bmw_r1300gs_cartec





Téma: Motocross 2t vs. 4t
 
5.1.2009 v 16:24
Zdravim,určitě toto téma tady je,našel jsem ho ale tam se pise o vseh motorkach,a chtel bych se zeptat konkretne co je lepsi na motokros 2t nebo 4t jake mate zkusenosti?Jezdim na Kawasaki kx 250 2t a ted si chci kupovat uplne nove moto a zvazuji 2t nebo 4t.
Předchozí
1 2 3
Následující

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 16:34 | Nahoru | #1
podle penez udržba 4T je mnohonasobně dražší

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 16:38 | Nahoru | #2
mnohonásobně bych neřekl,ale obecně platí názor že ostrý 4T oproti 2T je nákladnější...

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 16:57 | Nahoru | #3
já teda slyšel,že na MX je 4T lepší,ale nákladnější... jinak bych asi 4T měl

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 17:06 | Nahoru | #4
3nslow: tak si nějaký 4T půjč a svez se na něm

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 17:16 | Nahoru | #5
Rád bych ale těd s tím počasím a já si to spíš potřebuju pujčit na trati.Sbírám teď informace někdo říká že je 4t dobrej někdo zas že ne.Budu to mít na závody a hlavně na traťe,žádny louky a pole.

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 17:17 | Nahoru | #6
Pokud chceš závodit,tak 4T rozhodně lepší. Neutahá tě tolik.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 17:47 | Nahoru | #7

prackarr>Pokud chceš závodit,tak 4T rozhodně lepší. Neutahá tě tolik.



Vím, že je to dost individuální, ale co se týče srovnání 125 2T a 250 4T, tak např. na ruce je ventil určitě náročnější. Ona dváca za ruce moc netahá, není to moc únavný...tak to vidím já, v týhle kategorii.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 17:50 | Nahoru | #8
Mě nejde ani tolik o peníze jako o vlastnosti,další věc pokud to někdo sleduje 2t 250 se přestávají vyrábět 09 vyrobila pouze yamaha co se týče japonských motorek.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 18:37 | Nahoru | #9
je to jednoduchý podívej se na špičku všechno jede 4T, jede to hodně, tolik to neutahá a pokud ti na penězích tolik nezáleží /náklady/ chválu slyším na Yamahy jak 450 tak i 2504T tu jsem i zkoušel model 2009, pokud jseš velkej chlap tak se na ní i poskládáš je z těch krosek asi největší - řídítka-stupačky-sedlo

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:01 | Nahoru | #10
Díky za rady chtěl jsem jít pouze do yamahy už jen kvuli tomu že se na to scháněj dobře díly,co mam kawasaki tak je to s dílama hrozný.

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:09 | Nahoru | #11
Ještě něco po kolika hodinách by se měl měnit olej ve 4t?...u 2t to je cc 8mth-15mth.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:34 | Nahoru | #12
15MTH

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:43 | Nahoru | #13
u 4t?

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:45 | Nahoru | #14
jj
někdo mění dříve. Někdo po 10MTH,někdo i po 7mi. Ale pro hobíka je v manuálu psáno 15MTH,aspon u Hondy to tak je.

Naposledy editováno 05.01.2009 19:47:46

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:48 | Nahoru | #15
to je dost néééé řekl bych že 10 je už na hraně,ale asi záleží i na stylu jízdy u střelců to bude asi míň.

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:49 | Nahoru | #16
V manuálu je 15.
Jak jsem psal,dle pocitu a tomu,jak kdo jezdí si to borci krátí na 10,nebo 7.
Já jako traťomrdal dávám 15.

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:51 | Nahoru | #17

prackarr>V manuálu je 15.
Jak jsem psal,dle pocitu a tomu,jak kdo jezdí si to borci krátí na 10,nebo 7.
Já jako traťomrdal dávám 15.



a taky je rozdíl mezi 250 a 450, ne?

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 19:52 | Nahoru | #18
jasně,já psal o 450. U 250 nevím,to jsem nikdy neměl.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 20:00 | Nahoru | #19
u RMZ250 je v manuálu 6mth, já měnil po 6-10hobbymth

2 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 20:39 | Nahoru | #20
kolik MTH se CCA natočí po odpoledním ježdění na trati??

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 20:47 | Nahoru | #21
Tak když jsem už založil toto téma tak se zeptám ještě na další věc,jak často se u toho štelujou ventily?

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 20:49 | Nahoru | #22

Jindrarm>kolik MTH se CCA natočí po odpoledním ježdění na trati??



Když jsem moto naložil a jel dál na nějakou dobrou trať tak i 5mth,ale večer jseš pak úplně tuhej.

Naposledy editováno 05.01.2009 21:55:44

1 reakcí na tento příspěvek Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 21:14 | Nahoru | #23
hajpr: jsi prvni od koho jsem slysel ze 4T 250 taha za ruce vic jak dvaca. Jel jsi na tom nekdy? Ja mel moznosto porovna ty motorky hned za sebou(konkretne moje yz125/07 a yz-f250/07) a kdyz jsem sednul ze svoji dvacy na 4takt, tak se mi to jevilo jako strasne hodna motorka. Dvaca ma zatah naruce mnohemkrat vetsi a tedy je i unavnejsi. 4T bych prirovnal ke traktoru a na motokros by to byl idealni stroj se zatahem od spodnich otacek ktery cloveka tolik neutaha. I jsem si s ni zaskakal, a to ze je cca o 10kil tezsi jsem ani nepocitil. Moc pekna motorka ale vyzaduje i vic pece.

(reakce na) Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 21:14 | Nahoru | #24
Jindrarm> jako dle manualu KTM co sem si cet tak 1MTH odpovida cca 7litrum benalu...ale ja za sve 2mth vycucnu nadrz. taham malo no:)
hajpr> mel sem dvacu mel sem 250 2T a rozhodne dvaca byla na moje ruce nejhorsi...to skubani atd...

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 21:21 | Nahoru | #25
Otazka "co je lepsie" je zla. Vsetko ma svoje plusy aj minusy. GO na 2T odbavis urcite lacnejsie, to je fakt, ale komfort jazdy na modernom 4T je velke plus. A ked sa pozries na com sa jazdi AMA MX alebo MS MX2, tak Ti to bude jasne - 2T vykapali...

Na mojej KTM SXF280 menim olej po cca 10mth (pocitaj 1 pretek = 2x10 + 2x20 minut = 1mth), ventily som 2x kontroloval a su stale v norme, po 100 mth!!! (povodna sviecka, akurat som nahadzoval 280ccm kit). Dolezite je hlavne dbat na cisty vzduchovy filter, pri 250 4T (aspon na SXF) je to ku*evsky citit ked je zasraty

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 22:15 | Nahoru | #26
Co tu napsal tomXX začínám se přiklánět ke 4t ,mití filtru je samozřejmost,jel jsem třeba zavody a po 2hodinách jsem ten filtr měl tak utemovanej že jsem nevyjel pořádně ani kopec.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 22:27 | Nahoru | #27
zalezi jak jsi zdatnej jezdec :) pokud mas pocit ze to mas v ruce tak kup 4t pokud ne a myslis ze mas co zlepsovat tak kup 2t 125. Jak zmaknes 2t tak na 4t poletis jak andel :) Plati u MX.

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 22:39 | Nahoru | #28
Právě že jak nasadim helmu tak je ze mě bezmozek.když už bych šel do 4t tak ma další věc 250 nebo 450,jelikož chci tomu trochu dát tak by byla lepší 250?

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 22:57 | Nahoru | #29
to ze je z tebe bezmozek nic nevypovida o tvejch schopnostech :)

Motocross 2t vs. 4t

5.1.2009 v 23:04 | Nahoru | #30
jak seš bezmozek tak je lepší 250 4T, ale jak ji zkrotíš tak se ti bude zdát že nejede, ale to se ti možná bude zdát i po tý Kawě co máš, jestli je to dvěpade prostě nejlepší je půjčit a zkusit
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist