globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benelli TNT 1130
 
8.2.2008 v 15:51
Pokukuji po tomhle kousku, Beru vše - názory, zkušenosti, atd...
Mám x11.
Předchozí
1 2
Následující

Benelli TNT 1130

8.2.2008 v 16:05 | Nahoru | #1
jezdim obcas s kamikem co ho ma ma najeto 6.000 problemy se spojkou, se chcipanim .. ma to v zaruce a ani servisni stredisko si stim nevi rady ..

moc se mi libi je to vazne krasne motorka, sice trosku liliput proti ty moji ale zase lehci .. ma uzasnej zvuk s ladakem .. kdyz jedu za nim je to fakt mazec ..

ale
ale
ale

ty tri ale zpusobily ze tntcko prodava a koupil si vytunenou R1 v cene 20tis ojro a konecne jezdi a neceka na opravy a nebo se nevraci z vyjizdky sam s nejakym problemem .. vol jak chces ale je to krasnej ale furt jenom italsrot ..

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

8.2.2008 v 16:06 | Nahoru | #2
tak ať to kamarád napíše sám...

když ji miluješ není co řešit. I když máš "jenom" italšrot

(reakce na) Benelli TNT 1130

8.2.2008 v 16:15 | Nahoru | #3

medved_puzzle_bedrich>tak ať to kamarád napíše sám...

když ji miluješ není co řešit. I když máš "jenom" italšrot



kamos nema cas a na netu se nepohybuje .. ze ma problemy a de z baraku nerika ze sou takovy vsechny .. a musim rict ze si tntcko velmi rad prohlizim, kdyz s nama jede .. votom zadna ..

Zdeneli napsal ze bere vse, nazory a zkusenosti .. proto to sem pisu, ne proto abych se hadal ze rejze je spolehlivejsi nez italsrot (coz je ovsem vsem rozumnym lidem jasne )

dalsi veci proc ji prodava a poridil si R1 je ta ze kdyz dame kolecko 250km a jedem kolem 200 v prumeru, tak proste nestiha s vetrem, stitek ma hodne malej takze tam ohlej jak banan .. je to proste nahac pure, tvrdej podvozek, ultra nizko teziste a design par excelence .. ale tak do 160 kmh ..

Benelli TNT 1130

8.2.2008 v 16:36 | Nahoru | #4
Ta rychlost mi až tak nevadí, mám to samý u své x11, ale právě ta spolehlivost. Už jsem to někde taky slyšel.

Benelli TNT 1130

8.2.2008 v 21:14 | Nahoru | #5
Nekupovat ,je to krasavice, ale byl jsem rád , že jsem se jí zbavil :\

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

10.2.2008 v 12:56 | Nahoru | #6
jj problémy s eletrikou ale novější modely by to snad měli mít vyřešený jinak bych nechtěl slyšet cenu oprav když je už po záruce

škoda že je tak nádherná , a jestli to má zátah jak SpeedTripl tak to bude asi superjízda

Naposledy editováno 10.02.2008 13:04:25

(reakce na) Benelli TNT 1130

10.2.2008 v 16:21 | Nahoru | #7
Wario> svezl jsem se na ni před třemi lety, mě se zdálo že jede víc než můj speed tripl(01)a majiteli tnt se zdálo že jedou zhruba stejně, tak ti nevím

Benelli TNT 1130

11.2.2008 v 16:23 | Nahoru | #8
chcipa proto, ze nemaj prehranou palivovou mapu, jinak jsou to mantaci...na novej TNT je uz tohle vse vychytany, drive jim motory montovala jina fabrika. Od te doby co tam pustili stavu cinani si komplet motorky vcetne motoru montujou sami. Pokud se objevi chyba, jde zrejme o nejakej patecni kousek kolem 17h ale jinak si max dat pozor na nedotazenou matku na hrideli u alternatoru, coz by mel prodejce vedet. Taky zalezi kam pro ni pujdes, jdi tam kde vedi. Prodejcu Benelli tu zase tolik neni. www.benelli.cz

Benelli TNT 1130

11.2.2008 v 16:26 | Nahoru | #9
a nebo chcipa proto, ze je to starej kousek a u 2004 se na reklamaci menil celej altas (vlastni zkusenost a vse maka jak ma

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

11.2.2008 v 16:52 | Nahoru | #10
Je to kafíčko 06, to už patří k těm novějším?

(reakce na) Benelli TNT 1130

11.2.2008 v 20:27 | Nahoru | #11
Zdeneli> no to určitě , ale to cafe za "malo peněz" je až 07 ne ? to už bude v pohodě

To desmik : to si mě potěšil SpeedTrile už se těším jen pořád nevim jestli tu 00-01ku za dobrej peníz nebo 05ku za ranec. (nebo bouranou 05 nevím )

Benelli TNT 1130

11.2.2008 v 20:32 | Nahoru | #12
dneska sem se bavil s chlapíkem z benelli klubu. Kamarádi byli ve fabrice poté co jí převzali Čínani. Že prej naučili Italy používat mýdlo, moment páku a pod. Tak jsem zvědav :)

Benelli TNT 1130

12.2.2008 v 17:15 | Nahoru | #13
Ten rok jsem asi trošku poplet :\ , je to 07, každopádně díky za příspěvky budu se snažit na to myslet když do ní půjdu.

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

12.2.2008 v 17:16 | Nahoru | #14
Cafe je novy, nicmene at uz jety nebo novy nechal bych zkontrolovat dotazeni ty matice u altasu at se ti to nekde nesemele ...by pak nebyl cafe racer ale cafe mlejnek :o

2medved: tady existuje nejakej benelli klub?

(reakce na) Benelli TNT 1130

12.2.2008 v 17:25 | Nahoru | #15

dany1098>Cafe je novy, nicmene at uz jety nebo novy nechal bych zkontrolovat dotazeni ty matice u altasu at se ti to nekde nesemele ...by pak nebyl cafe racer ale cafe mlejnek :o

2medved: tady existuje nejakej benelli klub?



je v přípravě :)

ptej se po motopecka - čimice

Benelli TNT 1130

10.3.2008 v 21:30 | Nahoru | #16
ja te musim velmi ale velmi varovat!! jestli si TNT 07 koupis, budes mit velky problem, nebudes se ho chtit zbavit, propadnes mu a bude s tebou amen ted vazne: mam caficko 07, najel jsem 6200 km a jsem naprosto spokojen. jednou byla masinka na zarucni oprave, nejaka drobnost na elektrice, ani si nepamatuju co, druhej den sem pro ni jel. je potreba se smirit s tim ze je to exklusivni motorka a za to se plati. takze doporucuji si rozmyslet jestli to utahne rozpocet, to je asi jedine. az budes menit bremba, tak to penezenka pociti. uprimne: pokud musis spekulovat nad kazdym deci, lavirovat nad imaginarnim pojmem spolehlivost, nebo premyslet o tom jestli nejakej nahr dil se da sehnat I na vrakaci tak RUCE PRYC! pak doporucuji vw nebo audi mezi motorkama, tedy nejakeho standardniho japonce (nic proti proboha, vse v dobrem), jestli ale chces lambo nebo bugatti mezi bajky a mas na pripadna "kdyby", pak nevahej a uzivej si neskutecnou palbu a bud si vedom ze vw je na nakupy a cestovani do chorviku za 4 l briket a lambo je na peklo o vikendu, ukazat, vychutnat si padajici brady a vykuleny oci "kolegu" a pak palba dom. tolik k me velke lasce benelli tnt 1130 café raceru

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

11.3.2008 v 01:37 | Nahoru | #17
toKapsa: hezky, moc hezky - spolehlivost je imaginarni pojem
ja se s TNTckem povozil a tim pro mne skoncilo - oproti tehdy kamosove Triplu 1050 (a pozdeji i mojemu) dost zklamani... objektivne to reknu takhle: jeho majitel (TNTcka) tehdy z Triumpha nechtel slezt, pak ho furt obhlizel a sam kroutil hlavou, o co je lepsi nez ta jeho... a je to PAN jezdec

Naposledy editováno 11.03.2008 01:39:57

(reakce na) Benelli TNT 1130

11.3.2008 v 16:01 | Nahoru | #18
oxygen> To bude asi tím ,že to vzali do rukou asiati

Benelli TNT 1130

11.3.2008 v 16:33 | Nahoru | #19
Kámoš ho koupil minulý týden má najeto přes 20a jede bez problémů. Co se zátahu týče tak bych řekl že je rozhodně divočejší než tripl 1050 nebo moje daytona prostě 117Nm je dost. rozhodně bych TNT doporučil někomu kdo se chce pořádně vyblbnout protože to je opravdu divoška

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

15.3.2008 v 08:29 | Nahoru | #20
jj je to ostrá svině

to kapsa : napsal si to hezky

(reakce na) Benelli TNT 1130

15.3.2008 v 18:25 | Nahoru | #21
Wario> diky, snazil sem se

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

15.3.2008 v 18:50 | Nahoru | #22
Nedoporučuji Tornádo 900 TRE ... měl jsem rok na krámě 06 naj.6500km , neprodejná motorka co vůbec nejde ... stačilo to nastartovat a všichni kupci utekli, aby na rok staré motorce zničeho nic prorezivěla mrazovka na chladiči všechna voda ven .. , pak jsem sundal kapoty a koukal jak jsou všude na motoru různý značky fixou a občas nějaký číslo .. prostě asi fakt ruční práce na koleně ...
Zpracování , světlo vůbec nepasovalo v kapotě a mělo na každé straně jinou škvíru, myslel jsem že to je jen ta naše, ale když jsem viděl fungláče v salonu, bylo to stejný ... , ptal jsem se na to přímo v Italii a když jsem se zmínil že to mám taky na krámě, tak mi prodejce potřepal rukou něco ve smyslu upřímné soustrasti ... v Italii to tak strašně spadlo na ceně , že z původní ceny 490t. když to byla novinka , není problém to ted koupit za 250t.v novotě.
Jediný plus jsou levné díly ... to proto, že jim toho asi hodně zbylo
Další plus byl hodně dobrej podvozek, perfektní brzdy , desing při pohledu ze zadu ... jinak

(reakce na) Benelli TNT 1130

16.3.2008 v 13:51 | Nahoru | #23
DavR1> ted to tam vzali čínani už to bude dobrý . ty první kousky nejsou asi nic moc no :\

Benelli TNT 1130

12.7.2010 v 09:44 | Nahoru | #24
Zdravím , nevíte jak se ted daří fabrice Benelli ? v katalogu 201O jsem koukal ,že pořád jede , ale na větších výstavách od roku 2008 nebyli více méně pořád stejný modely a www taky nic moc aktuální. díky za info
(pokukuji po TNT )

Naposledy editováno 12.07.2010 09:45:50

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

13.7.2010 v 13:16 | Nahoru | #25
Ahoj.
Benelli samozřejmě funguje Modely jsou inovované, ale vychází z podobného základu-přece jen to je menší fabrika a ne manufakturní japonská výroba. Pro letošek je třeba novinka se se suchou spojkou a nahoněnými kobylami navíc=155 PS. Ale je otázka, zda to je potřeba, myslím, že nikoli a kdoví jak se to odrazí do životnosti motoru.
Jinak pokud bys měl zájem, prodávám svého Café Racera. Ale jestli to trochu sleduješ, tak jistě víš. Inzerát jsem měl nejdříve z jakéhosi rozmaru, že mi chybí véčkový dvouhrnec, přičemž tak jako TNT mi do ruky nesedla žádná jiná mašina, prostě rozmar. Pofiderných zájemců bylo snad 40 nebo 50, ale asi samí internetoví loudilové, protože se přijeli podívat jen dva. První se dušoval, že ji bere, jen čekal až skončí deště, protože ji chtěl vézt po ose, pak už se neozval. S jedním a to jediným seriózním pánem to skončilo na ceně, z důvodu toho, že pán měl možnost odečtu DPH u nové mašiny a tak byl rozdíl jen nějakých 14 talířů. A tehdy já fakt neměl potřebu slevovat a prodat za každou cenu. Teď už je situace trochu jiná, musím jít do mašiny pro dva. Hodně cestuju a nejde přítelkyni zanedbávat do nekonečna ještě tím, že budu pořád někde v tahu i na motorce. Zároveň se i já takhle omezuju a jezdím méně než jindy a nedělá to dobrotu.
Takže pokud hledáš zánovní kousek, ozvi se, pokud chceš jeden z prvních, přeji šťastnou ruku, protože tam ještě nebyla ta spolehlivost jak má být. Bohužel tyto první ročníky kazí TNTéčku pověst. Pokud mohu doporučit, jdi minimálně do ´07. Ale pozor, ne provoz, ale rok výroby dle VINka. Hodně zdaru, dobrá volba

(reakce na) Benelli TNT 1130

13.7.2010 v 14:26 | Nahoru | #26
Pete Biggy> díky za info i nabídku , před pár dny jsem koupil husqvarnu SM a tu si letos nechám , benelli tnt bych chtěl pořídit až na příští sezonu.
koukal jsem po verzi SPORT ta je tuším až od 06. caferacera asi ne -chci široký řídítka ikdyž ty barvy jsou super.
jediné co asi zůstává je hlídat alternátor a každejch šest tisíc na to kouknout což u mých 3tis.km ročně no problem , palivový mapy pokud to zlobilo asi už budou přehraný .

Naposledy editováno 13.07.2010 14:29:24

1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130

14.7.2010 v 07:19 | Nahoru | #27
Jasně. Tak já za sebe TNT jedině v CRku. Ta barva ten design jednoznačně podtrhuje. Posez je právě super, něco mezi superbikem a vzpřímeným posazem naháče. Tzn. neležíš až tak na rukou, které tě nebolí ani po celodenní vyjížďce (pokud tedy nejezdíš jen po městě) a zároveň do tebe až tak nepere nápor vzduchu. Samozřejmě to je naháč, tak fouká, ale ten malý štítek až překvapivě funguje. Jediné, co mi oproti Sportce na CRku chybí, jsou radiály, ale to spíš jen vzhledově, protože i ty normál Bremba fungují víc než slušně. Podvozek je plně stavitelný, teda u novějších ročníků. Každopádně doporučuju do zadku dávat 190/55, je to pak daleko hravější.
Mám za to, že se Sportka začala dělat už v průběhu roku 2005. Ale u těch starších mi vadí, že to není lakované, je tam jen barvený plast. Resp. možná lakované je, ale na mat. To mi k takové lakýrce jakou TNTčko je nejde, jedině tak k supermotu nebo enduru.. Novější už jsou v lesku.
Jinak jak jsi psal, hlídat utažení matice na hřídeli alternátoru, cca co 6-8 tis. km. To u tebe znamená co dvě sezony. Dává se to na locktite. Pak je třeba vědět, že dobíjí až cca od 1700 ot., takže mít baterku vždy v dokonalé kondici. Větráky často spínají. Mně se teda nikdy nevyšťavila, jsem celkem dost puntičkář, ale méně "hračičkovějšího" majitele by to mohlo nachytat. Jinak klasický servis. Co se týče jen přehrání palivové mapy u starších ročníků si nejsem jistý, myslím, že tam bylo těch problémů hlavně s elektrikou víc. To nemůžu posoudit, ale co je nepřehlednutelné, je zpracování, které je u novějších kusů dost jinde. Tož tak

(reakce na) Benelli TNT 1130

20.7.2010 v 15:55 | Nahoru | #28
Pete Biggy> škoda , ale možná bude ještě naprodej až budu shánět . dík za info

Benelli TNT 1130

21.7.2010 v 11:11 | Nahoru | #29
TNT jsem měl a je to hodně velká srdcovka Ber jakoukoliv, která se ti bude líbit a pojede, většina prodávaných tady za "slušné" ceny jsou italské, případně francouzské bouračky, takže pozor na stav, hlavně ať je komplet, každý plastík se bude těžce shánět a dáš za něj balík.
Poruchovost - starší ročníky už jsou poopravované - jinak by nejezdily , nové celkem v pohodě. Já měl jednu z prvních 2004, najeto asi 19.000 a za 6.000 km jsem vyměnil jen 2x zadní gumu...

Benelli TNT 1130

21.7.2010 v 12:35 | Nahoru | #30
toho se trochu bojím položit TNT tak je vymalováno ikdyž přez E-BAy a internet by se nějaký díly i sehnali , speedtripl 1050 je přece jenom rozšířenejší . každopádně to bude třívál

asi nějaká fikce
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/benelli/benelli-tnt-1130-cafe-racer/benelli-tnt-1130-cafe-racer-170114.html

Naposledy editováno 21.07.2010 12:38:06
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist