bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak spravně bourat a padat.
22.10.2014 v 21:35
Toto tema je zivotnevdulezite hlavne pro ty, co jsou jeste mezi nami a bez precteni techto rad by neprezili bourani i kdyz otom, ze bourat budou jeste nevi. .....Takze ... Nejzakladnejsi pravidlo č.1 je nikdy se křečovitě nedržet motorky ..Jak v padu na bok, vyletnuti z vozovky či narazu do vozidla nebo něčeho hodně tvrdeho.
Nejlepši je hezky se uvolnit, jemě držet řiditka a ona už ta katapultaž přijde sama...Pokud by chtěl nějaky hrdina zmotorky vyskočit těsně před narazem do auta je dost velka pravďepodobnost, že přijdete o nějakou z končetin...a tato věta neni založena jen na nejakych spekulacich.. Je to proste, predek motorky absorbuje vetsinu kineticke energie pokud nani stale sedite po narazu odletite mnohem bezpecneji, nez pri primem padu a narazu napr.v 240ti.

Co se tyce spravneho bourani, kdyz uz neni pomoci a zte silnice letim ven. Nebo pri blokaci autem. V obouch chvilich spociva zasadni problem, kdy takrka kazdy udela tu samou stejnou chybu ......a to takovou, ze primo kouka na predmet nebo auto do ktere ho to ma napalit. Ja vim, ze se tomu tezko odolava, ale je v nasem zajmu vzpomenout si pri takove situaci na tuto vetu a vyuzit kazdou skvirku, kazdou dirku nespustit z toho volneho mista oci, prat si aby jsme jeli tam a ne do stromu ci auta a verte nebo ne je to jak teleport, zachrany modul vzdycky to funguje.






Naposledy editováno 22.10.2014 21:58:41
Předchozí
1 2
Následující

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 21:44 | Nahoru | #1
doufám že to potřebovat nebudu

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 21:47 | Nahoru | #2
Co sis dneska šlehnul?

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 21:50 | Nahoru | #3
nebo naopak co vysadil

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 21:52 | Nahoru | #4
Svatá pravda.

Zítra zkus napsat článek o gumách

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:01 | Nahoru | #5
Obávám se, že to stihne ještě dnes

3 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:09 | Nahoru | #6
Ale v tom, že kam se koukáš, tam pojedeš, resp. do toho narazíš, je asi fakt pravda - říká to i ten šedovlasej pán v bibli zatáčení - Keith Code. Asi to bude pravda.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:18 | Nahoru | #7
Piwell> tvle nevim, já nedávno jel po městě, koukal na dvě blondýnky na chodníku který jsem míjel a naboural do auta přede mnou co zastavilo na přechodu.....

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:19 | Nahoru | #8
Nikdo to nezpochybňoval

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:19 | Nahoru | #9
Zapomněl si na velký balení montážní pěny Jinak čus

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:24 | Nahoru | #10

Piwell píše: Ale v tom, že kam se koukáš, tam pojedeš, resp. do toho narazíš, je asi fakt pravda - říká to i ten šedovlasej pán v bibli zatáčení - Keith Code. Asi to bude pravda.



Pravda to je, ale vpraxi je tezke koukat jinam, nez na auto na ktere jsi za zatackou necekal a ritis se primo nanej.

Druhy problem spociva vtom, ze motorkar krecovite zmackne brzdy,smeknou se mu kola a prijde o drahocene vteriny nato aby se zachranil a vyhnul.

Tohle všechno jsem viděl cvičit v motoškole. Člověk co si tyhle situace aspoň naoko vyzkouši..Ma odost vetsi sanci, že to dá... Přece jen jde o vteřiny a pod tlakem uděla i profik školackou chybu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:28 | Nahoru | #11

BladeRider píše: Zapomněl si na velký balení montážní pěny Jinak čus



Nepotřebuji.

Už nosim kombinezu. Doufam, že ty už taky

Naposledy editováno 22.10.2014 22:29:15

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:47 | Nahoru | #12
super rady, ale v praxi nepoužitelné, protože jak bouráš, tak netušíš co se děje, natož si vzpomenout, co máš dělat. Troufám si říct, že padám dost často a při posledním "ostrém" pokusu do oktávky jsem stejně i přes tenhle trénink prostě jenom vyvalil oči, lekl se a prásk:))

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:54 | Nahoru | #13
Už jsem to chtěl vypnout a jít chrnět ale koukám bych udělal chybu. Zrovna dnes ráno kolem půl šesté oslepen deštěm a protijedoucími auty bych těchto rad určitě potřeboval.

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:05 | Nahoru | #14
Imho jediny co muze clovek udelat je naucit se krizovy brzdeni. Proste snazit se zastavit na co nejkratsi draze, mne to letos dvakrat zachranilo kuzi.

To, ze se budu divat kam pojedu je pekna ale naivni predstava, protoze kdyz ti napr. zacne odbocovat doprava auto jedouci v protismeru, tak se musis nejdriv rozmyslet jestli to strihnes doprava, nebo doleva - malokdy jde o statickou prekazku…

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:11 | Nahoru | #15
To koukání se hlavně hodí když vidíte díru nebo něco čemu se chcete vyhnout. Protože podvědomě jedete směrem k tomu.

Naposledy editováno 22.10.2014 23:12:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:12 | Nahoru | #16

Drak1 píše: Už jsem to chtěl vypnout a jít chrnět ale koukám bych udělal chybu. Zrovna dnes ráno kolem půl šesté oslepen deštěm a protijedoucími auty bych těchto rad určitě potřeboval.



Na mokru potřebuješ pneu do mokra aby jsi vubec něco dal. Jinak bych to přirovnal k autu bez zimaku na ledove břečce.

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:15 | Nahoru | #17
Jinak na mokru je prekvapive dulezite pouzivat i zadni brzdu. Fyzikalni odvozeni zde http://www.dinamoto...ata/frenata_eng.html

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:21 | Nahoru | #18
Hele asi sis nekde precetl zaruceny moudra. Ale garantuju ti, az sebou parkrat plesknes, zjistis ze to jsou jenom pekny kecy..

Kdyz u letis, neni tam cas myslet na picoviny.. :D

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:28 | Nahoru | #19
KapitanMasakr> Hlavně jde o to že kolikrát jedeš po slepu a jenom doufáš že to nějak dopadne Chce to spíš předvídat a zavčas ubrat.

Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 23:50 | Nahoru | #20
Tak zaleži na situaci, nedavno se mi v ostrem esicku při najizdeni do dalsi zatacky smekla pneu.Rozhodilo mi to stopu primo na typka co to vprotismeru palil na ducati ..Za kazdou cenu jsem se mu chtel vyhnout a pral jsem se s kvrdlajici naklopenou brzdici motorkou... Dost mi to pomohlo udrzet masinu mimo jeho dosah... Věřim, že kdyby někdo koukal přestně tam kam nechce jet a do čeho nechce narazit tak to dopadne jinak ...

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 06:21 | Nahoru | #21

neznamyScooterD píše: Piwell> tvle nevim, já nedávno jel po městě, koukal na dvě blondýnky na chodníku který jsem míjel a naboural do auta přede mnou co zastavilo na přechodu.....



Tak to asi neplati

Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 06:48 | Nahoru | #22
při dvou kilech budeš těžko vnímat nějakou škvírku. Teorie . V praxi jsem ještě neměl tu čest to vyzkoušet a doufám, že ani nebudu muset . Jinak zajímavý článek. Ještě bys mohl napsat další

2 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 07:11 | Nahoru | #23
Já stačil říct jen: á kurva a pak mě svodidla, hliníková značka a ztatný dub zastavily v rozletu

Naposledy editováno 23.10.2014 07:15:03

Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 07:40 | Nahoru | #24
Já si myslím, že na tom "koukání tam, kam chci ze situace uniknout, místo čumění na překážku" trochu něco bude. Když jedu autem v takovém to hodně zúženém pruhu na dálnici, vlevo betonová zábrana, vpravo kamion, tak vždy se čumím přímo dopředu (tzn., kam chci jet). A nikdy nekontroluju přímým pohledem ten kamion nebo zábrany - to nechám na periferním vidění.

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 07:48 | Nahoru | #25
Uz mu da nekdo toho banana? Doprdele

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 07:52 | Nahoru | #26
Já nevím, asi jsou to užitečný rady, ale já si z bouraček pamatuju jak se zvedám s asfaltu. Takže, nemůžu posoudit co jsem udělal špatně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 09:17 | Nahoru | #27
KapitanMasakr> nechápu oč ti jde... je to forma exhibicionismu ? Nebo prostě seš tak hrozně zapálenej motorkář, že to z tebe musí stříkat na všechny strany. Jedno debilnější téma než druhý. Něco "rádoby" úsměvný a vzápětí tu vyplodíš tuhle kravinu, o který si jistě myslíš jak je přínosná.
Ještě minulej rok - nebo snad tenhle zjara tu chceš po banální srážce, kdys z nezkušenosti nedobrzdil, pěnovat kapoty a teď tu zakládáš témata a radíš "jak se má kdo připravit na srážku"?
Nevím jak ty kromě toho ťukance...ale já měl těžkou havárku...kdybys měl vůbec ponětí...nikdy bys nepsal podobný píčoviny. Takhle je to fakt jen úsměvný.
Ze zkušenosti už vím, že ti nejvíce motorkářští motorkáři, zapálenci a zasvěcenci, opouští motorky náhlým hnutím mysli stejně tak rychle, jak se k nim dostali...

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 11:00 | Nahoru | #28

t_freedom píše: KapitanMasakr> nechápu oč ti jde... je to forma exhibicionismu ? Nebo prostě seš tak hrozně zapálenej motorkář, že to z tebe musí stříkat na všechny strany. Jedno debilnější téma než druhý. Něco "rádoby" úsměvný a vzápětí tu vyplodíš tuhle kravinu, o který si jistě myslíš jak je přínosná.
Ještě minulej rok - nebo snad tenhle zjara tu chceš po banální srážce, kdys z nezkušenosti nedobrzdil, pěnovat kapoty a teď tu zakládáš témata a radíš "jak se má kdo připravit na srážku"?
Nevím jak ty kromě toho ťukance...ale já měl těžkou havárku...kdybys měl vůbec ponětí...nikdy bys nepsal podobný píčoviny. Takhle je to fakt jen úsměvný.
Ze zkušenosti už vím, že ti nejvíce motorkářští motorkáři, zapálenci a zasvěcenci, opouští motorky náhlým hnutím mysli stejně tak rychle, jak se k nim dostali...



Má pravdu Předsedo

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 15:38 | Nahoru | #29
Piwell>souhlas mám vyzkoušeno kam oko tam moto, člověk se to naučí časem ovládat
ale ze začátku to platí,a když jde do tuhého,tak dvojnásob.

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

23.10.2014 v 15:40 | Nahoru | #30
strakon>moc hezky řečeno, to si toho stihl ještě dost
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist