globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Lze to dát dohromady aneb co s tím?
16.6.2010 v 20:15
Přidávám fotky, už jsem psal, že mi "ke svíčce" teče chladička a tohle bude evidentně (pokud ne, tak mě prosím opravte) příčina. Fotky:




Uzavřeno 18.06.2010 v 10:26 uživatelem stylR
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

16.6.2010 v 23:33 | Nahoru | #31
Fidži.V-Strom> Já tu netvrdim, že se vyznám, snad trochu naopak. Ale ty si mazák, takže šoupu nohama..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

16.6.2010 v 23:35 | Nahoru | #32

stylR>Fidži.V-Strom> Já tu netvrdim, že se vyznám, snad trochu naopak. Ale ty si mazák, takže šoupu nohama..

Kdyby si se alespoň trochu vyznal, tak neutahuješ hlavu bez momenťáku. Dle mého sis to zkurvil sám a předchozí majitel za to nemůže. Ale je snažší to hodit na druhé...

(reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

16.6.2010 v 23:39 | Nahoru | #33

Fidži.V-Strom>Kdyby si se alespoň trochu vyznal, tak neutahuješ hlavu bez momenťáku. Dle mého sis to zkurvil sám a předchozí majitel za to nemůže. Ale je snažší to hodit na druhé...


No je pravda že na hlavě máš hodně malý moment ale když nemáš momenták tak to neznamená že to necháš být a nebudeš stím dělat nic. prostě to nedotahovat na fest a opravdu jenom tak na cit

1 reakcí na tento příspěvek Lze to dát dohromady aneb co s tím?

16.6.2010 v 23:42 | Nahoru | #34
To nikdo neřekl. Když ho nemám, tak si ho půjčím nebo koupím. Zvlášť když se v tom vrtám sám, tak je dobré ho mít. Něco jiného je se vrtat ve fichtlovi šroubovákem a kladivem a druhá věc je spravat novější a složitější motor.

(reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

16.6.2010 v 23:53 | Nahoru | #35

Fidži.V-Strom>To nikdo neřekl. Když ho nemám, tak si ho půjčím nebo koupím. Zvlášť když se v tom vrtám sám, tak je dobré ho mít. Něco jiného je se vrtat ve fichtlovi šroubovákem a kladivem a druhá věc je spravat novější a složitější motor.


Ano máš pravdu ale když neopravuješ motorky každý den a nemáš možnost si ho půjčit tak si nebudeš kupovat momenťák za 1000. Ano jsou za 300 a podobně ale ty jejich kalibrace jsou u většiny hodně nepřesné a jak říkám v tomto případě je lepší to dotáhnout opravdu na cit. Tímto se ho nechci zastávat protože si myslím jak to bylo šrouby byly zapečený takže nešli povolit a nenapadlo ho nic lepšího než to dotáhnout tak aby to opět nešlo povolit. Nejsem tady jediný kdo tady radí aby si nic nespravoval sám doma a svěřil to radši servisu když tomu nerozumí.

Naposledy editováno 16.06.2010 23:55:30

1 reakcí na tento příspěvek Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 00:12 | Nahoru | #36
Buď dáš litra servisu a ten ti to udělá pořádně(i když kdo ví ) , nebo si za ten litr ten momenťák koupím a udělám si to sám. Když se v tom vrtám sám, tak holt musím mít odpovídající vybavení. Že je drahý prostě není výluva. Je to buď a nebo. Cit na utahování si musíš vypěstovat praxí s momeňtákem, ne někde v Práglu v paneláku utahováním kapajících kohoutků hasákem. Takže dělat si to doma ano. Ale musím vědět jak a mít to čím udělat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 00:22 | Nahoru | #37

Fidži.V-Strom>Buď dáš litra servisu a ten ti to udělá pořádně(i když kdo ví ) , nebo si za ten litr ten momenťák koupím a udělám si to sám. Když se v tom vrtám sám, tak holt musím mít odpovídající vybavení. Že je drahý prostě není výluva. Je to buď a nebo. Cit na utahování si musíš vypěstovat praxí s momeňtákem, ne někde v Práglu v paneláku utahováním kapajících kohoutků hasákem. Takže dělat si to doma ano. Ale musím vědět jak a mít to čím udělat.


Ty mě furt nechápeš stím co jsi napsal s tebou souhlasím prostě to měl dát do servisu a nestalo by se toto. Chtěl ušetřit a udělat si to sám takhle se aspoň ponaučil. A hlavně aby to dal do toho servisu aspoň teď nebo tu bude za měsíc něco jiného. Prostě jak říkáš pokud máš vybavení a znalosti tak se do toho můžeš pustit sám. Ale to jak ty říkáš stím hasákem tak všeho s mírou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 05:14 | Nahoru | #38
Pokud jsem dobře pochopil tak zatím momenťák nepotřeboval.Protože píše,že hlavu jenom sundal a už to takhle bylo a nikdy před tím ji nesundaval a ani nenandaval a měnil jenom těsnění u příruby na vodu. A to pochopitelně vystřelilo kvůli natlakování v chladicím okruhu touto závadou.

Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 06:05 | Nahoru | #39
jako PEPAFJR ...
jstli to nekdo utrhl pri utahovani hlavy tak mel docela silu:) nebo byla naka vada v materialu... ikdyz nejpravdepodobnejsi ze to bylo i nerovnomerne utazeny a unavovej lom. ten novej valec/pist by bylo reseni, kazdopadne na dalku se tezko pozna jak vypada hlava, ale ta by pripadne sla srovnat.
myslim ze by to slo i svarit, kolega se kterym sem pracoval na tlumicich leta ladil 2T v motokarach a videl jsem u nej podobne (hur) znicenej valec vyvarenej a prej "bezna oprava" a ze to funguje (valec byl rozsekanej v oblasti prepoustecich kanalu) .. varil mu to nakej starej fachman... snad z byvale CZ? na nej fakt kontakt nemam a kamarad uz neni mezi nami..

Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 06:53 | Nahoru | #40
Tak to je v řiti Mužeš maximalne zkusit nechat zavařit a pak nechat stočit na soustruhu,ale moc bych na to nespoléhal.

1 reakcí na tento příspěvek Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 09:37 | Nahoru | #41
Mišmaš - ano máš pravdu ten válec opraví jenom vrch jak je na tom hlava a spodek težko soudit.Každopádně to chce rozdělat celý (rozhodit motor-vyčistit,rovnou klika,ložiska,ten válec,a pořešit hlavu natlakovat -jestli není prdlá)sečteno a máš komplet go motoru u 2 Taktu.Věděl jsem o mechošovi(machr)co to dělal tady na moravě(boužel kvůli zdrav. stavu už to nedělá)
Těžko soudit,že to bylo pras. dotažený já jsem se s tím setkal a nebylo to dotažením ale uvařením motorky (bez vody) a hlavu jsem měl na dvě půlky (po odmontování)
verze 2: motor koupit celej ,ale neviš co má za sebou,což je u 2-taktu sebevražda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 16:00 | Nahoru | #42

PEPAFJR>Pokud jsem dobře pochopil tak zatím momenťák nepotřeboval.Protože píše,že hlavu jenom sundal a už to takhle bylo a nikdy před tím ji nesundaval a ani nenandaval a měnil jenom těsnění u příruby na vodu. A to pochopitelně vystřelilo kvůli natlakování v chladicím okruhu touto závadou.



Taky jsem to tak pochopil
ted mas par moznosti bud udelat komplet GO, nebo jen novej valec pist...mrknout na hlavu kdyztak nechas srovnat a chtelo by to asi i vycistit spodek, dalsi moznost koupit jinej motor ale to bych nedoporucoval protoze neznas historii toho motoru, z tehle moznosti bych se priklanel k te prvni udelat si komplet opravu motoru protoze stejne by te to driv nebo pozdeji nejspis cekalo

(reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 18:41 | Nahoru | #43
Marťas.> díky
karlos NSR> díky

(reakce na) Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 20:45 | Nahoru | #44

karlos NSR>Mišmaš - ano máš pravdu ten válec opraví jenom vrch jak je na tom hlava a spodek težko soudit.Každopádně to chce rozdělat celý (rozhodit motor-vyčistit,rovnou klika,ložiska,ten válec,a pořešit hlavu natlakovat -jestli není prdlá)sečteno a máš komplet go motoru u 2 Taktu.Věděl jsem o mechošovi(machr)co to dělal tady na moravě(boužel kvůli zdrav. stavu už to nedělá)
Těžko soudit,že to bylo pras. dotažený já jsem se s tím setkal a nebylo to dotažením ale uvařením motorky (bez vody) a hlavu jsem měl na dvě půlky (po odmontování)
verze 2: motor koupit celej ,ale neviš co má za sebou,což je u 2-taktu sebevražda


Víš ono nejde o to jestli to prasklo při dotahování protože jak už tady bylo řečeno tak je to na moment (hodně malý) a pokud to nedotahoval aspoň na ten cit tak příklad: je tam moment 20Nm
jenže jak to dotahuješ tak těch 20Nm přetáhneš lehce (proto jsem říkal opravdu na cit) a pokud to dotahoval tak jak to bylo zapečený (když šrouby vyndával a nešli mu povolit) tak tam mohl dát klidně i 50Nm. Což znamená 30Nm navíc oproti tomu co má vyzkoušený a otestovaný výrobce (kde výrobce počítá stím že ti to může prasknout proto tak malý Nm). Ale tímto by to prasknout ještě nemuselo stačí po zahřátí motoru a roztažnost kovů udělá svoje. Toto se stává i u 4T kde ti vačky drží vlastně koníky a ty pokud nedotáhneš na moment tak se ti může stát že ti to taky praskne. Tam je ten moment sice trochu kvůli něčemu jinému (vůle) ale to je jedno. Určitě to byla souhra náhod větší moment, nedotahoval do kříže, únavou materiálu atd...
Edit: pokud to nedotahoval tento majitel tak to udělal vtom případě předešlý majitel.

Naposledy editováno 17.06.2010 20:48:26

Lze to dát dohromady aneb co s tím?

17.6.2010 v 22:39 | Nahoru | #45
Zavař to a jeť

Lze to dát dohromady aneb co s tím?

18.6.2010 v 08:40 | Nahoru | #46
Tak to je smutný příběh ...jak píšou ostatní jsou 2 možnosti: buď nový motor z bouračky, ale nebudeš vědět v jakém je stavu, nebo GO motoru - jiný válec, jiný píst, výbrus, přip. nikasil, motor bych pro jistotu i rozpulil - a zkontroloval kliku, přip. i převodovku, pokud bude klika OK, tak bych její GO nedělal. I když je ta vložka takhle prasklá, nevypadá to že něco mohlo napadat do válce...

Lze to dát dohromady aneb co s tím?

18.6.2010 v 10:25 | Nahoru | #47
Ještě jednou díky za rady - UZAVŘENO
Předchozí
1 2
Následující
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist