globalmoto_duben_nolan





Téma: Na WR teče vodní pumpa
 
12.4.2010 v 08:55
Včera jsem si všiml, že mi začala týct vodní pumpa na WR, nemáte s tím někdo zkušenosti?Podle manuálu je tam jen nějaký gufero na hřídelce, jinak nic.Už jste ho někdo měnil?byly u toho nějaký problémy?Dík za radu

Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 09:01 | Nahoru | #1
Dělal jsem to už u baworáka -gufera tam mám dvě a problém tam neni žádnej.

2 reakcí na tento příspěvek Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 11:00 | Nahoru | #2
Máš dva druhy vodních pump, jednu co rozebrat jde a druhou co nejde. Na introši se mi kdysi vysypala, stačilo dát novou ucpávku a gufero, ta rozebrat šla, ale na VTčku rozebrat nejde a musíš jí vyměnit celou. Navíc je to tam tak debilně, že musíš pustit dolu motor, aby šla ven, překáží tam rám (US verze SC23). Bejt tebou, tak jí vyndám, zjistim jestli jde rozebrat a jestli jo, tak na tom nic neni, objednat ucpávku a gufero a složit. Někdy bejvá ta hřídelka pod tim guferem dost vojetá, tak je lepší jí taky vyměnit, aby to nový gufero dobře těsnilo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 11:25 | Nahoru | #3
Gal> na Wr jde rozdělat bez problému, jak jsem čuměl do manuálu, tak jen sundám víčko stáhnu oběžný kolo z hřídele a jsem u jednoho guferka (to budu asi muset vyměnit), pak je ložisko a z druhý strany zase gufero-ale to už vyměnit nepůjde-musel bych sundat celý víko.Ale voda do oleje mně nejde a olej do vody taky ne, tak vyměním to jedno a uvidím

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 11:32 | Nahoru | #4
Gal> Delal jsem ji je to tak mesic. Tam jsou dve gufera, lozisko a hridelka, zalezi jak moc je to optrebovane, ale doporucoval by jsem to vymenit vsechno protoze kdyz vymenis jenom to venkovni gufero a za tyden ti zacne tec to vnitrni tak budes akorak nasranej a budes to delat znovu. Na hridelce zaleci jak moc je opotrebovana .....
Mel by se vypustit olej, ale kdyz celou motorku polozis na stranu tak to jde i bez vypousteni. Jinak musis sundat viko vodni pumpy a motoru, (tesneni dat nove) hridelka je jenom nasunuta, sundas vrtulku a vytahnes obe gufera, na lozisko pozor jestli ho budes vytahovat tak to nahrej, aby slo lepe ven, kdyz vytahnes za studena tak by se mohlo stat ze to nove by nemuselo sedet, nejlepe dat to nove lozisko na noc do mrazaku a za studena ho tam opatrne naklepat.
Zadna veda a ceny dilu jsou v pohode.
Cus
R.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 11:40 | Nahoru | #5
Rob1> no je to WR 08, najeto cca 4000km, tak předpokládám , že hřídelka bude v pohodě.Olej musím stejně měnit, tak ho vypustím.Moc se mně nechce sundávat to víko motoru, tak zatím vyměním jen to venkovní a uvidím.Díky za radu

Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 12:26 | Nahoru | #6
Ja to už taky dělal na tý svý...Jsou tam 2 gufera proti sobě, jedno drží olej a jedno vodu...Stačí sundat pouze to víčko vodní pumpy, nic moc na tom není..Už jsem to tu taky řešil..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na WR teče vodní pumpa

12.4.2010 v 20:51 | Nahoru | #7
Šemík> Jen se zeptám to ti teklo tou přepadovou hadičkou? A jako furt i když moto stálo nebo jen když jsi ho nastartoval? Dík

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

13.4.2010 v 08:27 | Nahoru | #8
Šemík> Neboj nic,měnil jsem taky jen to první(měla najeto 1500km) a mám po výměně nalítané 4000km a pohoda.Jediné co tak je tam origo směrový simerink,který jsem samozřejmě hned neměl,tak jsem dal obyč za 15,- a objednal origo.No ten mám v pytlíku do teď páč tam ten drží.Toť moje zkušenost

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

13.4.2010 v 08:55 | Nahoru | #9
Štolpin> jen když jede motor - na čerpadle je malá dírka, tak tou

Na WR teče vodní pumpa

13.4.2010 v 18:57 | Nahoru | #10
Šemík:. Aha no mě asi teče taky pač jsem to projel a teď jsem si všiml že tím přepadem v hadičce je voda. Nic rozdělám a dám tam klasiku jestli to půjde rozměrově.

1 reakcí na tento příspěvek Na WR teče vodní pumpa

13.4.2010 v 23:21 | Nahoru | #11
ahoj. mění se obě!!!! jak ti praske to které odděluje vodu od oleje, tak než si toho v terénu všimneš budeš mít plný motor i spojku "fridexu" a až se ti to stane, tak ti pak bude připadat sumdání spojkového víka jako nic. pouvažuj!
vypust vodu, povol brzdu, polož to na levou starnu, a 10 šroubů.
u crf mi to trvalo 1hodinu! a stály asi 320,-kč obě dvě. to mi ale hlava nebere, že ti to udělalo u nového wr-a po 4 tisících......asi špatné gufero-nechápu. mám na wr-u 10tis a vůbec nic, taky by to byla poslední věc co bych si myslel že mi odejde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Na WR teče vodní pumpa

14.4.2010 v 12:05 | Nahoru | #12
elon> mám obě, ale vyměním jen to špatný (jsem línej povolit těch pár šroubů).Taky si myslím , že by to po 4 tis.nemělo týct,ale japonští soudruzi asi někde udělali chybku
Jinak díky všem za dobře míněné rady

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 10:50 | Nahoru | #13
Šemík> vyměň obě, nateče ti voda do motoru, přidřeš vačku. Vačka je tam kluzně v hliníku. Když se ti kousne vačka, přeskočí rozvod, rozbiješ všechno.... např. ventil 2300,- kč je tam 5 x....

1 reakcí na tento příspěvek Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 11:04 | Nahoru | #14
Gugero stačí vyměnit z 95% jen to venkovní. Vnitřní jsem měnil pouze jednou, ale to byla vydřená i hřídelka, protože dotyčný PILOT jezdil pravidelně bez vody a hřídelka se vydřela.

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 11:15 | Nahoru | #15
RSWR> už mlčim

Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 21:07 | Nahoru | #16
nemlč panco! vždyť máš pravdu! kdyby se to stalo mi, byl bych nervozní, že to gufero od motoru bude ze stejné "šichty" jako to venkovní, a měnil bych. každý bezproblémovosti svého motoru strůjcem jest

1 reakcí na tento příspěvek Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 21:22 | Nahoru | #17
taky si nejsem úplně jistý, jestli se ti podaří to venkovní gufero vyndat, jen se sumdaným víčkem vodní pumpy, když ti tam bude ještě "překážet" hřídelka pumpy. ale jde všechno.

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 22:37 | Nahoru | #18

elon>taky si nejsem úplně jistý, jestli se ti podaří to venkovní gufero vyndat, jen se sumdaným víčkem vodní pumpy, když ti tam bude ještě "překážet" hřídelka pumpy. ale jde všechno.



Výměna gufera je práce na 10minut.

Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 23:18 | Nahoru | #19
RSWR> už sem si úplně jistý! veknkovní půjde i bez spojkového víka

Na WR teče vodní pumpa

15.4.2010 v 23:22 | Nahoru | #20

1 reakcí na tento příspěvek Na WR teče vodní pumpa

16.4.2010 v 10:02 | Nahoru | #21
tak jsem to včera zmákl - v mým podání práce na půl hodiny (nejvíc jsem se zapotil při povolování vrtulky čerpadla, musel jsem zařadit za jedna a zabrzdit zadní kolo, jinak se to pořád protáčelo).Gufero tam i zpět v pohodě.Na tom starým byl strženej jeden břit-možná špatná montáž

(reakce na) Na WR teče vodní pumpa

5.7.2010 v 15:45 | Nahoru | #22
Šemík> Cus, mám ten samej problém...hřídelka vypadá vydřená :( zal nevim,estli zkusit,nebo rovnou rozebrat cely, as vyměnit.

Naposledy editováno 05.07.2010 16:02:34
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist