globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak spravně bourat a padat.
22.10.2014 v 21:35
Toto tema je zivotnevdulezite hlavne pro ty, co jsou jeste mezi nami a bez precteni techto rad by neprezili bourani i kdyz otom, ze bourat budou jeste nevi. .....Takze ... Nejzakladnejsi pravidlo č.1 je nikdy se křečovitě nedržet motorky ..Jak v padu na bok, vyletnuti z vozovky či narazu do vozidla nebo něčeho hodně tvrdeho.
Nejlepši je hezky se uvolnit, jemě držet řiditka a ona už ta katapultaž přijde sama...Pokud by chtěl nějaky hrdina zmotorky vyskočit těsně před narazem do auta je dost velka pravďepodobnost, že přijdete o nějakou z končetin...a tato věta neni založena jen na nejakych spekulacich.. Je to proste, predek motorky absorbuje vetsinu kineticke energie pokud nani stale sedite po narazu odletite mnohem bezpecneji, nez pri primem padu a narazu napr.v 240ti.

Co se tyce spravneho bourani, kdyz uz neni pomoci a zte silnice letim ven. Nebo pri blokaci autem. V obouch chvilich spociva zasadni problem, kdy takrka kazdy udela tu samou stejnou chybu ......a to takovou, ze primo kouka na predmet nebo auto do ktere ho to ma napalit. Ja vim, ze se tomu tezko odolava, ale je v nasem zajmu vzpomenout si pri takove situaci na tuto vetu a vyuzit kazdou skvirku, kazdou dirku nespustit z toho volneho mista oci, prat si aby jsme jeli tam a ne do stromu ci auta a verte nebo ne je to jak teleport, zachrany modul vzdycky to funguje.






Naposledy editováno 22.10.2014 21:58:41

1 reakcí na tento příspěvek Jak spravně bourat a padat.

22.10.2014 v 22:47 | Nahoru | #1
super rady, ale v praxi nepoužitelné, protože jak bouráš, tak netušíš co se děje, natož si vzpomenout, co máš dělat. Troufám si říct, že padám dost často a při posledním "ostrém" pokusu do oktávky jsem stejně i přes tenhle trénink prostě jenom vyvalil oči, lekl se a prásk:))

(reakce na) Jak spravně bourat a padat.

25.10.2014 v 00:55 | Nahoru | #2

RUTAN píše: super rady, ale v praxi nepoužitelné, protože jak bouráš, tak netušíš co se děje, natož si vzpomenout, co máš dělat. Troufám si říct, že padám dost často a při posledním "ostrém" pokusu do oktávky jsem stejně i přes tenhle trénink prostě jenom vyvalil oči, lekl se a prásk:))



Ani lekout sem se nestacil, 2x to postavil na cumak, o milimetry minul borce prede mnou, odbrzdeny to rovne pustil do kacera, a probudil se v sanitce na kapacce
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Aprilia RSV úpravy a tuning [1 ... 208, 209] Aprilia RSV 1000 WenCa 6248 28.2.2024 v 16:15 doveda
nestartujicí RSV 1000 s Rotaxem Aprilia RSV 1000, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia RSV 10... kokoška. 19 1.1.2024 v 16:56 kokoška.
Zapojení power commander 3 Aprilia RSV 1000 lukasst 9 22.10.2023 v 00:53 zdenyrr
Metzeler Sportec M9RR zkusenosti Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 15 29.12.2022 v 17:29 assassin
Conti road attack 4 vs pirelli ange... Aprilia RSV 1000 Supermotojunkie 13 15.7.2022 v 16:52 Supermotojunkie


TOPlist