Nejlepši je hezky se uvolnit, jemě držet řiditka a ona už ta katapultaž přijde sama...Pokud by chtěl nějaky hrdina zmotorky vyskočit těsně před narazem do auta je dost velka pravďepodobnost, že přijdete o nějakou z končetin...a tato věta neni založena jen na nejakych spekulacich.. Je to proste, predek motorky absorbuje vetsinu kineticke energie pokud nani stale sedite po narazu odletite mnohem bezpecneji, nez pri primem padu a narazu napr.v 240ti.
Co se tyce spravneho bourani, kdyz uz neni pomoci a zte silnice letim ven. Nebo pri blokaci autem. V obouch chvilich spociva zasadni problem, kdy takrka kazdy udela tu samou stejnou chybu ......a to takovou, ze primo kouka na predmet nebo auto do ktere ho to ma napalit. Ja vim, ze se tomu tezko odolava, ale je v nasem zajmu vzpomenout si pri takove situaci na tuto vetu a vyuzit kazdou skvirku, kazdou dirku nespustit z toho volneho mista oci, prat si aby jsme jeli tam a ne do stromu ci auta a verte nebo ne je to jak teleport, zachrany modul vzdycky to funguje.
Naposledy editováno 22.10.2014 21:58:41
3 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.
1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
Piwell píše: Ale v tom, že kam se koukáš, tam pojedeš, resp. do toho narazíš, je asi fakt pravda - říká to i ten šedovlasej pán v bibli zatáčení - Keith Code. Asi to bude pravda.
Pravda to je, ale vpraxi je tezke koukat jinam, nez na auto na ktere jsi za zatackou necekal a ritis se primo nanej.
Druhy problem spociva vtom, ze motorkar krecovite zmackne brzdy,smeknou se mu kola a prijde o drahocene vteriny nato aby se zachranil a vyhnul.
Tohle všechno jsem viděl cvičit v motoškole. Člověk co si tyhle situace aspoň naoko vyzkouši..Ma odost vetsi sanci, že to dá... Přece jen jde o vteřiny a pod tlakem uděla i profik školackou chybu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.
BladeRider píše: Zapomněl si na velký balení montážní pěny Jinak čus
Nepotřebuji.
Už nosim kombinezu. Doufam, že ty už taky
Naposledy editováno 22.10.2014 22:29:15
1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
To, ze se budu divat kam pojedu je pekna ale naivni predstava, protoze kdyz ti napr. zacne odbocovat doprava auto jedouci v protismeru, tak se musis nejdriv rozmyslet jestli to strihnes doprava, nebo doleva - malokdy jde o statickou prekazku…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.
Drak1 píše: Už jsem to chtěl vypnout a jít chrnět ale koukám bych udělal chybu. Zrovna dnes ráno kolem půl šesté oslepen deštěm a protijedoucími auty bych těchto rad určitě potřeboval.
Na mokru potřebuješ pneu do mokra aby jsi vubec něco dal. Jinak bych to přirovnal k autu bez zimaku na ledove břečce.
2 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
Naposledy editováno 23.10.2014 07:15:03
1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak spravně bourat a padat.
Ještě minulej rok - nebo snad tenhle zjara tu chceš po banální srážce, kdys z nezkušenosti nedobrzdil, pěnovat kapoty a teď tu zakládáš témata a radíš "jak se má kdo připravit na srážku"?
Nevím jak ty kromě toho ťukance...ale já měl těžkou havárku...kdybys měl vůbec ponětí...nikdy bys nepsal podobný píčoviny. Takhle je to fakt jen úsměvný.
Ze zkušenosti už vím, že ti nejvíce motorkářští motorkáři, zapálenci a zasvěcenci, opouští motorky náhlým hnutím mysli stejně tak rychle, jak se k nim dostali...
t_freedom píše: KapitanMasakr> nechápu oč ti jde... je to forma exhibicionismu ? Nebo prostě seš tak hrozně zapálenej motorkář, že to z tebe musí stříkat na všechny strany. Jedno debilnější téma než druhý. Něco "rádoby" úsměvný a vzápětí tu vyplodíš tuhle kravinu, o který si jistě myslíš jak je přínosná.
Ještě minulej rok - nebo snad tenhle zjara tu chceš po banální srážce, kdys z nezkušenosti nedobrzdil, pěnovat kapoty a teď tu zakládáš témata a radíš "jak se má kdo připravit na srážku"?
Nevím jak ty kromě toho ťukance...ale já měl těžkou havárku...kdybys měl vůbec ponětí...nikdy bys nepsal podobný píčoviny. Takhle je to fakt jen úsměvný.
Ze zkušenosti už vím, že ti nejvíce motorkářští motorkáři, zapálenci a zasvěcenci, opouští motorky náhlým hnutím mysli stejně tak rychle, jak se k nim dostali...
Má pravdu Předsedo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 | WenCa | 6248 | 28.2.2024 v 16:15 doveda |
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... | kokoška. | 19 | 1.1.2024 v 16:56 kokoška. |
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 | lukasst | 9 | 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr |
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 15 | 29.12.2022 v 17:29 assassin |
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 | Supermotojunkie | 13 | 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie |