bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?
23.4.2014 v 21:15
Ahoj, mám novou CBF 125, je ani ne 100 km po garančce a dneska při popojíždění v centru Prahy, kdy bylo celkem vedro mi asi po 20 minutách začala zdechávat na volnoběh. Po chvíli se přidalo i cukání při rozjezdu, resp. v pravidelných asi 2 vteřinových intervalech jakoby na zlomek sekundy vypnulo zapalování. Asi po půl kilometru bez popojíždění se vše zase srovnalo. Motor je chlazen vzduchem, má vstřikování a bohužel jsem asi nenatankoval nejlepší benzín. Je možný, že to bylo přehřátím? Nebo může mít teplotní čidlo, který se mi snažilo dát najevo, že jí mám dát na chvíli pokoj?

Díky

1 reakcí na tento příspěvek nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:30 | Nahoru | #1
Závada bude asi jinde, proč si myslíš že se to přehřálo? Pokud bys to přehřál hodně zadřel by se píst ve válci.

(reakce na) nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:39 | Nahoru | #2
dave-lister> Protože v takovymhle teple a v koloně jsem ještě nejel (mám najeto cca 1100, takže nulanulaprd), nikdy předtím se to nestalo a po chvilce, co jsem se rozjel a motor se mohl ochladit to zmizelo stejně záhadně, jako se to objevilo, proto mě jako první napadla teplota

2 reakcí na tento příspěvek nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:46 | Nahoru | #3
Jedna z výhod motorky je, že nemusíš 20 minut popojíždět v koloně.....

(reakce na) nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:52 | Nahoru | #4
speedy-gonzales> no čekal jsem kdo bude první snažil jsem se, ale v tom centru to moc nešlo a vědom si toho, že jsem zapoměl peněženku s dokladama doma a že nemám zatim odhad se mi nechtělo moc riskovat...

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:56 | Nahoru | #5
Pokud v manuálu nezakazují jízdu v kolonách tak to neřeš, za pár km by se to mělo zlepšit. Pokud tedy klesnutí otáček je způsobeno zadíráním pístu.

1 reakcí na tento příspěvek nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 21:56 | Nahoru | #6
Jestli to máš nový, tak bych to odvez do servisu tam si s tím poradí a zadarmo to bude ne ?

(reakce na) nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:00 | Nahoru | #7
hrc47> Na to se samozřejmě chystám, jenom jsem se chtěl optat zkušenějších

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:04 | Nahoru | #8
To víš CBF je vzducháč, samozdřejmně že by 20 minut v koloně měl zvládnout v pohodě. Chyba bude někde jinde jestli je moto v záruce tak si stím nelámej hlavu a ovez jim to tam.

(reakce na) nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:12 | Nahoru | #9
speedy-gonzales>

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:15 | Nahoru | #10
Je to vzducháč, ale po 20 minutách v koloně, to by muselo bejt 30 ve stínu a stejně bych se divil. Zavez jim to, dokud to je v záruce.

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:15 | Nahoru | #11
podle mně se to přehřeje úplně lehce.....

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

23.4.2014 v 22:23 | Nahoru | #12
otor se dostal do rezimu kde se mu to nelibilo a tak ti to dal sezrat...nestuj v kolone udelas lip...ten servis ti neuskodi jistota je jistota

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

24.4.2014 v 09:56 | Nahoru | #13
jestli máš pochyby o kvalitě natankovanýho benzínu, tak to zkus s nějakým normálním než pojedeš do servisu. Debilní benzín dokáže divy.

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

24.4.2014 v 10:32 | Nahoru | #14
součástí vstřikování je i teplotní čidlo našroubovaný v motoru. je dost možný, že při vysoký teplotě jednotka dávkovala blbě.
na zadřenej píst bych to fakt hned neviděl.

a blbej benál....to je kapitola sama o sobě

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

24.4.2014 v 11:05 | Nahoru | #15
Nejsem odborník na čidla, ani vstřikování..

kolik že máš na moto najeto? 1 100km? Jak dlouho ji máš zajíždět?

Při záběhu určitě není vhodný brát moto do kolon! Kde stoupá teplota motoru. Motor při záběhu musí být dobře chlazen jízdou, pokud nejde o vodníka. Osobně mi bylo doporučováno, záběh vzducháče nejlépe v chladnějším období, bez záteže a samozřejmě předepsané max. otáčky a hlavně - jízda a ne stát jak trubka v koloně

Naposledy editováno 24.04.2014 11:09:44

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

24.4.2014 v 11:11 | Nahoru | #16
Ale asi bych to viděl spíš, že při garančce něco někde nedotáhli, třeba baterku.. kdo ví

nová 125, 20 minut v koloně a přehřátí?

24.4.2014 v 14:40 | Nahoru | #17
pokud bereš vysokou teplotu co je teď, tak nevím, co budeš dělat v létě, kdy není problém přes 30°C ve stínu, navíc pokud budeš projíždět kolonou uprostřed nebo vlevo, tak policajti jsou klidní, jen jim vadí, když auta předjíždíš v pravém bočním pruhu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rozpadlý závit u výpusti oleje Honda CBF 125 lukomil 30 19.4.2024 v 14:09 rg250
Zvýšení otáček na neutral Honda CBF 125 Wiwien 5 13.3.2024 v 10:43 fzr
Honda cbf 125 , 2011 Honda CBF 125 Leee 1 20.12.2023 v 20:36 jardad
palivové cerpadlo Honda CBF 125 karavanista 2 6.10.2023 v 11:27 karavanista
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric


TOPlist