání sem zjistil, že ten wool odstranil olejovy čerpadlo Dnes si vyzvedávám přelisovanou kliku repasovanou hlavu a začínám skládat. Po vikendu bych měl mit aji to čerpadlo

(reakce na) Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 12:21 | Nahoru | #62

Navrc.WR-F píše: wario> Mám ´07, soused má ´06. Všude sem četl, že rozdíl je hodně velkej. Já sem teda rozdil nepoznal, jenom ti od ´07 nerezne rám. Já myslim že neuděláš chybu s žádnou. Jenom bacha jestli má hliniková 250 před motorem olejovou nádrž. Já sem to koupil a zjistil že tam neni - sem myslel že je to jak u ocelovych nějak v rámu... Ten od koho sem to koupil se neozval, až po nějaké době a samozřejmě bez zájmu řešit. Stoji to s hadicema asi 15tis, mě to stálo z USA komplet aji s dovozem asi 3000,- Teď se mi ale zadřela ojnica a při rozdělávání sem zjistil, že ten wool odstranil olejovy čerpadlo Dnes si vyzvedávám přelisovanou kliku repasovanou hlavu a začínám skládat. Po vikendu bych měl mit aji to čerpadlo



někdy člověk zůstane stát s otevřenou hubou a jen zírá...

pár dnů zpátky ke mně přijel zákazník s klasickým Tdi,že mu to řve a nejede.po minutě jsme se dostali k tomu,že nějaký borec mu při opravě ťuklého nárazníku vyhodil intercoler,že je tam i ničemu a ani ty hadice nepropojil-no prostě nic.turbo foukalo do nárazníku a motor sál vzduch s prachem z cesty....

....tak naco olejové čerpadlo v motoru????

(reakce na) Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 12:39 | Nahoru | #63
Navrc.WR-F> tak to nasere

...myslim že od 07 je novej celej motor, jen vypadá zvenku skoro stejně

Naposledy editováno 11.03.2011 12:43:09

Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 12:41 | Nahoru | #64
to je maras tohle :D :D prej k nicemu

(reakce na) Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 12:59 | Nahoru | #65

Navrc.WR-F píše: wario> Mám ´07, soused má ´06. Všude sem četl, že rozdíl je hodně velkej. Já sem teda rozdil nepoznal, jenom ti od ´07 nerezne rám. Já myslim že neuděláš chybu s žádnou. Jenom bacha jestli má hliniková 250 před motorem olejovou nádrž. Já sem to koupil a zjistil že tam neni - sem myslel že je to jak u ocelovych nějak v rámu... Ten od koho sem to koupil se neozval, až po nějaké době a samozřejmě bez zájmu řešit. Stoji to s hadicema asi 15tis, mě to stálo z USA komplet aji s dovozem asi 3000,- Teď se mi ale zadřela ojnica a při rozdělávání sem zjistil, že ten wool odstranil olejovy čerpadlo Dnes si vyzvedávám přelisovanou kliku repasovanou hlavu a začínám skládat. Po vikendu bych měl mit aji to čerpadlo



Když jsem tě varoval, neposlechl jsi.....

Lákavá cena není všechno, když si spočítáš kolik do toho dals a ještě dáš, tak jsi za to mohl mít už pomalu WR novou.

(reakce na) Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 14:10 | Nahoru | #66
Navrc.WR-F> tak to je hukot, kámoš dělal opravu 05ky a ty ceny dílů nebyly tak hrozný - píst , ojnice , válec apod.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

11.3.2011 v 20:01 | Nahoru | #67
Tak celá GO kromě ventilů a včetně té olejové nádrže mě to vyjde na 15tis. To už ale bude muset něco vydržet.

rswr> Tys akorát řikal že na tom asi bylo praseny a když sem se zeptal jestli si mysliš že to mám vrátit, tak už mi odpověd' nepřišla

Ale motor šlapal pěkně a jelo to pěkně, tak sem to nechal. Bohužel tam nebylo to čerpadlo - to by mě fakt nenapadlo...

ted' su na mobilu, ale jak budu na kompu, tak pošlu jak vypadá ojniční ložisko a čep. Už jenom čekám na hlavu a čerpadlo a motor složim...

edit:





Naposledy editováno 11.03.2011 22:21:23

(reakce na) Yamaha WR 250F

12.3.2011 v 20:17 | Nahoru | #68
Navrc.WR-F>
jak ze odstranil olejove cerpadlo? jako ze ho vyndal a proc? to ten motor musi byt pekne zrizenej
jak mohl ten motor mazat, vytvorit tlak oleje, aby roztrikal olej na vacky..... meril jsi vacky, nejsou obrouseny?

nejlepsi je u 4T povolit kontrolni sroubek na tlak oleje a hned vidis na cem jsi, jestli motor tlakuje olej jak ma

2. proc vyndal tu olejovou nadrzku?

fak nechapu co je to za lidi, ty motory by vydrzely moc, ale lidi je usmrti po par super tuning upravach

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

12.3.2011 v 21:00 | Nahoru | #69
Tohle taky nechápu.Měl rovnou koupit yzf.

Yamaha WR 250F

13.3.2011 v 18:14 | Nahoru | #70
origo tam jsou 2 cerpadla. Jedno co saje z motoru a t.aci okruh pres nadrzku a druhy skrz motor. To prvni vyhodil, a to druhy tlacilo do hlavy ale malo. Hlavu mam v Yamaze celou na prekontrolu a zitra bych si ju mel vyzvednout

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

14.3.2011 v 18:58 | Nahoru | #71
Kopi> YZ250F má taky tu olejovou vanu a dvě čerpadla ne ?
Pěkný polepy

(reakce na) Yamaha WR 250F

14.3.2011 v 19:24 | Nahoru | #72
wario> Chtěl jsem tim říct,že když chtěl cross,tak měl rovnou koupit yzf.Polepy jsou parádní.Snad je brzo nezlikviduju.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

14.3.2011 v 21:50 | Nahoru | #73

jack91 píše: poridil jsem k 300 jeste YZF 250 08 a nejak mi ta motorka sedla, funguje paradne i v enduru, tak premyslim o WR250 aby to nahradilo YZF po strance provozu kde je potreba TP.

nikdo v okoli WR250 nema, abych to testnul, trochu mam strach zda neni o moc slabsi nez YZF a hlavne vaha, je asi o 20kg tezsi, proste to potrebuji testnout, vykon, vahu.
Vykon se urcite dozene naladeni.

Ale pomalu je mi jasny, ze 250 4T do endura dostacujici a prijemna motorka na ktere jezdec hlavne fyzicky vydrzi. Ted kdyz koukam na kluky v parte kteri tahaji za 450 4T a po 30min v extremu jsou fyz na dne a skoro ji neudrzi a boji se za ni vzit, tak si rikam oni maji 450 jen aby se nereklo:)



Tak už jsem se kousek svezl i na YZF 250 a mám pár subjektivních povrchních dojmů:
Je opravdu lehčí jak WR, na pocit stejně jak má 250 EXC-F. Vidle nebyly sériový, nicméně do lesa zbytečně tvrdý, WR je úplnej ideál. Obě motorky měly laďák, ale WR šlo řádově víc podtáčet, u YZ je nutný držet trochu otáčky a pečlivěji spojkovat, jinak chcípne. Ale šlo s tím normálně enduro jet když se pilot přizpůsobil. YZ bylo díky lehkosti takový zábavnější na rychlejších cestách, WR je lepší do extrémů a "blbuvzdornější" protože zadusit ho je fakt umění, a když se povede tak má tlačítko.
Rozhodovat se mezi těma dvouma tak volím samozřejmě WR, kvůli papírům a lepším podvozku. Ale mít už YZ, tak na něho zkusím mrsknout těžší setrvačník a jsem happy :)

(reakce na) Yamaha WR 250F

14.3.2011 v 22:04 | Nahoru | #74

Vespa píše: Tak už jsem se kousek svezl i na YZF 250 a mám pár subjektivních povrchních dojmů:
Je opravdu lehčí jak WR, na pocit stejně jak má 250 EXC-F. Vidle nebyly sériový, nicméně do lesa zbytečně tvrdý, WR je úplnej ideál. Obě motorky měly laďák, ale WR šlo řádově víc podtáčet, u YZ je nutný držet trochu otáčky a pečlivěji spojkovat, jinak chcípne. Ale šlo s tím normálně enduro jet když se pilot přizpůsobil. YZ bylo díky lehkosti takový zábavnější na rychlejších cestách, WR je lepší do extrémů a "blbuvzdornější" protože zadusit ho je fakt umění, a když se povede tak má tlačítko.
Rozhodovat se mezi těma dvouma tak volím samozřejmě WR, kvůli papírům a lepším podvozku. Ale mít už YZ, tak na něho zkusím mrsknout těžší setrvačník a jsem happy :)



-vidle to chce do endura kompresy skoro na min, pak parada, odskakovat klady, prekazky pohadka
- uz jsem se na 4T naucil, tak me chcipne v extremu tak jednou za vyjizku a to kdyz neco podcenim jinak me prave prekvapuje jak vubec nema tendenci chcipat, kdyz ji podtocim
- jinak verim ze poladena WR 250 bude do endura idela, ale ja radeji ostrejsi potvoru

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 10:21 | Nahoru | #75
Takze mohe WR k mani : WR 250F zde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 14:55 | Nahoru | #76
chora> hezky, zajimalo by me, proc nejen ve tvym, ale ve skoro zadnym inzeratu neni napsany celkovy pocet mth motorky, coz je zakladni informace pro nejaky servisy atd, obzvlast v pripade ze jsou najednou vsechny pripraveny na sezonu a bez investic...
Hlavne ze tam vsichni maji jak jede super

(reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 15:35 | Nahoru | #77
Honzaxrv> Zatim co je v inzeratu si stojim o tom ze jede super nic nepisu. Nemam tam pocet MTH ale Km . A jestli se Ti to nezda prijed se podivat ;). Jinak napsal jsem tam taky dily co jsou nove apod. takze mam taky oduvodneni proto co pisu

Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 15:36 | Nahoru | #78
Honzaxrv> Asi je dosť problém ich zistiť, keď si nejaký 3-4 majiteľ moto. Ja absolútne netuším koľko môže mať tá moja. Viem iba o svojich 65-70, čo bolo predtým neviem.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 15:56 | Nahoru | #79
Vsak proto se ptam - abych vedel proc...
Nehadam se ze nejede super, neni to nic konkretne proti tvymu inzeratu ani tobe...
ale jen proste nechapu proc se neco udava v mth a pak km, pricemz tahle moto ma vsechny servisy udavane v mth - nebo se pletu? Kdyby tam lidi napsali - mam najeto 70 mth a moto by melo mit cca 260 celkem pochopim...

Volodaj: Tomu rozumim...
O ostrejsi a hlavne lehke hracce premyslim od podzimu, uz jsem i mel inzeratek na prodej ttr, ale letosni sezonu jeste odjedu na tupe a blbuvzdorne ttr, myslim ze jeste nejsem na jejim limitu po celou vyjizdku a koupit ostrou za posledni penize, na to jsem (vzhledem k rodince) maly strelec...
Jinak wr je jeden z favoritu, i kdyz me prijde relativne tezka a mam strach jestli to bude to pravy pro 100 kg lenocha...

Naposledy editováno 15.03.2011 16:02:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 16:42 | Nahoru | #80
Honzaxrv> No myslel jsem, ze prudis Jinak WR ma jen Km meric jeden ten co mam na foto v inzeratu - ten ukazuje i aktualni rychlost a jeste ma jeden meric Km ale ten uz neukazuje aktualni rychlost. Jen nacita Km do tisice - to by se mela podle manualu delat vymena oleje ale to bych byl asi neopatrny :) menil jsem po 500.

(reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 16:56 | Nahoru | #81
chora> JJ skoda ze je tak malicka - zvazoval bych urychleny prodej ttr a pripadne se jel i podivat...
Ale sedel jsem na wr-r a ta by mela byt stejne vysoka - a na my 2 metry je to moc drobek... 450 nebo nejaky exc bude pro me pouzitelnejsi, ale na to musim prisetrit...

Jinak by me zajimalo kolik realne wr-f vazi? Papirovy vahy jsou casto nerealny...

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 17:27 | Nahoru | #82
Honzaxrv> Hehe, tak ja jazdím tak na 30% možností tej motorky . A je to len preto, že ma nemá rada. Idem na nej ja, nechce sa jej do výjazdov a v zjazdoch zhadzuje. Ide niekto iný a je to druhá motorka .

Nejak extra ťažká sa mi nezdá, teda aspoň 250, 450 neviem tú som nejazdil. Keď som si skúšal Hondu CRF 250X, tak som nejaký extra rozdiel nepocítil. KTM je kúsok ľahšie, ale pri jazde to až tak necítiť. Skôr keď ju človek musí dvíhať, ale to je po chvíli ťažké všetko.

Či bude pravá som tiež netušil, predtým som mal Husaberg FE 400 a na 250 4T som dovtedy nesedel kým som ju nekúpil. Bál som sa, že mi bude chýbať traktorovitejší spodok, ale nie je to tak. Začalo ma baviť motorku viac točiť a hrať sa s plynom a spojkou. Pritom je tam aj celkom slušný spodok, zatiaľ som vyšiel na tom všetko, čo som vyšiel aj na Husabergu. To čo nie, tak nie je chyba motorky, lebo lepšie jazdiaci parťáci mi na nej vybehli aj to, čo som ja dať nevedel.

Inak WR sa ti zdá malá? Veď s výškou sedla 985 mm je to skoro najvyššie enduro. Nové KTM majú 980, staré asi 920. Gas Gas majú 940. Nejakú dobu som sa o to zaujímal, lebo mám opačný problém. Pri 175 cm mi je všetko až moc vysoké. 250 aj 450 majú rovnakú výšku sedla.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 17:36 | Nahoru | #83
volodaj> no ja zkusil zatim jen to wr-r a jen chvilku - bylo to prijemne hrani, akorat ve stupackach se mi jelo zle (mozna by to resili podlozky) a prislo mi ze nemam pod sebou motorku jak to bylo maly, coz je ale asi o zvyku. Prisla m ina 250 tezka, ale myslim ze vazi o kus vic nez F...
Motor me nenadchnul (ale tupa verze, ac naladena elektronicky a vyfukem, bude vzdy slabsi).
Budu se muset svezt s nekym kdo ma to F - potrebuju mit z motorky nejaky pocit radosti, z tehle jsem mel pocit sice pekne, svizne, male pouzitelne motorky, ale ze bych slezl s hubou od ucha k uchu to ne... a to ja zase potrebuju

Jo budu to muset prozkoumat - rozdilu je dost a asi i v tech starsich verzich to bude podobny: http://www.yamaha-m.../2096/0/compare.aspx

Naposledy editováno 15.03.2011 17:40:46

Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 17:39 | Nahoru | #84
Honzaxrv> Jasné, wr-r a wr-f je dosť veľký rozdiel. Rovnaký je hádam len začiatok toho názvu . A jasné, človek musí mať z motorky dobrý pocit a musí ho baviť ak si ju má kúpiť. Robíš to dobre, treba pojazdiť poskúšať a na základe toho sa rozhodnúť. Sezónu pojazdi na TT-R a časom uvidíš, čo ťa osloví.

(reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 17:45 | Nahoru | #85
Honzaxrv> WR-R a WR-F jsou zcela jine motorky jezdil jsem svoji 02 a kdyz jsem si presedl na kamosovu 08 eRku tak to bylo nebe a dudy...ale je to jasne jak jinak by ta motorka mohla mit takove servisni intervali jake ma ale jeste podotykam v te dobe mel jeste puvodni rozetu ale proste ta reakce na plyn byla uplne jinde nez WR-F a to mam jeste pritom puvodni vyfuk

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

Skvělá odpověď, děkuji! 15.3.2011 v 17:45 | Nahoru | #86
Inak, tu je jeden test dlhodobej výdrže WR, čo som už dávnejšie prekladal z DirtRider-a.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 18:41 | Nahoru | #87
Kluci diky za info, zajimave... poptam se tu po okoli, jestli ji nekdo nema a zvazim...
Na tom F bych se chtel svezt - predpokladam sportovni podvozek oproti R? vahu mam jatecni...

Naposledy editováno 15.03.2011 18:45:24

(reakce na) Yamaha WR 250F

15.3.2011 v 19:50 | Nahoru | #88
Honzaxrv> rozdíl je mezi WR-R a WR-F opravdu velký a podobné mají více méně jen barvu a značku . jinak se to nedá srovnávat , jen ve velikosti F ko má snad o 10cm vyšší sedlo .
váha Rko bude tak o 20kg težší. prostě se to nedá srovnávat

CC


Naposledy editováno 17.03.2011 09:45:38

Yamaha WR 250F

18.3.2011 v 14:00 | Nahoru | #89
Vrta mi v hlave a cim dal vic se mi libi...
A neni tu nekdo z dostupneho okoli, kdo by me nechal na chvilku svezt? Abych vedel na co mam setrit pres leto?

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250F

18.3.2011 v 14:09 | Nahoru | #90
Honzaxrv> Škoda, že si z ďaleka. Ja by som si zase chcel skúsiť TT-R. Chcel by som ešte niečo univerzálnejšie. Na čom sa dá ísť aj kúsok ďalej pohodovým tempom a zaujali ma práve TT-R a Skové DR-Z.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
WR250 F potřebuji nutně zapalovací ... Yamaha WR 250F RadekCzech 2 3.10.2023 v 19:10 Johny_Servis
Yamaha WR 250 F - r 2003, výkon Yamaha WR 250F Kryton 1 19.9.2022 v 12:29 ja1
Yamaha WR 250 F - r 2003, výkon Yamaha WR 250F Kryton 2 19.9.2022 v 11:29 Kryton
Yamaha WR 250F Yamaha WR 250F jirka958 3 8.4.2022 v 19:01 mRKEF


TOPlist