globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné
 
17.4.2014 v 19:43
Zdravím zdejší osazenstvo,

chtěl jsem se zeptat na jednu věc, nevím, jestli se v tom tady někdo vyzná, ale budu rád za jakoukoliv pomoc. Přemýšlel jsem nad tím, jak zlepšit přední odpružení na své GPZtě, která mi jinak ale vyhovuje. Krom progresivek mě ještě napadla varianta vyměnit vidlice za jiné, lepší (z jiné motorky) - teď dotaz - nevíte, z které motorky by se vidle pasovaly? Říkal jsem si, že bych vyměnil jen trubky, případně, pokud by byly delší, bych musel asi nechat vyfrézovat brejle. Nemáte nějaké tipy?
Díky.

vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné

1.7.2014 v 01:41 | Nahoru | #1
hele zrovna resim to same na svoji 77 kz1000 a1 , udelal sem repas brzd a stejne to brzdi spis na hovno ale tak jak popisuji v te dobe , tak premyslim vymenit celou vidlu za neco moderniho i s riditkama a ovladacema at se nemusim srat se zbytkem, nasel jsi nejake odpovedi? nebo nakou firmu sikovnou? :D

1 reakcí na tento příspěvek vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné

1.7.2014 v 08:27 | Nahoru | #2
jestli jsou motorky na který pasujou vidle bez úprav, tak to nebude vylepšení. Navíc bys musel dávat celej předek. Možná ze starýho fazera by to šlo. Pak bys řešil problém jestli máš stejně širokej ráfek jako ten co tam má bejt. Jestli jo tak ok´. Ale problém je právě v brejlích, od těch se odvíjí co tam můžeš dát. Myslím že vidle na GPZ jsou spíš kratší, takže dýlky bych se nebál.

Já bych se na to každopádně vykašlal a dal jen progresivní pružiny a novej olej. Pak bych si zkusil hrát s viskozitou a hladinou oleje. Víc nemá smysl, zbytek motorky není o nic lepší než ty vidle ...

vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné

4.7.2014 v 08:58 | Nahoru | #3
hele diky za odpoved , me jde o to ze ja mam ve predu snad 19palcu galusku a jedno pistkovej brzdic z roku krale klacla a ted sem nepatrne zvedl vykon motoru ale uz me vubec nestai brzdnej ucinek tak ted premyslim o vymene cele vidle kdy bych si tam nejaradsi nasadil neco co ma vepredu brembo a nejaky modernejsi perovani, ja mam sirku brejli to je jak na bi-kros ,proste stary , uzky , zadna guma se me tam nevleze a jine brzdice uz vubec ne. prave premyslim co bude nejlepsi reseni, ne nejlevnejsi. ted me jeste shorela elektrika na ovladacich tak jako nejradsi bych tu vidlu hodil pryc i s riditkama jestli me chapes a vymenil treba za tripla i se svetlama na ramu :D ja ted prave do zadu hodil jakesi progresivni pruziny,proste pero pres celou delku tlumice a uplne jsem z nich vypustil vzduch a jsou tvrde jak prdel,jako fakt jako dost , kupoval jsem to aby to bylo mekci na tom vzduchu a ono prd? tak dopredu nevim co mam dat, chtel bych to mekke jak enduro abych mohl jezdit vic teren,proste univerzalnejsi motorku a nechci enduro, chci jezdit po polu s kz1000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné

24.10.2014 v 11:07 | Nahoru | #4
Stev> no jako asi máš pravdu..

(reakce na) vidlice na Kawasaki GPZ 500S - výměna za jiné

28.10.2014 v 20:16 | Nahoru | #5
stassek> Řešil bych to, jak už tu psal Stev, dát progresivní pružiny, přitom bych udělal repas vidlí, tj. rozdělat, vyčistit, vyměnit olej a gufera a musí to fungovat. Na GPZ500 sem nějaký ten km najel, koupil si ho kámoš, od něho pak další kámoš, oběma sem to servisoval, byli na něm právě progresivky a když sem na tom vyměnil olej, tak to na tu motorku fungovalo docela fajn, lítal sem s tím 200km/h a pohoda
Nebo pokud bys to chtěl mít top, tak já to u jedné ze svých motorek vyřešil takto:





Koupil sem obrácené vidle, komplet je rozebral, kluzáky nechal zlatě eloxovat, spodky nalakoval na černo, vyměnil olej a gufera. To by bylo ještě v poho Ale abych to napasoval na motorku, tak sem si musel nechal vyfrézovat komplet nové brýle, nechat udělat nový čep řízení, sehnat vhodná ložiska, ale ty sem nesehnal které by tam sedly na míru tak sem sehnal nejbližší možný rozměr, čep řízení udělal podle vnitřního průměru ložisek, pak sem musel udělat misky které se nasadily do krku řízení a do nich teprv ložiska. To vše by bylo taky ještě v pohodě Ale teď mě ještě čeká to, že chci nechat původní kolo z motorky, takže sem musel udělat i novou osku kola na zakázku a protože použiju uplně jiné brzdy, tak musím nechat udělat kotouč na zakázku a střed kola přecentrovat, ale bude to stát myslím zato
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist