1 reakcí na tento příspěvek Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
to madmax: Banďour se mi líbí ale ten starší. Navíc bych si ho musel hodně překopat, aby byl trochu k světu, ale spíš něco ostřejšího jako je to Tuono
to capri: to GSX už je hodně mimo. Mně to příjde spíš jako takový líný tank
to wenca: VFR ee, to už bych si radši nechal GSXR co mám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
http://moji.motorka...956&show=12441#2
1 reakcí na tento příspěvek Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
2 reakcí na tento příspěvek Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
tady je test na TUONO a FZ1 http://www.automoto...a-drsnejsi/?topic=50
jinak v supermotu říjnovým je porovnání s ducati M S4R
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na svižné cestování-Tuono,Triple....
<strong>Taka uvaha</strong>
Tak jsme to včera u piva vyřešili. Co si koupit, kdybych chtěl (a měl na to) koupit novou motorku? Nejsme žádní dvacetiletí nedočkavci, takže v tom máme jasno: Motorka na sezónní ježdění po republice, aby se s ní dalo zajet na dovolenou do Alp a odjet zedva závody CEC v kategorii Naked bikes. Něco jako univerzálně sportovně cestovní naháč s polokapotáží. Objem 1200 ccm. Motor, aby vyhověl vkusu všech, nám vychází koncepce V4. Výkon kolem 120 – 140 koní by zaručoval spolu s plochou křivkou kroutícího momentu vrcholící na hodnotě 120 Nm v 8 tis. otáčkách ideální dynamiku. Z hlediska provozních nákladů by měl mít motocykl rozvody řešeny ozubenými koly a samozřejmě kardan. To vše při hmotnosti plně natankovaného stroje do 220 kg. Pneu tradičních rozměrů 120/180 – 17“. Rám hliníkový deltabox, popřípadě příhradový trubkový, každopádně pevný. Ocelové kolébky si nechte až budete spravovat auto… Výfuky by měly být svedeny pod sedlo, nejen z estetického důvodu, ale aby nebránily použití brašen, nebo nosiče a kufrů. Nádrž musí být plechová, bo magnety na plast furt nikdo nevymyslel. Polokapotáž s dvěma světly (nebo jedním, ale rozumně svítícím), aby byl vidět agregát, může být doplněna rýčem před motorem z katalogu příslušenství, stejně jako padáky či nosič, nebo karbonové polepy brýlí a jiných součástí, o laděných koncovkách nemluvě. Vše dle vkusu každého soudruha cestovatele, příp. závodníka. Analogové přístroje (dobře, tak aspoň otáčkoměr). Sedlo musí být uzpůsobeno pro přepravu spolujezdce, ale může být nahrazeno plastovým krytem pro vlky samotáře. To celé by mělo být podtrženo cenou cca 250 tisíc Kč. Vychází nám něco jako VFR o objemu 1200, ale záměrně nepíšu Honda, protože to by nakonec bylo 98 koňové bezpohlavní Něco s motorem osazeným V-tecem, ABS, zlatými koly a retro kapotáží s hranatým světlem, vážilo by to 260 kg, jmenovalo by se to VFF 1100F a trhalo by to rekordy v prodejnosti. Romantický psychothriller. Tudy cesta nevede. Spíš by to chtělo nějaký FourMax nebo MultiSedicci…
Díra v trhu jako vrata... Co Vy na to, pane Blata?
No a v březnu na Motocyklu 2<strong></strong><i></i><span class="underline"></span>007 jsem uviděl toto:
Že by...? :cool: