globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Koupě ER 5
22.1.2009 v 13:57
Ahoj, o výkendu se chci podívat na kawu ER 5 a chci ji koupit. Chtěl jsem se jen zeptat, na co si mám dát hlavně pozor při prohlížení? Co je největší slabinou této mototky? Díky
Předchozí
1 2
Následující

Koupě ER 5

22.1.2009 v 14:04 | Nahoru | #1
Ahoj, ER5 super stroj. Nejlepší stav ER5tky je v Mototempu . Mrkni na jejich stránku, mototempo.cz . znám majitele a viděl jsem jak se o ní stará. takže mohu vřele doporučit. Mám od něj druhou moto, a mohu říct jen bomba. bez trapné reklamy to mohu zaručit.

Koupě ER 5

22.1.2009 v 14:21 | Nahoru | #2
Nenech se zmást brzdama, u všechn ER pětek to není nic moc. Holt jeden kotouč ve předu a buben vzadu moc muziky neudělaj.
Ale zas není moc silná, tak to tak moc neva.
Hlavní je, že motor je držák.
Tož hodně štěstí při výběru.

Koupě ER 5

22.1.2009 v 14:24 | Nahoru | #3
vpodstate klasicka kontrola, pokud vim tak ER-5 na nic netrpi dobra volba

1 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5

22.1.2009 v 14:35 | Nahoru | #4
Cosmogagy: Kolik jsi na ní letos nalítal? Seš s ní spokojenej? Taky bych ji chtěl kupovat, taky rok 99 za 45k..

Koupě ER 5

22.1.2009 v 14:47 | Nahoru | #5
mám r.v. 2006, stav tacho 7000 a o žádném problému nevím, jedinou pro mě slabinou je náchylnost budíků na urvání při pádu (ale to je asi u všech motek), problém je, že nové se blbě shání, ale to je detail. každopádně se podívej, jestli se ty budíky moc nekinklají a není to kolem nich křápnuté

2 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5

22.1.2009 v 15:03 | Nahoru | #6
Uz jsem to tu jednou psal ale na horneta na co si dat pozor.. tak to tu zkopcim jelikoz u ostatnich motorek je to podobne Mozna ti to neco da..

-Dorazy na riditkach jestli nejsou tuknute.. pokud jo jasna bouracka..
-Tlumice moc vysoko nad brylema.. skryty naraz predniho kola..
-Vytocit za tepla na 3-4tis a poslouchat zvuky..napinak ci kladka v prdeli pri spatnych chrapavych zvucich.. odchazi od 12tKm nahoru
-Retez zkusit na ruznych mistech jestli neni vytahany.. Zkusit ho odtahnout od rozety pokud je více jak půl zubu je v prdeli..
-Chladic zkontrolovat jestli neni nekde tukly od narazu.. pro zajmavost novy stoji 18tis..
-Vicka zkontrolovat jestli nekde nebyly měněné..
-Nová nádrz vyjde na 25tis..
-Ve smlouve musí byt zapsany závady.. a jine kecy o skrytych vadach..
-Stolice na rám(rám z juklu) stoji 8tis.. rám hodně náchylný na nárazy stačí náraz do patníku a konec..
-Mrcknout na hornetka ze zadu jestli nejde zadni kolo oproti druhemu do vrtule nebo nema dve stopy..
-Roztocit zadni kolo a potom predni jestli to neni nekde tuknute ten rafek..
-Mrcknout na tlumice jestli nejsou od oleje jestli gufera a olej jsou oka..
-Zkratovat cidlo v chladici abys spustil ventilator a videl ze jede a rovne.. popr. motorku vyzhavit az k cervenemu poli..
-Trosku ho po uplnem zahrati protocit abys videl ze z vyfuku nefouka zadny modry dym..
-Mrcknout na barvu na ramu jestli je tam puvodni barva to same po sundani sedla jestli je tam vsechno oka.. pokud barva je nova muze to byt uz rovnana motorka..
-Zmacknout spojku a poslouchat jak se odpoji od prevodovky jestli nechechla..
-vyzkouset nahazet vsechny rychlostni stupne..
-pokud ma padaky zkusit jak jsou odrene.. pokud ne tak to chytnou vetsinou riditka a vyfuk..pokud nema padaky tak to chytne i motor..
-Po zahrati a protoceni zkusit sahnout na regulator napjeti ktery je pod sedlem jestli se neprehriva..
-Mrcknout na kapaliny v jakem jsou stavu a mnozstvi..
-Jak prijdes k motorce nesmi byt samozrejme uz tepla :)
-Mrcknout na olej filtr jak dlouho tam uz smrdi :)
-Mrcknout na desky jak jsou sjete.. par myslim vyjde na 600 ci kolik mi to rikali..
-Kotouce jak jsou hubene.. a nedej boze popraskane..

Koupě ER 5

22.1.2009 v 15:08 | Nahoru | #7
I já uznávám, že je s majitelem Mototempa velmi férové jednání.

(reakce na) Koupě ER 5

22.1.2009 v 15:13 | Nahoru | #8
anims>vyčerpávající odpověď

(reakce na) Koupě ER 5

22.1.2009 v 16:43 | Nahoru | #9

zebas>Cosmogagy: Kolik jsi na ní letos nalítal? Seš s ní spokojenej? Taky bych ji chtěl kupovat, taky rok 99 za 45k..



nalital jsem od kvetna tak 8000km a spokojenost velika uvazoval jsem i o CB a GS, ale pro muj styl jsem zvolil naprosto spravne kdybys chtel cokoliv vedet, ptej se konkretnejs, klidne pres PM

Koupě ER 5

22.1.2009 v 17:23 | Nahoru | #10
to se musí projet, jinak nepoznáš, jestli nemá nějakou vadu. At ti prodejce napíše do smlouvy, že za řekněme budoucích 250km se neprojeví skrytá vada (křivý rám atd.) Nejlíp, když si sebou vezmeš někoho zkušenějšího. Neni všechno zlato, co se třpytí a naopak. Vím to z vlastní zkušenosti.

3 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5

24.1.2009 v 20:24 | Nahoru | #11
mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

24.1.2009 v 20:32 | Nahoru | #12

memphis.unv>mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina



tak to nevim na cem jsi teda jel a v jakem to bylo stavu.. ja jsem delal autoskolu na 350 a projizdel jsem jeste 2 dalsi triapuly, a na ER-5 teda ani jedna z tech jawek zdaleka nemela...
jo ona se ER-5 zavlni kdyz ji naklopis ve 130 do zatacky (myslim jako poradne naklopit, ne jen tak aby se nereklo), to zase nepopiram... ale s jawkou bych do takove zatacky rozhodne takhle vletet nemohl...

Naposledy editováno 24.01.2009 20:32:50

(reakce na) Koupě ER 5

24.1.2009 v 21:02 | Nahoru | #13
Cosmogagy> když ta cesta byla jak přejetá žehličkou tak se to dalo zkousnout, ale stalo když cesta byla napříč přeasfaltovaná a vlnola se jak kdyby byla gumová aji když jela v přímým směru, to byl hnus když jedeš a najednou si mašina pod tebou začne tancovat ze strany na stranu podle svýho. to bylo jak kdybyž je člověk nažranej a pletou se mu nohy, přitom to ale byl výstavní kousek a žádnej žebrák

Koupě ER 5

24.1.2009 v 21:13 | Nahoru | #14
ER 5 je sice super ovladatelna,ale ja pravda,ze 2 pruzici jednotky mi taky moc pocitu jistoty v zatacce nedodaly..NA druhou stranu jsem tam nemel origos,takze tezko soudit.Kazdopadne tripade sem taky vlastnil a nerad bych to srovnaval,pac sem na obou masinach jezdil diametralne rozdilne. Presto si dovoluju tvrdit, ze ER 5 je proti jawce trosku nekde jinde v pozitivnim slova smyslu.
Zadni tlumice sou kamen urazu teto masiny,zkontroluj jejich bezproblemovou funkcnost (napr. zatezknout a pak pustit nahoru, jestli se v pohode vraci,atd.)

Koupě ER 5

24.1.2009 v 21:52 | Nahoru | #15
mozna ze byl i problem v nastaveni tech tlumicu, prece jen je rozdil jestli jsou uplne do mekka nebo uplne natvrdo, jde to poznat fakt hodne

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:17 | Nahoru | #16
anims> Skvělej příspěvek, hnedka bych ti za něj koupil pivčo

Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:20 | Nahoru | #17
je děsný, jak jsou tyhle půllitry drahý. Ty motory vydržej, to jo, ale taková mašina i okolo 50 - 60 000?

Jinak já nalítal od konce března do půlky listopadu na ER5 12 000km. Dvakrát sebou švihnul. Motor je utoho fakt úžasnej...brzdy jsou slabší, ale motor sám osobě dost ubrzdí. Jsem zvědavej, zakolik jí tuklou prodám. Jestli vůbec.

Naposledy editováno 25.01.2009 12:23:06

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:24 | Nahoru | #18

memphis.unv>mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina



tak byla vadná

já ve 130 pustil řídítka a mašina jela rovně a že se to třepe ve 160/170km/hod? nato ta mašina stavěná neni, tak se nediv.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:25 | Nahoru | #19
Cosmogagy> no.....moz úzká zadní pneumatika. Taky jsem se dostal k broušení stupačky a ne moc dobrym povrchu a zadek zdariftoval...ale na kvalitní silnici sedí dobře.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:42 | Nahoru | #20
meti> však já vím že to už je taková mezní rychlost a taky co od ní pak už čekat, ale jak říkám, nejhorší to bylo na nerovnostech, při malým zadrncání ši ta mašina už šmatlala z jedné strany na druhou. ten podvozek vůbec nezvládal nerovnosti, bylo to jakoby se jí "pletly nohy".
přitom mašina nebyla ani položená, ani bouchnutá, opotřebovaná taky ne. takhle strašně mně třipade nikdy neplavala.
ale bavil jsem se o ní s borcem a potvrdil mně že pré po stránce podvozku je er5 nic moc, že se tomu nediví

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:50 | Nahoru | #21
meti> je fakt ze je vzadu trosku galuska no... ale na kvalitnim povrchu (napr Buchlaky, bo kopecky mezi Cejcem a Nasedlovicama - kdo pojedete na Moravu a nebo jste z moravy a neznate to, tak Nasedlovice doporucuju, jezdi se tam i zavody aut do vrchu) stupacku polozit problem neni, i kolinko se ta potahnout po zemi...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 12:53 | Nahoru | #22
memphis.unv> nevim jak to myslis... myslis nerovnosti v naklonu v zatacce, nebo nerovnosti na rovine??? v zatacce ji to umi rozhodit, to je pravda, ale na rovine jsem nikdy nemel pocit ze by se ji "pletly nohy"... chce to udrzovat podvozek ve slusnem stavu a taky ho dobre nastavit... pokud ho mas uplne natvrdo, tak je jasne ze se tomu ty nerovnosti nebudou az tak libit a bude to po nich poskakovat..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 14:24 | Nahoru | #23
memphis.unv> Hele, já bych řekl, že s ní někdo hodně tvrdě přejel kanál a bouchnul se ráfek. Já to taky zažil a po výměně ok.

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 18:26 | Nahoru | #24
Cosmogagy> v zatáčce pokud nejedeš na nerovnost tak je jasný že to rozhodí a mašina se vzpouzí, to jí odpustím, ale co mě štvalo bylo to že prostě stažilo když byla silnica napříč přeasfaltovaná a jak to drnclo tak dokud se úplně neuklidnila tak si to šněrovala takovým "nestandartním" způsobem. na asfaltě kterej byl jak přejetej žehličkou držela celkem dobře, jak v přímým směru tak v zatáčce, to si stěžovat nemůžu, ale jak říkám, přišla sebemenší nerovnost a vlnila se jak had. kvalitní povrch dobrý, ale jak to trošičku drnclo tak vůbec nestíkala, to byla jak gumová.
z toho plyne že to nebude pevností rámu ale podvozkem, vidlice atd.
jinak to byla leštěnka noa nastavením to taky nebylo.
no, každopádně to píšu pouze jako postřeh k ní, že tohle mně vadilo ptz to na jistotě jízdy zrovna nepřidá a kamoš mně potvrdil že fakt na tom podvozkově neni dobře.
jinak já jezdím zpátky na třipade, sice to krok dopředu neni ale užijeme si spolu taky pěkně než jí pořídím zas sestřičku
jinak abych podotknul tak na er5 jsem na jiné nejel takže nevim, kamoši mají buď menší nebo větší a tak nemůžu srovnat jestli je to vrozený nebo problém jednoho kusu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 18:28 | Nahoru | #25
meti> to nemůžu vyloučit, byla sice mlaďounká a nádherně udržovaná ale vyloučit se nedá že to něčim zavinil předchozí majitel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 20:28 | Nahoru | #26
memphis.unv> Hele...co člověk to názor. Já na ER5ce najel 12 000km takže si myslim, že jí znám líp než ty. Asi se ti dostal doruky vadnej kus. Jsi první člověk, co si na ER5ku stěžuje (když nepočítám skalní příznivce CBčka)

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 21:19 | Nahoru | #27

meti>memphis.unv> Hele...co člověk to názor. Já na ER5ce najel 12 000km takže si myslim, že jí znám líp než ty. Asi se ti dostal doruky vadnej kus. Jsi první člověk, co si na ER5ku stěžuje (když nepočítám skalní příznivce CBčka)



vpodstate souhlasim, i kdyz jsem tech kilaku najel jen 8000 zatim a rozhodne nepocituju nejake smajdani, vlneni a podobne veci na nerovnostech na rovne silnici

1 reakcí na tento příspěvek Koupě ER 5

25.1.2009 v 21:54 | Nahoru | #28
ER5 je jebka! Tak a jsem druhej Skoda ze jsem na ni nikdy nejel

(reakce na) Koupě ER 5

25.1.2009 v 22:00 | Nahoru | #29

otas1>ER5 je jebka! Tak a jsem druhej Skoda ze jsem na ni nikdy nejel



aa, meti zapomel jeste na skupinu skalnich priznivcu GSka

ja zastavam nazor ze ani jedna z tech 3 neni spatna, ale ze je kazda jina, a kazdemu se libi vyhovuje jina

(reakce na) Koupě ER 5

1.2.2009 v 20:29 | Nahoru | #30

memphis.unv>mně na er5 vadilo že se vlnila jak had, třipade oproti ní drží jak helvétská víra. a přitom to byla skoro nová nepoškozená mašina



tohle je ještě větší taškařice, než co tady porůznu trousíš o H-D...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist