Mám x11.
moc se mi libi je to vazne krasne motorka, sice trosku liliput proti ty moji ale zase lehci .. ma uzasnej zvuk s ladakem .. kdyz jedu za nim je to fakt mazec ..
ale
ale
ale
ty tri ale zpusobily ze tntcko prodava a koupil si vytunenou R1 v cene 20tis ojro a konecne jezdi a neceka na opravy a nebo se nevraci z vyjizdky sam s nejakym problemem .. vol jak chces ale je to krasnej ale furt jenom italsrot ..
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
když ji miluješ není co řešit. I když máš "jenom" italšrot
medved_puzzle_bedrich>tak ať to kamarád napíše sám...
když ji miluješ není co řešit. I když máš "jenom" italšrot
kamos nema cas a na netu se nepohybuje .. ze ma problemy a de z baraku nerika ze sou takovy vsechny .. a musim rict ze si tntcko velmi rad prohlizim, kdyz s nama jede .. votom zadna ..
Zdeneli napsal ze bere vse, nazory a zkusenosti .. proto to sem pisu, ne proto abych se hadal ze rejze je spolehlivejsi nez italsrot (coz je ovsem vsem rozumnym lidem jasne )
dalsi veci proc ji prodava a poridil si R1 je ta ze kdyz dame kolecko 250km a jedem kolem 200 v prumeru, tak proste nestiha s vetrem, stitek ma hodne malej takze tam ohlej jak banan .. je to proste nahac pure, tvrdej podvozek, ultra nizko teziste a design par excelence .. ale tak do 160 kmh ..
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
škoda že je tak nádherná , a jestli to má zátah jak SpeedTripl tak to bude asi superjízda
Naposledy editováno 10.02.2008 13:04:25
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
2medved: tady existuje nejakej benelli klub?
dany1098>Cafe je novy, nicmene at uz jety nebo novy nechal bych zkontrolovat dotazeni ty matice u altasu at se ti to nekde nesemele ...by pak nebyl cafe racer ale cafe mlejnek :o
2medved: tady existuje nejakej benelli klub?
je v přípravě :)
ptej se po motopecka - čimice
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
ja se s TNTckem povozil a tim pro mne skoncilo - oproti tehdy kamosove Triplu 1050 (a pozdeji i mojemu) dost zklamani... objektivne to reknu takhle: jeho majitel (TNTcka) tehdy z Triumpha nechtel slezt, pak ho furt obhlizel a sam kroutil hlavou, o co je lepsi nez ta jeho... a je to PAN jezdec
Naposledy editováno 11.03.2008 01:39:57
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
to kapsa : napsal si to hezky
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
Zpracování , světlo vůbec nepasovalo v kapotě a mělo na každé straně jinou škvíru, myslel jsem že to je jen ta naše, ale když jsem viděl fungláče v salonu, bylo to stejný ... , ptal jsem se na to přímo v Italii a když jsem se zmínil že to mám taky na krámě, tak mi prodejce potřepal rukou něco ve smyslu upřímné soustrasti ... v Italii to tak strašně spadlo na ceně , že z původní ceny 490t. když to byla novinka , není problém to ted koupit za 250t.v novotě.
Jediný plus jsou levné díly ... to proto, že jim toho asi hodně zbylo
Další plus byl hodně dobrej podvozek, perfektní brzdy , desing při pohledu ze zadu ... jinak
(pokukuji po TNT )
Naposledy editováno 12.07.2010 09:45:50
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
Benelli samozřejmě funguje Modely jsou inovované, ale vychází z podobného základu-přece jen to je menší fabrika a ne manufakturní japonská výroba. Pro letošek je třeba novinka se se suchou spojkou a nahoněnými kobylami navíc=155 PS. Ale je otázka, zda to je potřeba, myslím, že nikoli a kdoví jak se to odrazí do životnosti motoru.
Jinak pokud bys měl zájem, prodávám svého Café Racera. Ale jestli to trochu sleduješ, tak jistě víš. Inzerát jsem měl nejdříve z jakéhosi rozmaru, že mi chybí véčkový dvouhrnec, přičemž tak jako TNT mi do ruky nesedla žádná jiná mašina, prostě rozmar. Pofiderných zájemců bylo snad 40 nebo 50, ale asi samí internetoví loudilové, protože se přijeli podívat jen dva. První se dušoval, že ji bere, jen čekal až skončí deště, protože ji chtěl vézt po ose, pak už se neozval. S jedním a to jediným seriózním pánem to skončilo na ceně, z důvodu toho, že pán měl možnost odečtu DPH u nové mašiny a tak byl rozdíl jen nějakých 14 talířů. A tehdy já fakt neměl potřebu slevovat a prodat za každou cenu. Teď už je situace trochu jiná, musím jít do mašiny pro dva. Hodně cestuju a nejde přítelkyni zanedbávat do nekonečna ještě tím, že budu pořád někde v tahu i na motorce. Zároveň se i já takhle omezuju a jezdím méně než jindy a nedělá to dobrotu.
Takže pokud hledáš zánovní kousek, ozvi se, pokud chceš jeden z prvních, přeji šťastnou ruku, protože tam ještě nebyla ta spolehlivost jak má být. Bohužel tyto první ročníky kazí TNTéčku pověst. Pokud mohu doporučit, jdi minimálně do ´07. Ale pozor, ne provoz, ale rok výroby dle VINka. Hodně zdaru, dobrá volba
koukal jsem po verzi SPORT ta je tuším až od 06. caferacera asi ne -chci široký řídítka ikdyž ty barvy jsou super.
jediné co asi zůstává je hlídat alternátor a každejch šest tisíc na to kouknout což u mých 3tis.km ročně no problem , palivový mapy pokud to zlobilo asi už budou přehraný .
Naposledy editováno 13.07.2010 14:29:24
1 reakcí na tento příspěvek Benelli TNT 1130
Mám za to, že se Sportka začala dělat už v průběhu roku 2005. Ale u těch starších mi vadí, že to není lakované, je tam jen barvený plast. Resp. možná lakované je, ale na mat. To mi k takové lakýrce jakou TNTčko je nejde, jedině tak k supermotu nebo enduru.. Novější už jsou v lesku.
Jinak jak jsi psal, hlídat utažení matice na hřídeli alternátoru, cca co 6-8 tis. km. To u tebe znamená co dvě sezony. Dává se to na locktite. Pak je třeba vědět, že dobíjí až cca od 1700 ot., takže mít baterku vždy v dokonalé kondici. Větráky často spínají. Mně se teda nikdy nevyšťavila, jsem celkem dost puntičkář, ale méně "hračičkovějšího" majitele by to mohlo nachytat. Jinak klasický servis. Co se týče jen přehrání palivové mapy u starších ročníků si nejsem jistý, myslím, že tam bylo těch problémů hlavně s elektrikou víc. To nemůžu posoudit, ale co je nepřehlednutelné, je zpracování, které je u novějších kusů dost jinde. Tož tak
Poruchovost - starší ročníky už jsou poopravované - jinak by nejezdily , nové celkem v pohodě. Já měl jednu z prvních 2004, najeto asi 19.000 a za 6.000 km jsem vyměnil jen 2x zadní gumu...
asi nějaká fikce
http://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/benelli/benelli-tnt-1130-cafe-racer/benelli-tnt-1130-cafe-racer-170114.html
Naposledy editováno 21.07.2010 12:38:06