globalmoto_kveten





Téma: Stále mě stírají stěrače na nic nereagují
 
28.1.2010 v 17:53
Ahoj,

no takže tu mám další problém s autem Je to Fiat Tempra 2.0ie rv. 91 po tom co jsem ztratil klíče a zase je nechal podle spínačky vyrobit mě zašli stírat stěrače a prostě nejdou vypnout a na páčku nereagují. Začli takto stírat hned jak se chlapíkovi podařilo otočit klíčem(to se mu totiž podařilo dvakrát pak už ne a musel spínačku vymontovat) díval jsem se na kablíky co vedou do té páčky a vypadají neporušeně a ostatní funkce na páčce fungují taky. Musel jsem vyndat pojistku a ted jezdím bez ní, jinak stírá jak přední tak zadní stěrač. Tuší někdo čím by to mohlo být ?

Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 18:14 | Nahoru | #1
asi je někde odřená izolace kabelu, třeba že někde chybí gumová přechodka nebo tak musíš hledat

Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 18:18 | Nahoru | #2
no..jestli nemaš vyhřivanou garaž, tak Ti to nezavidim...nejspiš bude chyba v celem tom ovladači, jestli ste při montovani te spinačky třeba nějak zatlačili vic, než je zdravo...jestli jsou ty káble o.k., tak jedině cely ten pačkovy mechanismuz-obvolat nahr. dily a vyměnit...

2 reakcí na tento příspěvek Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 18:25 | Nahoru | #3
No vidíš kolik užitečných rad Ti tady kamarádi motorkáři dají. Zajímavý je, že jsou to většinou pořád jedni a ti samí, co jaktěživo nikomu neporadí, nepomohou ale do každýho se serou. Typicky český

Jinak ten problém vypadá na závadu tý páčky. Zkusil bych na vrakovišti uchvátit jinou a vyměnit jí komplet.

Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 19:04 | Nahoru | #4
Chyba bude v páčce, nebo v relé, to může být neustále seplé a krmí motorek proudem.

Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 19:08 | Nahoru | #5
Měl jsem Uno a takový ty závady s blinkrama, světlama a to vše okolo vyřešila výměna celýho podvolantovýho modulu. Pokud jsi jenom vyndaval spínačku, tak se při tom mohly nějaký dráty spojit a uzavřít obvod. Kouknul bych na konektory a zkusil najít na netu schéma zapojení a jít podle toho s multimetrem.

1 reakcí na tento příspěvek Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 20:48 | Nahoru | #6
Stejný problém, ale u Golfa III.
V převodce stěračového motorku byl vyskratovaný doběhový kontakt..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 20:52 | Nahoru | #7

tobig>Stejný problém, ale u Golfa III.
V převodce stěračového motorku byl vyskratovaný doběhový kontakt..


To je sice pravda, ale že by to začalo dělat okamžitě po výměně spínačky je trochu nepravděpodobný. Spíš bych to viděl na svazek kabelů pod volantem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 21:15 | Nahoru | #8

Poggy: To je sice pravda, ale že by to začalo dělat okamžitě po výměně spínačky je trochu nepravděpodobný. Spíš bych to viděl na svazek kabelů pod volantem.


Kromě toho píše, že mu jede i zadní stěrač. Kdepak, buď se fakt dodrbal ten sdružený přepínač, nebo spíš opravdu šlusli dráty v tom svazku pod volantem.

(reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 21:21 | Nahoru | #9
1100Virago> aha, toho zadního stěrače jsem si v textu nevšiml, tím pádem máte asi pravdu...

Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 21:22 | Nahoru | #10
No tak Netáhlo alias Píčusek se šel vyvětrat.

S pozdravem

Guzzini

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

28.1.2010 v 23:37 | Nahoru | #11

Poggy>To je sice pravda, ale že by to začalo dělat okamžitě po výměně spínačky je trochu nepravděpodobný. Spíš bych to viděl na svazek kabelů pod volantem.



no ono to začalo dělat jese pred výměnou po prvním otočením klíčku nějak se podařilo otočit klíčkem jeste pred výměnou pak už ne a tak se musela vyměnit, ale je fakt ze to otacel kombinackama a docela to rval, ale jak jsem psal páčka funguje, tedy ostatni funkce na páčce fungují a když jsem se díval na kabely co vedou do té páčky tak vypadaly v pohodě. No jestli jsem to pochopil tak bych se měl podívat na drátky co vedou do té páčky že ? Jinak vím, že Fiaty obecně asi nebudou the Best a zvlášť ne 20 let starý Fiaty, ale darovanému koni ...

Naposledy editováno 28.01.2010 23:39:28

(reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 00:01 | Nahoru | #12

babajezi>No vidíš kolik užitečných rad Ti tady kamarádi motorkáři dají. Zajímavý je, že jsou to většinou pořád jedni a ti samí, co jaktěživo nikomu neporadí, nepomohou ale do každýho se serou. Typicky český

Jinak ten problém vypadá na závadu tý páčky. Zkusil bych na vrakovišti uchvátit jinou a vyměnit jí komplet.

(reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 03:04 | Nahoru | #13

Netáhlo>babajezi> ty čuráčku,ty seš asi nějakej kryplík ne?myslíš si,že Buell je na masírování?Ty seš jen prach prostej zavistivec zasranej,kterej na takovej stroj nikdy mít nebude ty sociální demente

NETÁHLO,refrém je jen pto tebe ty ...........

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 09:43 | Nahoru | #14

firecracker>no ono to začalo dělat jese pred výměnou po prvním otočením klíčku nějak se podařilo otočit klíčkem jeste pred výměnou pak už ne a tak se musela vyměnit, ale je fakt ze to otacel kombinackama a docela to rval, ale jak jsem psal páčka funguje, tedy ostatni funkce na páčce fungují a když jsem se díval na kabely co vedou do té páčky tak vypadaly v pohodě. No jestli jsem to pochopil tak bych se měl podívat na drátky co vedou do té páčky že ? Jinak vím, že Fiaty obecně asi nebudou the Best a zvlášť ne 20 let starý Fiaty, ale darovanému koni ...


Já bych na to šel obyč. multimetrem. Sundej plasty pod volanetem aby ses dostal ke svorkovnici pro páčku ovládání stěračů. Čekám, že do ní povedou 4 dráty. Jeden přívodní a tři výstupní. Výstupy budou první a druhá rychlost stírání a cyklovač. Mezi tím přívodním a všemi výstupním bych po odpojení betarky bych změřil odpor na tej svorkovnici - pokud je tedy pro tu páčku samostatná. Ovšem je divný, že jede i zadní stěrač. Je ovládanej stejnou páčkou? Já zadní stěrač na Unu ovládal na přístrojovce. Pokud je ovládanej i tou páčkou, tak tam bude i výstup pro zadní stěřač a tam bych změřil odpor taky. Pokud bude do 1 ohmu, tak jsou kontakty na páčce seplý a problém bude v ní. Spínačka je pouští proud přes relé do celýho kabelovýho svazku. Můžeš měřit i napětí se zapojenou aku, ale pojedou ti stěrače a to mi přijde zbytečný.

e: Když budeš mít rozpojenou svorkovnici, změr její obě části na možný vzájemný zkrat některých vodičů v ní. Ze zadní strany.

Naposledy editováno 29.01.2010 09:56:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 10:31 | Nahoru | #15
Poggy>
Díky za radu jen bych si to potřeboval trošku ujasnit. Ta páčka ovládá ostřikování, to funguje, ovládá odmlžování zadního skla, to taky funguje pak jsou tam dvě rychlosti pro zadní stěrač(to se pouští otočením kolečka) další dvě rychlosti pro přední stěrač(taky otočením kolečka na páčce) a pak můžu páčku zmáčknout nahoru a jednou mě to setře a nebo ještě můžu s otočením kolečka kombinovat dvě polohy páčky dolu kdy to taky začne stírat(vepředu) měl jsem oddělaný ten plast pod volantem a do tá páčky vede krytý svazek asi 6 drátů a ten se ztrácí v té páčce. Nevím co je to svorkovnice ... ale jak jsem psal ty dráty se ztrácí uvnitř té páčky

Naposledy editováno 29.01.2010 10:33:47

(reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 10:52 | Nahoru | #16
firecracker>
Svrokovnice je toto:
[img]

Máš k tomu nějakej manuál (knížku Jak na to nebo podobně). Jinak když svorkovnici rozpojíš, tak můžeš změřit jestli není zkratovaná mezi jednotlivekma vodičema (ohmmetr nebo voltmetr - podle toho jestli do toho aktuálně může proud nebo ne). To samý můžeš udělat na části která vede do páčky z koušet jednotlivé polohy. Tak i bez schématu zjistíš (pokud je v pořádku) co který vodič zajišťuje.

1 reakcí na tento příspěvek Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 11:00 | Nahoru | #17
Poggy, Firecracker> v "Jak na to" je popsana pouze demontaž a montaž celeho ovladače proměření ne :\

(reakce na) Stále mě stírají stěrače na nic nereagují

29.1.2010 v 11:36 | Nahoru | #18
Axel>
Tak já v tej knížce hledaj schéma zapalování na BMW a to tam bylo, ale zas žádnou tuhle knížku nemám, takže tam el. schémata nebudou. Tak nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist