globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

27.8.2010 v 23:04 | Nahoru | #3271

Majklos>Tak Suzi už konečně vrčí. Skóre ale nic moc, 4 sací ventili zaklepaný, museli se vyměnit, použili se z hlavy od Drna, těsnění pod hlavu, simerinky na všechny ventily, svíčky + fajfky. No nic moc. Kupodivu jsou kompatibilní ventitli z hlavy se štlelováním šroubama s hlavou s podložkama. Možná to mohlo bejt způsobený tím že byl přehozený trysky v karburátorech, ve vnitřních má myslím bejt 100 a vnější 110, bylo to naopak. Každopádně teď jede jak za mlada. Tak snad zas chvíli vydrží spokojeně vrčet.


tak at zas v pohode slouzi ty mas stelovani podlozkama? jakej mas typ motoru?

(reakce na) Suzuki GSX-600F

28.8.2010 v 17:12 | Nahoru | #3272
DRN> Taky už jsem četl o štelování podložkama

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 09:52 | Nahoru | #3273
DRN> Nevim, zkusim se mrknout až půjdu do garáže, ale podle TP je to N706.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 09:58 | Nahoru | #3274
P.G.> Ještě vo fous víc - skoro 12. (1500 těsnění pod hlavu, 1300 svíčky, asi 300 fajfky, 16 X simerinky po 100, ještě ty podložky a ještě sem tam nějaká kravinka) dohromady materiál za 6000 a 22 h práce taky za 6

Kdyby si se do toho pustil a potřeboval by si nějaký ten ventil, dej vědět mám jich tu ještě dost.

Naposledy editováno 29.08.2010 10:13:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 11:50 | Nahoru | #3275
Majklos> Tak jí zkus prodat za 40tis jako Libees Třeba se někdo chytne
Jináč teda upřímnou soustrast

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 13:49 | Nahoru | #3276
DRN> Já seřizovací šrouby na vahadlech taky nemám, a mám motor N 705.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 14:25 | Nahoru | #3277
Majklos> To u tý práce 22h. snad i spali nebo ti účtovaly i parkovný. Ale ono to tak časově vychází když si s tím člověk pohraje. A co jsi to psal o tryskách v karburátorech že prostřední válce maj jiný trysky než krajní? To je nějakej nesmysl mám dvoje karburátory a hlavní trysky všechny stejný 110 jako v manuálu. A jaký tam máš svíčky já tam měl DR8EVX ale po zimě stejně neházeli jiskry všude možně jen né na elektrodách a to maj vydržet 60000km. Tak jsem koupil v mototechně měli na krámě standart předepsaný výrobcem DR8ES 4Ks-400Kč a makaj bez problému a můžu klidně na sezonu koupit nový za ty prachy.

(reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 17:05 | Nahoru | #3278

Alesgute>DRN> Já seřizovací šrouby na vahadlech taky nemám, a mám motor N 705.


vim, jsme probírali uz pred casem, holt mam stesti ze mam jednodussi stelovani

(reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 17:07 | Nahoru | #3279

Alesgute>Majklos> To u tý práce 22h. snad i spali nebo ti účtovaly i parkovný. Ale ono to tak časově vychází když si s tím člověk pohraje. A co jsi to psal o tryskách v karburátorech že prostřední válce maj jiný trysky než krajní? To je nějakej nesmysl mám dvoje karburátory a hlavní trysky všechny stejný 110 jako v manuálu. A jaký tam máš svíčky já tam měl DR8EVX ale po zimě stejně neházeli jiskry všude možně jen né na elektrodách a to maj vydržet 60000km. Tak jsem koupil v mototechně měli na krámě standart předepsaný výrobcem DR8ES 4Ks-400Kč a makaj bez problému a můžu klidně na sezonu koupit nový za ty prachy.


nektery motorky maj u prostrednich karbecu jinak trysky, saje to teplejsi vzduch, narazil jsem na to u kamaradove a ptal jsem se na to assassina

(reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 17:54 | Nahoru | #3280
Alesgute>Svíce tam jsou NGK, jiný nesehnal. Příště zkusím sehnat nějaký sám, uvidíme jestli tyhle na jaře ještě budou vrčet. S těma karburátorama nevím, jak jsem koupil tak prodávám. Ještě říkal že je prej dobrý provrtat klapky 1mm vrtáčkem, že se odstraní kolísání volnoběhu, ale to už prej tenhle peklostroj má, právě se mě na to ptal odkud je, jestli není možný aby byla někdy v servisu v H.K. v Yamaze, že tam to prej vymysleli.

Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 20:19 | Nahoru | #3281
Tak po důkladnějším pátrání jsem zjistil že technici v Suzuki osazovali karburátory různými tryskami podle toho do který země byli dováženy Usa Evropa. Ale i v tý Evropě jsou vyjímky normálně jsou hlavní trysky všechny stejný, ale třeba Rakousko a Švýcarsko maj u 1-4 válce trysky větší než 2-3 to teplo tam bude jistě uprostřed větší jak psal DRN.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 20:46 | Nahoru | #3282

Haesty>Majklos> Tak jí zkus prodat za 40tis jako Libees Třeba se někdo chytne
Jináč teda upřímnou soustrast

Jinak připojuji se ke gondolaci...

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

29.8.2010 v 21:32 | Nahoru | #3283
pánové já Vám ty závady s Vašema strojema fakt nezávidím, mě to šlape jak hodinky. 38.000 na tacháku a vše v naprostém pořádku přede jako kočička, ventily jsem nechal seřídit poprvé po 17 tisících a trošičku seřídit potřebovali, ale nic tragického ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 07:36 | Nahoru | #3284

LIBeeS21> Jinak připojuji se ke gondolaci...



Už jsi prodal?

(reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 07:39 | Nahoru | #3285
firecracker> Mě taky šlape (na tachu 73399 (jestli už jednou nebyl přetočenej ) a zatim bez problému (ťuk,ťuk na dřevo )

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 21:28 | Nahoru | #3286

Haesty>Už jsi prodal?

Nene, stále to smý, ale už se na to tady byli 3 dívat a říkali, že až to bude mít technickou, tak že to za 27-30 vemou... Idioti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 21:36 | Nahoru | #3287
LIBeeS21> Woe tak to by se vyplatilo tu technickou na tom i udělat, ne?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 22:06 | Nahoru | #3288

P.G.>LIBeeS21> Woe tak to by se vyplatilo tu technickou na tom i udělat, ne?


No, nevim, to by znamenalo novou přední gajdu, osadit to blinkrama a asi udělat nějakou palubku, protože bez ní by to asi taky nebylo ono, plus nevim co by řekli na masku a odplastování a ptal jsem se kamoša na nějakou nelegálku a on mě řekl, že tohle mě neprotáhne, že by to bylo moc okatý...

(reakce na) Suzuki GSX-600F

30.8.2010 v 23:04 | Nahoru | #3289
LIBeeS21> Nejlíp se prodává s čerstvou technickou,to je snad jasný Mašinu bez technický bych já osobně nekoupil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 08:21 | Nahoru | #3290
LIBeeS21> Tak gumu nějakou šlupku na technickou seženeš za pár kaček, nějaký ty miniblikny taky, se spináčem a přerušovačem už to možná bude trošku větší provar a místo budíků by měl stačit ten digi pidi tacháč pro motky..

U nás je důžitý, aby to svítilo i blikalo, brzdilo a dál se nic moc neřeší..

Naposledy editováno 31.08.2010 09:16:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 09:14 | Nahoru | #3291
P.G.> Tacho stačí nějaký to digitální za pár kaček,co se prodává na horský kola

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 09:17 | Nahoru | #3292
Haesty> Ten měří jen do kila, ty lepší do dvou.. Ale když bude chtít jéct maximálku, tak to ten tacháč nepobere a začne mu pak odpočítávat do minusu..

(reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 09:20 | Nahoru | #3293
P.G.> Já taky myslel nějakej lepší Na naháčovi se jede stejně dobře tak kolem 130-150km/h,pak už je to docela humus.Je tam odpor větru jako krává (pokud nemáš aspoň šťítek proti větru )

(reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 09:28 | Nahoru | #3294

LIBeeS21> Nene, stále to smý, ale už se na to tady byli 3 dívat a říkali, že až to bude mít technickou, tak že to za 27-30 vemou... Idioti


byt tebou tak to za ty prachy strelim nejakou slusnou gumu bych doma nasel, blinkry taky

4 reakcí na tento příspěvek Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 13:05 | Nahoru | #3295
Pánové, ještě takovej dotázek, už se mi to povedlo 2x možná i 3x, když jsem jel trošku ostřejc a točil motku do červenejch, tak se mi stalo, že při řazení z pětky na šestku mi tam padnul neutrál, jednou dokonce motka chcípla.. Když tam padnul neutrál, tak jsem si toho naštěstí všimnul, motka střelila do vejfuku a já dál předjížděl ten náklaďák na neutrál a počkal, než mi spadne rychlost pod 80tku abych tam moh s meziplynem hodit dvojku a jéct dál..
Nicméně mě děsí situace, kdyby se to mělo opakovat a já si toho nevšim a narval tam tu dvojku třebas při tej 160tce..
Máte někdo nějaký nápad, čím to může být způsobeno? Třeba jestli špatný kolečko na tej pětce v převodovce bo co?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 14:52 | Nahoru | #3296

sametak>Zdravim, mam ted v planu koupit si suzuki GSX 600F a nasel jsem dve moc pekne krasavice. Chtel jsem se zeptat jakej je rozdil mezi rokem 1997 a 1998. Nikde na netu nemuzu najit srovnani, nebo neco podobneho co by mi pri rozhodovani pomohlo. Tak kdyby jste nekdo vedel a poradil tak bych byl moc rad. Financni rozdil tam neni moc velkej. Jirka



kdyby jsi chtěl tak moje je na prodej za 35, nechanicky super, kapoty poněkud poškrábané, je to ten novější model

(reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 15:11 | Nahoru | #3297
P.G.> asi to bude nějaká zrada v převodovce, že by byli ohlodaná kolečka ? A při větších točkách by to nestihala ?

Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 15:12 | Nahoru | #3298
To s tím neutrálem se mi stávat občas taky. Ale nespadne mi to vysloveně na neutrál když pak zařadím tak tam mám normálně 6. A občas nemusím ani řadit jen stačí zmáčknout znovu spojku a ta 6 tam padne sama. A není to ani při otáčkách v červeným. Spíš jako kdybych málo kopl do řadící páky a ta 6 se tam nezařadila.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 15:46 | Nahoru | #3299
firecracker> Mno nevím, budu jí muset holku asík víc šetřit..

Už máš vybranou jinou motku, jo? Kdybys tu svojí pouštěl pod třicet, tak dej vědět..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GSX-600F

31.8.2010 v 15:57 | Nahoru | #3300

P.G.>firecracker> Mno nevím, budu jí muset holku asík víc šetřit..

Už máš vybranou jinou motku, jo? Kdybys tu svojí pouštěl pod třicet, tak dej vědět..



kamaráde pod třicet ji pouštět nebudu to si ji radši nechám i s tou novou ta nová bud Honda Superblackbird CBR 11000XX. Asi bych slevil něco z těch 35, ale pod třicet fakt ne

Je na ní zánovní přední a zadní guma, minulý rok nová baterka, vzduch filtr, olej ve vidlích ted nové svíce, nová řetězovka, seřízené karbece, ventily, nová brzdovka, nový olej a filtr
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist