globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nastavení (nejlépe rada od kovboje)
 
22.10.2014 v 19:49
zdarec potřebuji poradit s nastavení bohatosti směsi (kolik otáček od dotažení + - dal jsem to na 2,5 otáčky od dotažení a musel jsem jet na půl sitiče dal jsem na 2 otáčky od dotažení jelo to trošku lépe ale když jsem vypl sitič úplně tak to jako by chcípalo střílelo a vše dohromady původní nastavení co tam bylo bylo 1.5otáčky od dotažení a byla poměrně černá svíčka ale to asi i tím,že to žere olej a tak nevím kolik je cca nastavení směsi Ps:karbec mám ten co je na foto kopie mikuni 26mm šroubek v červeném kroužku je ten kterým nastavuji směs nejlépe rady od někoho co ví co to je pitbike (kovboj)




Předchozí
1 2
Následující

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

22.10.2014 v 19:57 | Nahoru | #1
nastartovat, a otáčet s nim dokud budou otáčky stoupat,jak přestanou tak nepatrně vrátit a doladit volnoběh...pod tim šroubkem by měl být okroužek, jinak ti tam bude okolo běhat vzduch a nikdy to nedoladíš.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

22.10.2014 v 20:00 | Nahoru | #2
ten šroubek je ze zadu u karbecu takže pokaždé co to chceš naladit musíš dát karbec ven z motorky ;)

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

22.10.2014 v 20:33 | Nahoru | #3
jj přístup tam je nahovno to je u každé motorky. chce to na to mít 90°šroubovák pak to jde samo

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

23.10.2014 v 08:20 | Nahoru | #4
musel jsem jet na půl sitiče dal jsem na 2 otáčky

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

23.10.2014 v 09:08 | Nahoru | #5
A co předcházelo tomu, že to začalo zlobit?

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

23.10.2014 v 15:00 | Nahoru | #6
jak sestelovat bohatost smesi je popsano nize,ale predem rikam ze tvuj problem muze pramenit z ventilu bez vule,nadrze ci svicky....

1.pomodlime se

2. Nastavit šroubem volnoběhu otáčky tak aby motorka nechcípla...pokud máš pomocníka, který ti bude přidávat plyn kdyby začal motor skomírat - ideal. Já to šteloval s bráchou přímo u tratě.

3. Otáčet šroubem "air screw" po čtvrt otáčce jedno na jakou stranu a pozorně poslouchat jestli se otáčky motoru zvyšují nebo snižují. Můžeš mezi jednotlivými otočeními i vrknout po plynu ať víš co to s motorem dělá, měl by reagovat stejně jako krok předtím nebo lépe.

4. Snaž se nastavit šroubem "air screw" co nejvyšší volnoběžné otáčky (zatím nesahat na šroub nastavení volnoběžných otáček - ten totiž neřeší bohatost směsi, ale jen pootevření plynu).

5. Jakmile máš nastaveny maximální otáčky a další povolování nebo utahování šroubu otáčky už pouze snižuje, tak seřiď šroubem volnoběžných otáček nastavení volnoběhu podle potřeby a preferencí (někdo rád vyšší, někdo zase nižší)... Otáčky by neměly kolísat a zadní kolo by se nemělo ve zvednuté poloze s neutrálem otáčet.

6. Pokud je šroub "air screw" úplně povolený nebo utažený - měl by se karburátor přetryskovat.
Úplně utažený šroub = chudá směs (vzduchový kanálek v karburátoru je zablokovaný šroubem, ale do motoru jde pořád vzduchu v poměru k palivu moc) - tedy použít o stupeň větší trysku (každý karburátor má příslušnou sadu trysek, které jsou označeny - postupovat by se mělo po jednom kroku - příliš velká tryska problém nevyřeší) - domluv se přímo v obchodě kde budeš trysku kupovat.
Úplně povolený šroub = bohatá směs - opačná situace viz. výše. Měla by se použít menší tryska. Moc povolený šroub je horší než utažený, protože může vypadnout...

romano banderas

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

23.10.2014 v 17:51 | Nahoru | #7
Kovboy nezačalo to zlobit prostě mi do toho kámoš vrtal bo jsem pořád říkal že ta svíčka nemá být černá a on řekl že ok že se to nastaví na tolik a tolik a teď musím jezdit na půl sitiče a tak se ptám kolik otáček od dotažení je nejpřesnější díky

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

24.10.2014 v 07:55 | Nahoru | #8
Ono určení kolik otoček nejde od stolu určit. Sám tady píšeš, že to asi žere olej, pak se nediv že to nejde pořádně nastavit. Tak tam dej 1 otočku a pak můžeš ještě o chlup povolit. On bude asi i problém v nastavení výše jehly. Také je možné, že ti to někde přisává vzduch.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

24.10.2014 v 13:00 | Nahoru | #9
dám 1,5otáčky a uvidím :D

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

24.10.2014 v 20:11 | Nahoru | #10
A ještě jedna otázka vy se tím živíte tak byste mohl znát tu segrovku na hřídeli kola spojky je to nějaká spešl segrovka a jelikož se mi to kolo hýbe nahoru a dolů cca 1mm (má to vakl) tak jsem tu segrovku vyndal že ji půjdu koupit a nikde není k dostání tak jsem ji vrátil zpátky ale po pootočení v drážce hřídele chtěla vyskočit tak jsem ji srovnal dal na hřídel zmáčkl kleštěmi a doufám že mi to neuletí snad né a kdyby náhodou tak kde se dá tato spešl segrovka vzít? díky moc popřípadě bych ji od vás koupil a fotka té segrovky na kole spojky je zde:



Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

25.10.2014 v 09:38 | Nahoru | #11
Ten vakl tam je normálně, ne moc velký, ale je tam. Je divné, že nikde nemají tu segrovku, je to zcela běžný rozměr. Ale pokud si ji nenalomil, tak tam držet bude.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

25.10.2014 v 13:15 | Nahoru | #12
Spíše bych se s tebou potřeboval domluvit je to strašná kravina ten pitbike dneska jsem to od rána skládal potom nechtěl chytit vyčistil jsem karbec od oka dal bohatost a jede na prostřední polohu sitiče a kouří jak tatra tak modře uplně šroubek směsi má jako by vakl do boku a když jsem ho vindal tak tam není žádnej o kroužkek ale jen šroub,pružinka,podložka nic víc a dále nevím proč mám nové lamely spojky,novou matici spojkového koše i s pojistkou vše je složené jak má a můžu dělat co chci ten štelovací šroub spojky pod víčkem na pravé straně motoru můžu klidně strhnout a ta spojka nefunguje dám kvalt utáhnu šroub na max a motorku nepřetlačím prostě to vůbec nefunguje už mě z toho bolí hlava nechtělo to chytnou a když to chytlo tak sem zakouřil půlku zahrady a spojka nefunguje už nevím co je špatně (to že mi to žere olej mi je nějak jedno ale chci aby byla směs správně nastavená a vše ať můžu dát pitbike na seřízení ventilů a jezdit a né furt stát a jen se v tom drbat je to k ničemu a ještě jsem uvažoval jestli to nemůže být tím že mám olej po druhej křížek měrky (držím pitbike vodorovně ať není motor nahnutý otřu měrku zašroubuji vyšroubuji a je to po druhej křížek viz foto)



Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

25.10.2014 v 17:58 | Nahoru | #13
olej se měří nezašroubovanou měrkou jen vloženou. Máš tam toho oleje málo. Hele nastavovat karburátor a chod motoru když to hulí a zcela evidentně to žere olej je docela nesmysl. Nejdříve je potřeba udělat kroužky a eventuálně i gufera na ventilech.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

25.10.2014 v 18:54 | Nahoru | #14
Takhle ti to řeknu vím že jsi profík a víš co pitbike potřebuje ale chci jsi užít ještě klidně ať to kouří jak tatra ale chci odjezdit poslední teplo a v zimě se bude dělat... jen potřebuji odjezdit poslední čas než začne sníh ;(

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

25.10.2014 v 18:58 | Nahoru | #15
A takže u té spojky to bude tím že je tam málo oleje jo? ať vím bo jsem motor znovu rozebral a vše mi tam sedí :D

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 07:36 | Nahoru | #16
Tak dneska to chci složit a teda spojka nefungovala jelikož tam bylo málo oleje? ať vím nebudu ten motor znova rozebírat teď je to po třetí ;)

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 08:09 | Nahoru | #17
To že jsi měl málo oleje nemá nic společného s nefunkční spojkou. Víš jistě, že jsi ji složil správně? Včera jsem např. předělával motor po jednom závodníkovi, který to také měl prý správně a nešlo řadit. Zjistil jsem, že mu mechanik z jistého zvučně známého servisu dal špatně podložky.
Ještě k té karburaci, máš to stále chudé. Fakt si myslím, že ti to někde přisává falešný vzduch. Když ti nevadí ten olej, tak dej bohatost jen na půl otočky a uvidíš. Ono to té svíčce a tomu motoru již bude jedno jestli se zničí spečeným olejem nebo velkou bohatostí.
Edit: ve sněhu se na tom užije také spousta zábavy

Naposledy editováno 26.10.2014 08:13:03

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 08:13 | Nahoru | #18
Ono to jelo předtím tak ale dívej ono to je na nic to lazení směsi bo ono to žere olej za studena jak sviňa a jak se ten píst teplem roztáhne tak už to jen při řazení začmoudí takhle jsem jezdil asi rok ale fakt to nikdy nečmoudilo takhle za studena já dojezdím tuto sezonu a dám to do pořádku

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 08:14 | Nahoru | #19
První by to chtělo naladit za studena ať to nastartuje a za tepla doladit ať to jede na otevřenou klapku sitiče normálně

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 12:44 | Nahoru | #20
Takže oddělal jsem víko spojky oddělal kryt spojkového koše od pojistil matici spojkového koše povolil matici sundal spojkovej koš všechny ozubené kola a vrátil je všechny zpět a tady je postup 1)sundal jsem všechny kolečka až po ložisko (viz foto 1) dále nasadil kolečko s drážkou (viz foto 2) dále na něj nasadil váleček (viz foto 3) na váleček kolečko (viz foto 4) poté jsem rozložil celý spojkový koš a krásně mi pruží vše je vyčištěný do zadní strany koše jsem zasunul poslední kolečko (tak aby seděli v něm obě dvě lamely) 5)opatrně nasadil aby mi kolečko ze spojkového koše nevypadlo a kolečko zaráveň se spojkovým košem jsem nasadil na kolečko z fota 4 tak aby sedělo dále jsem nasadil pojistku třema zobáčkama do otvorů aby krásně seděli na to podložku a korunkovou matici utáhl vše dal poklop spojkového koše do něj 4 šroubky utáhl a do ložiska spojkového koše dal pružinku+ten váleček dal silikon a těsnění a víko spojky slepil s karterem a zde jsou fotky:

































Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 14:18 | Nahoru | #21
Ten silikon je jedna z největších chyb jakou jsi mohl udělat.

1 reakcí na tento příspěvek Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 17:36 | Nahoru | #22
Pročpak? těsní těsní a vždycky jsem ho dával na to těsnění těsnění mi to netrhá a z karteru se dá normálně oškrábat do čista

(reakce na) Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 19:50 | Nahoru | #23
Hyncic> taky jsem jezdil když to hulilo, nakonec jsem odrovnal válec drážky jako prase tam byly

(reakce na) Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 19:53 | Nahoru | #24
Hyncic> jak ti radí (kovboy) nejdřív vyřešit olej a pak nastartovat a ladit karbec, já to ladil u 140ccm a ruku jsem měl po zbytek večera v ledu

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 20:11 | Nahoru | #25
Tak víš co já už se stejnak moc neprojedu tak to ještě něco málo vydrží ale ono to kouří jen za studena jak se to zahřeje tak jen když podřadím nebo tak

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

26.10.2014 v 20:12 | Nahoru | #26
Spíše mě zajímá jestli jsem dobře ten motor složil ty kolečka a vše a proč jsem udělal s tím silikonem chybu (odpověď čekám od kovboje)

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

28.10.2014 v 09:33 | Nahoru | #27
složil jsi to dobře. Ten silikon je zlo pro tyto motory. Ucpává to mazné kanálky. Pak je tu i výška těsnění mezi bloky. Tím že tam dáš ještě ten tmel, tak vlastně zvětšíš mezeru mezi bloky a tím i změníš vůle na vnitřnostech.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

28.10.2014 v 17:17 | Nahoru | #28
Zaleži kolik jsi tam toho tmelu dal, stačí uplně nepatrně. Taky jsem kolikrat použil silikon a nikdy nic. Musíš vedět sám kolik tam toho nasrat aby ti to po stahnuti vika nevyteklo všechno do motoru a na podlahu.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

28.10.2014 v 17:26 | Nahoru | #29
Pokud nesundaváš dekly a nepůlíš kartery pomocí šroubováku (jak je obvyklé) a nemáš tedy na styčných plochách záseky, tak není vůbec důvod tam dávat tmel. Těsnění těsní dobře, protože styčné (těsnící) plochy jsou obvykle velice dobře obrobené.

Nastavení (nejlépe rada od kovboje)

28.10.2014 v 19:01 | Nahoru | #30
Dobrý ať vím že je to dobrý :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist