bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výbrus válců


Naposledy editováno 31.05.2020 11:15:01

Výbrus válců

5.6.2014 v 09:42 | Nahoru | #1
cena okolo pěti tisíc za válec je běžná

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus válců

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 09:50 | Nahoru | #2
Tlaky se imo měří za tepla... (a s otevřenou škrtící klapkou)

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus válců

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 10:31 | Nahoru | #3
čau Oulehla mě dělal válce 104mm (vložky) na TL a stálo mě to dohromady i s komlet pístama oba válce 15 tiček byla to speciální zakázka myslím že kdyby šlo jen o výbrus (jako že tam vložka zůstane tak by to stálo sakra méně) a jsem spojen v minulosti u něj i( nicasil byl vinikající a funguje do tet už je na něm nalítáno 6 tisíc a vše maká jak má)není to žádný blbec je to profesionál

Výbrus válců

5.6.2014 v 10:36 | Nahoru | #4
Třeba bude stačit dát jen nové kroužky. Je to čtyřtakt sundat válce a proměřit.

Výbrus válců

5.6.2014 v 10:47 | Nahoru | #5
Jak pisk Sukin - zacal bych sundanim palic, valcu a promerenim krouzku + ko tesnosti ventilu. Je to prece jen 'pomlobeznej' 4T a kdyz nechces moc investovat, mohly by stacit kruzky, prip.zabrouseni ventilu k tomu.
Jo a samozrejme gumicky na ventilech!

Naposledy editováno 05.06.2014 10:50:04

Výbrus válců

5.6.2014 v 14:54 | Nahoru | #6
taky bych to řešil jenom překroužkováním...

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus válců

5.6.2014 v 15:12 | Nahoru | #7
Za me taky jen prekrouzkovat.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus válců

5.6.2014 v 15:18 | Nahoru | #8

miguel323 píše: Za me taky jen prekrouzkovat.....


Kdyz uz bude mit dole palice, tak se podivat na tesnost ventilu je chvilka (krida, petrolej) a gumicky na ventilech zanedbatelna polozka k tomu!

2 reakcí na tento příspěvek Výbrus válců

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 17:54 | Nahoru | #9
pokud nemá motor tlaky,neznamená to nutně,že jsou špatné válce,tedy ,že je motor vyběhaný.Stává se a je to v celkem dost případech,kdy někdo nedělá pravidelné seřízení ventilů a ty se i třeba podpálí.Sundal bych dolů hlavy,nechal udělat ventily,tedy vyndat,zabrousit,vyměnit gufera,složit a seřídit a pak znovu změřit tlaky.Kolik má ten motor najeto a na jaký olej to jezdí?Pokud chceš mít jistotu,po sundání hlav změř ovalitu válce,pokud je válec vyběhaný do oválu,tak ti kroužky nepomůžou,ba naopak to bude horší,než si sednou do ovality,do jaké je vyběhaný válec.Nalij do válce bez hlavy benzín a koukej jestli nějak mizí,on zmizí,ale nemělo by to být nějak rychlé,to se těžko popisuje,nedávej ho tam moc stačí tak větší frťan.Zkus napsat sem http://www.wemoto.c...v_1100_virago/97-98/ .Koukal jsem tam a písty tam psané nejsou,ale když jim napíšeš,sdělí ti cenu. Nebo nakupuji tady http://www.mototravnicek.cz . Myslím,že tam ty písty seženeš levněji.

(reakce na) Výbrus válců

5.6.2014 v 17:56 | Nahoru | #10
sered> Urcite....to povazuju za samozrejmy....ja myslel ve vztahu k tem valcum....gufirka na ventilech par kacek a zabrouseni je za chvilicku hotove....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus válců

Skvělá odpověď, děkuji! 5.6.2014 v 18:10 | Nahoru | #11

Vítězslav_Máří píše: pokud nemá motor tlaky,neznamená to nutně,že jsou špatné válce,tedy ,že je motor vyběhaný.Stává se a je to v celkem dost případech,kdy někdo nedělá pravidelné seřízení ventilů a ty se i třeba podpálí.Sundal bych dolů hlavy,nechal udělat ventily,tedy vyndat,zabrousit,vyměnit gufera,složit a seřídit a pak znovu změřit tlaky.Kolik má ten motor najeto a na jaký olej to jezdí?Pokud chceš mít jistotu,po sundání hlav změř ovalitu válce,pokud je válec vyběhaný do oválu,tak ti kroužky nepomůžou,ba naopak to bude horší,než si sednou do ovality,do jaké je vyběhaný válec.Nalij do válce bez hlavy benzín a koukej jestli nějak mizí,on zmizí,ale nemělo by to být nějak rychlé,to se těžko popisuje,nedávej ho tam moc stačí tak větší frťan.Zkus napsat sem http://www.wemoto.c...v_1100_virago/97-98/ .Koukal jsem tam a písty tam psané nejsou,ale když jim napíšeš,sdělí ti cenu. Nebo nakupuji tady http://www.mototravnicek.cz . Myslím,že tam ty písty seženeš levněji.



Na druhou stranu, kdyby to byly ventily, tak by mu po nalití oleje do válce nevylezl tlak ve válci o 2 bary, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Výbrus válců

5.6.2014 v 19:42 | Nahoru | #12
Proto resime vymenu pistnich krouzku...nemusi byt motor na vybrus....nekdy staci prekrouzkovat zabrousit sedla......Krouzky muzou bejt i zapeceny....

(reakce na) Výbrus válců

5.6.2014 v 20:13 | Nahoru | #13

miguel323 píše: Proto resime vymenu pistnich krouzku...nemusi byt motor na vybrus....nekdy staci prekrouzkovat zabrousit sedla......Krouzky muzou bejt i zapeceny....

Proto jsem psal zkusit ten benzín do válce bez hlavy.

Výbrus válců

5.6.2014 v 21:06 | Nahoru | #14
Shodit vale,kdyz je hlava sundana uz je to nejmemsi....Clovek hned vidi na cem je....

(reakce na) Výbrus válců

12.6.2014 v 14:35 | Nahoru | #15
FiZzeR> zkoušel jsem jak za studena, tak i za tepla se stejným výsledkem.

(reakce na) Výbrus válců

12.6.2014 v 14:37 | Nahoru | #16

Pepa1098 píše: čau Oulehla mě dělal válce 104mm (vložky) na TL a stálo mě to dohromady i s komlet pístama oba válce 15 tiček byla to speciální zakázka myslím že kdyby šlo jen o výbrus (jako že tam vložka zůstane tak by to stálo sakra méně) a jsem spojen v minulosti u něj i( nicasil byl vinikající a funguje do tet už je na něm nalítáno 6 tisíc a vše maká jak má)není to žádný blbec je to profesionál



p.Oulehla nemá písty na tento stroj, psal jsem mu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus válců

12.6.2014 v 14:47 | Nahoru | #17

Vítězslav_Máří píše: pokud nemá motor tlaky,neznamená to nutně,že jsou špatné válce,tedy ,že je motor vyběhaný.Stává se a je to v celkem dost případech,kdy někdo nedělá pravidelné seřízení ventilů a ty se i třeba podpálí.Sundal bych dolů hlavy,nechal udělat ventily,tedy vyndat,zabrousit,vyměnit gufera,složit a seřídit a pak znovu změřit tlaky.Kolik má ten motor najeto a na jaký olej to jezdí?Pokud chceš mít jistotu,po sundání hlav změř ovalitu válce,pokud je válec vyběhaný do oválu,tak ti kroužky nepomůžou,ba naopak to bude horší,než si sednou do ovality,do jaké je vyběhaný válec.Nalij do válce bez hlavy benzín a koukej jestli nějak mizí,on zmizí,ale nemělo by to být nějak rychlé,to se těžko popisuje,nedávej ho tam moc stačí tak větší frťan.Zkus napsat sem http://www.wemoto.c...v_1100_virago/97-98/ .Koukal jsem tam a písty tam psané nejsou,ale když jim napíšeš,sdělí ti cenu. Nebo nakupuji tady http://www.mototravnicek.cz . Myslím,že tam ty písty seženeš levněji.



Naprosto s tebou souhlasím.
Měl jsem napsat , že jsem tuhle zimu měl dole motor a vymezoval boční vůli na vačkách, protože to byl rachot od cvakání ventilů, že šicí stroj proti tomu byl čajíček, tak že ventily jsou seřízené.Krom toho jsem měl celou mašinu rozebranou až na kostru, ale to sem nepatři.
Bohužel jsem nesundával hlavy, taky mě mohlo napadnout proměřit tlaky, než jsem se pustil do díla, co už.
Já taky doufám v to, že jsou jenom v háji kroužky, nebo podfouklé ventily, ale kdyby byly podfouklé ventily, tak po nalití panáku oleje do válce by mi nešel nahoru tlak ve válci, to právě poukazuje na špatné kroužky, nebo vyběhaný válec.
Raději se připravuju na tu horší variantu a sháním info jestli už to někdo neřešil, ale pokud ne, tak to snad budou jenom ty kroužky.
Jinak kolik má motor najeto, tak to netuším, kupoval jsem loni a nefunguje celkove počítadlo, ale tipuju kolem 70 000km olej 20w40 měním každou sezonu, nebo co 5000km.

Naposledy editováno 12.06.2014 14:54:01

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výbrus válců

Skvělá odpověď, děkuji! 12.6.2014 v 15:04 | Nahoru | #18
Cimrmanolog> K tomu stavu km, orientačně volnoběžka vydrží zhruba 80 000 km, jestli se pletu, Virago1100 mě opraví tak buď je původní, nebo měněná...

(reakce na) Výbrus válců

13.6.2014 v 09:56 | Nahoru | #19

rancher píše: Cimrmanolog> K tomu stavu km, orientačně volnoběžka vydrží zhruba 80 000 km, jestli se pletu, Virago1100 mě opraví tak buď je původní, nebo měněná...


No vypadá ok, a funguje, ale jestli je po výměně to nevím, ale mám očesaný zuby na startovacím převodu , mám tam ještě typ s pružinou a někdy mi to protočí při startování přes zuby, tak možná z toho by se dalo usoudit kolik to má najeto.

(reakce na) Výbrus válců

13.6.2014 v 10:01 | Nahoru | #20
fatik> No právě.

(reakce na) Výbrus válců

13.6.2014 v 10:02 | Nahoru | #21

fatik píše: Na druhou stranu, kdyby to byly ventily, tak by mu po nalití oleje do válce nevylezl tlak ve válci o 2 bary, ne?


No právě

Výbrus válců

2.7.2014 v 22:06 | Nahoru | #22
Tak jsem to rozhodil a bohužel vydřený válce, tak že jsem zaslal na výbrus.
Dík všem za pomoc.

Naposledy editováno 02.07.2014 22:06:46
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 20 Dnes v 21:36 1100Virago
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra
Synchronizace zkoušel to někdo? [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago vajdi217 70 1.11.2023 v 13:20 Gumovník
dotaz Yamaha XV 1100 Virago Pernek 2 26.9.2023 v 09:52 Kolja73


TOPlist