globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Benzín v oleji
Ahojda mám problém s ER pětkou už dvakrát mi natekl benzín do převodovky kohout na benzín nejde zavřít co s tím? Máte s tím někdo zkušenosti?Díky za radu
Předchozí
1 2
Následující

Benzín v oleji

30.6.2013 v 20:22 | Nahoru | #1
nech si seřídit a opravit karburátory

2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

30.6.2013 v 20:38 | Nahoru | #2
Nejde zavrit ? proc ? nezaviras to nahodou do polohy PRI ?

(reakce na) Benzín v oleji

30.6.2013 v 20:40 | Nahoru | #3
gugo> na PRI jsem zapoměl

Benzín v oleji

30.6.2013 v 21:02 | Nahoru | #4
Stalo se mi to taky. Seřízení karbců + oprava palivového kohoutu = pak vše OK

2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

30.6.2013 v 21:09 | Nahoru | #5
On ten palivový kohout na ER5 je slabost a opravdu občas netěsní. pokud funguje, tak i na PRI musí být zavřený. Problém je ale v tom, že ti netěsní jehlový ventil minimálně v jednom karburátoru. Taky se mi to stalo. Buď je tam bordel nebo je ventil opotřebený. Karburátory jsou venku na totata, tak s chutí do toho. Taky se mi to stalo potom, co jsem měl motorku na přetryskování v servisu. Hold vyměnili hlavní trysky, ale špatně vyčistili plovákovou komoru jednoho karburátoru. Z karburátoru ti potom nateče benzín nad píst a přes kroužky potom steče do olejový náplně. Někdy ti může taky zůstat na pístem a při startu se ti motor neotočí, tak pozor na to.

Naposledy editováno 30.06.2013 21:10:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

30.6.2013 v 21:22 | Nahoru | #6

Janek píše: On ten palivový kohout na ER5 je slabost a opravdu občas netěsní. pokud funguje, tak i na PRI musí být zavřený.


To by ale trošku popíralo účel polohy PRI na kohoutu. PRI je poloha pro zaplavení karburátoru po dlouhé odstávce nebo rozborce motorky tzn. ve chvíly kdy kvůli prázdným karburátorům normálně nenastartuje a nevytvoří podtlak pro otevření ventilu...

(reakce na) Benzín v oleji

1.7.2013 v 06:36 | Nahoru | #7
stráťa> Jo máš pravdu , špatně jsem to napsal. Myslel jsem to tak, že karbec musí být zavřený i při poloze PRI. Proto když ti funguje plovákový ventil, je ti úplně jedno, jestli ti kohout propouští benzín.

2 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

2.7.2013 v 19:50 | Nahoru | #8
Díky za rady nšco zkusíme ale motor byl rozebraný vyčištěný a stalo se to znovu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 09:54 | Nahoru | #9

4861 píše: Díky za rady nšco zkusíme ale motor byl rozebraný vyčištěný a stalo se to znovu



Chce to vyměnit, nebo vyčistit pal. kohout a seřídit karbce. Samozřejmě - výměna oleje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 10:42 | Nahoru | #10

4861 píše: Díky za rady nšco zkusíme ale motor byl rozebraný vyčištěný a stalo se to znovu


Ta závada nemá s motorem co do činění. Je to problém karburátoru nebo kohoutu. Když si sundáš airbox, tak musíš i vidět, který karbec to dělá, protože ti bude "valit" přes difuzor do příruby sání a potom do motoru

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

Skvělá odpověď, děkuji! 3.7.2013 v 15:05 | Nahoru | #11
Kohout:-poloha fuel se používá při jízdě
- poloha res se používá na dojezd na reservu
- poloha pri se používá pro zaplavení (snadnější start) po delší odstávce motoru
V případě bezvadného stavu ti při poloze Fuel do karburátorů teče benzín jen při nastartovaném motoru. To stejné při poloze Res. Při poloze Pri ti benzín teče i při nenastartovaném motoru. Pokud máš v pořádku uzavírací ventily v plovákové komoře, při poloze Pri ti do plovákových komor nateče benzín a po dosažení nastavené hladiny ti přívod paliva uzavřou ventily v plovákové komoře. Nepíšeš, na co jsi měla nastavený palivový kohout v době, kdy ti palivo proteklo do motoru (oleje). Pokud by to bylo při poloze Pri, můžou to být jen vychozené (vymačkané) ventily v plovákové komoře. Pokud se ti to stalo při poloze Fuel nebo Res, je vadný i palivový kohout.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

3.7.2013 v 15:34 | Nahoru | #12
Palivový kohout





(reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 16:51 | Nahoru | #13

Janek píše: Ta závada nemá s motorem co do činění. Je to problém karburátoru nebo kohoutu. Když si sundáš airbox, tak musíš i vidět, který karbec to dělá, protože ti bude "valit" přes difuzor do příruby sání a potom do motoru



tak,tak

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 19:30 | Nahoru | #14
parezi> Měla jsem to u kamaráda celou zimu vše rozebral,vyčistil a stejně to zlobí

(reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 19:37 | Nahoru | #15
jednaminus> Dík za radu pošlu to dál já to sama nezvládnu

(reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 20:28 | Nahoru | #16

4861 píše: parezi> Měla jsem to u kamaráda celou zimu vše rozebral,vyčistil a stejně to zlobí



jak radí jednaminus - nový palivový kohout a popř. ventilky v karbcích.....

Benzín v oleji

3.7.2013 v 20:53 | Nahoru | #17
Vadný ventil (ventily) v karburátorech máš jistě, ale pokud ti proteklo palivo i při poloze Fuel nebo Res, máš vadný i kohout. V každém karburátoru máš jeden ventil. Je možné (pravděpodobné), že protéká (netěsní) jen jeden, ale já bych stejně vyměnil preventivně oba. Vyčištění nepomůže, těsnící plocha se prostě vymačká. Na obrázku je označen písmenem H.





Palivový kohout (membrána) se může někdy "přilepit" a kohout potom protéká, tam vyčištění pomoci může, ale nesmí být membrána mechanicky poskozená.
Nejdříve nech vyměnit ty ventily v karburátorech. Potom ať kamarád odpojí hadičky od kohoutu co vedou ke karburátorům, benzín z kohoutu může téct jen při poloze Pri. Pokud poteče i při Fuel nebo Res, čeká tě oprava i kohoutu.

Naposledy editováno 03.07.2013 21:13:36

(reakce na) Benzín v oleji

3.7.2013 v 21:34 | Nahoru | #18

4861 píše: parezi> Měla jsem to u kamaráda celou zimu vše rozebral,vyčistil a stejně to zlobí


Tak to udělal špatně, musí znovu a lépe. Je to práce na jedno dopoledne. Jinak v HK máš super servis Moto Suchý . Dělají hlavně enduro/cross motorky, ale určitě nic nedáš za to, zeptat se, jestli by se ti na to nepodívali.

(reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 07:18 | Nahoru | #19
gugo> čau, koupil jsem tento týden er 5.při příjezdu z stk mi natekl benzin do oleje. o pri jsem nevěděl a zřejmě na to i jel? co to je ? to má důsledek,že se to tam dostane? nebo je to ještě v něčem jiném? co vše mámteď vyčistit,vypustit? mot olej už sem vypustil-byl to spíš benzín-víc jak 4l celkem..
Díky za odpověď. všem.. Jarda

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

6.12.2014 v 07:38 | Nahoru | #20
Jarden, čau, najprv si prečítaj toto vlákno, je to tu všetko popísané a celkom dobre. Potom nalej olej do motoru, aby sa Ti nestalo, ako tuná jednému prispievateľovi, že zabudol na to a potom to štartol bez oilu . Potom urob to, presne ako písal jednamínus. Ešte môžeš naviac skontrolovať ventil a to tak, odpojíš s ventilu tie dve hadičky, hrubú aj tenkú. nastavíš na polohu PRI, benzím musí tiecť. Potom nastavíš na polohu RES a benzín nesmie tiecť. Potom si dáš do pusi - do úst - do huby - do papule, tú tenkú hadičku a urobíš podtlak, ako keď piješ limču cez slamku, vtedy musí cez tú hrubšiu hadičku tiecť benzín. Toto je prvý diel - kontrola ventilu. Druhý diel napíšem po raňajkách.

Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:18 | Nahoru | #21
ok,dík kohout mám právě před sebou na stole.nalil jsem vodu do kousku hadičky od reservy i do druhé(plná nádrž) a voda protéká dole velkou trubičkou i bez cucání!! Kde tedy může být chyba? O kroužek jsem zkouk,zdá se být ok. pod ním gumové těcněníčko také. a membrána pod 5 škoubky vypadá neprasklá. prandy,že pod plastovou podložkou je jakoby přilepená. nechtěl jsem to rvát násilím ať jí netrhnu.. Myslíš že je vadný kohout?

Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:22 | Nahoru | #22
jarden: Druhý diel. Na karburátoroch na spodku je nátrubok na hadičku a na ňom býva hadička, ktorá vedie pod motorku. Je to prepad s karburátora a zároveň je tam aj odkaľovacia skrutka. Je to tam preto, aby pri poruche ventilu na nádrži a ihlového ventilu na plavákovej komore nenatiekol benzín do oleju, ale tiekol pekne pod motorku. Hadičky môžu byť upchaté špinou, alebo ich konce sú vyššie ako hladina benzínu v plavákovej komore, alebo ich pôvodný majiteľ upchal, aby nebolo vidno, že s toho chčije benzín, ohováram . Preto Ti benzín natiekol do motoru. Tie hadičky s karbecov, bacha, tie hadičky čo vedú úplne zo spodu z viečka plavákovej komory, to je to čo je priskrutkované zospodu ku karburátoru a je v tom plavák, stiahni dole. Nastav na ventile RES a naštartuj motorku. Keď motor bude robiť brm brm brm, aspoň päť minút a s tých prepadov nič nepotečie , tak máš šťastie. Ono niekedy tam ten ihlový ventil v karburátore tam má nejakú špinku a začne fungovať normálne. Keď to bude tiecť, benzín z toho prepadu, tak podľa obrázku jednaminus, musím ho pochváliť, vymeniť ten ventil H , ako správne napísal.

(reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:36 | Nahoru | #23
krokoš> dá se někde sehnat ta membrána do palivivého kohoutu? máte někdo odkaz? prosimtě krokoši mám za ten plast s membránkou trhnout,ať je kohout rozebraný na 3 díly jako na fotce výš. bojim se ,že trhnu membránu je tam jakoby řilepená.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:37 | Nahoru | #24
Nerozumiem Ti čo si napísal, prečo to nerobíš, ako som Ti napísal? Čo to je kousek hadičky od reservy, i do druhé? Kua rob to čo som Ti napísal a nelej tam vodu! Najprv to skontroluj na mašine a potom rozoberaj. Štyri z piatich chýb na motorkách ľudia urobia sami, keď do toho babrú a tomu nerozumejú, ale si myslia opak a ja samozrejme nie som výnimkou. Tak to rob tak, ako som Ti napísal, ja už som svoj ventil posral a teba to čaká. Ventil máš, máš poskladaj ho namontuj späť na nádrž daj do nej benzín, tenkú hadičku do huby, hrubú do pohára a jedu a prepínaj polohy a uvidíš čo a ako. Kua a nie na stole!No keď už to máš rozobraté tak to sfoť a pokukáme podumáme.

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:41 | Nahoru | #25
Tiež som do toho ventilu babral a potom mi rok s neho kapkal benzín dokedy som to opravil, preto som sa nasral si nejaký iniciatívny rozoberač.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:52 | Nahoru | #26
krokoš> s tim rozebíračem máš pravdu . zkrátka benzin protéká(z otvoru pro silnou hadičku)) po odpojení obou spodních hadiček Ať tu slabou saju,nebo i nesaju. ze všech 3poloh kohoutu. on,res,pri.

(reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 08:59 | Nahoru | #27
jarden>



(reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 09:21 | Nahoru | #28
krokoš> už to prokéká jak popisuješ.asi ta membrána byla někde přilepená a prokékalo to stále ve všech polohách. nyní to teče jen při poloze PRI .. benzín mi protekl až i do vzduchového filtru a zdá se,že pravym karburátorem ve smeru jízdy. bude to tim jehlovym ventilem jak popisují kolegové v dřívějších radách? mám se to pokusit rozebrat a vyčistit?(moc se mi do toho nechce-vypadá to složitě) ta motorka r5 co jsem právě koupil stala od 6 měs. 2013-dvě sezony. mohou tam být nečistoty,nebo mám pro jistotu před rozebránim sehnat nějaké ty díly(jehl.ventil). nebo ještě něco?..

1 reakcí na tento příspěvek Benzín v oleji

6.12.2014 v 09:29 | Nahoru | #29
Teraz to konečne vyskúšaj ako som napísal s tou tenkou hadičkou urob podtlak ako som písal hore diel prvý, potom postupuj podľa druhého dielu, tebe sa to ani kua čítať nechce! Najprv prečítať, potom vyskúšať a až potom rozoberať.

(reakce na) Benzín v oleji

6.12.2014 v 10:28 | Nahoru | #30
krokoš> odbíhám k motorce,čtu to,četl jsem to i včera to předešlé. koukám pod motorku a odtokovou hadičku mám jen z prostoru co je vzduchový filtr a druhá je nad úrovní karburátorů spojena v jednu odtokovou(tu asi popisuješ).. ty nátrukky by měli být to uplně dole(na nich hadička není)? nebo někde v úrovni horní hladiny plováku? Motorku nastartovat nemohu-nemám koupený olej.-filtr mám koupit nejspíše také nový ?

Jen při té zkoušce kohoutu to nejprve neteklo a jak jsem zasál tak to protýká stále. dělám to snd správně jak poposuješ?? jak si to opravil ty?

rozebírat to dál tedy nebudu,až koupim mot.olej vyzkoušim jak to pracuje.. jen bych se chtěl vyvarovat,aby znova nenatek benzin do oleje a tím by byl opět na vyhození.

tak tedy odtok z karburátoru je ten uplně dole jak je z boku šroubek? nebo ty dvě propojené hadičky co vedou nad karbec spojené do jedné odtokové. divný je,že jsou nad kabecem-filtr i ústí válce je pod nima ,tak topravděpodobně poteče spíše do válce a vzduch.filtru.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki ER5 Kawasaki ER 5 Pavel500 13 26.4.2024 v 04:32 Ubrus1
Motorka A2 35kw pro trpaslíka Suzuki GS 500E, Honda CB 500, Kawasaki GPZ 500, Kawa... sasasasa 29 25.3.2024 v 17:59 mRKEF
Karbce Kawasaki ER 5 ostrava 1 10.3.2024 v 16:53 ja1
Kde brát náhradní díly Kawasaki ER 5 kastanbabeťťák 4 8.2.2024 v 12:45 Pedl
Nefunkční tachometr Kawasaki ER 5 XkovixCZ 3 6.10.2023 v 19:22 Ozzy_


TOPlist