globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: kolinko
17.6.2013 v 23:04
Zdar chci se zeptat co delam spatne kdyz chci dat kolunko tak dam stupacku coz mi prijde mnohem vetsi naklon zda li to je posez ci spatne lezeni z moto zatim na to netlacim tak postupne se na to snazim prijit ale nic me nenapada uz jsem toho cetl hodne na okruharich ap www odkazech diky za rady a typy
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující

kolinko

17.6.2013 v 23:10 | Nahoru | #1
Dej vejs stupacky, pak nebudes drhnout stupackou, ale kolinkem

kolinko

17.6.2013 v 23:20 | Nahoru | #2
taky občas začnu drhnout dřív stupačkou než kolenem, ale je to spíš způsobeny nerovnostma a motorka mi prostě zapruží, u tebe si myslím, že máš moc měkce nastavenej podvozek

kolinko

18.6.2013 v 06:04 | Nahoru | #3
Jsou dvě varianty.Buď má motorka nízko stupačky,což řeší přepákování.Druhou variantou při vysednutí je,že to umožní nechat motorku ve vzpřímenější poloze,což možná neděláš.Pak už zbývá vzít v potaz,že máš krátký nohy,nebo málo ohebný kyčle.Jinak to koleno samotný ti v ničem nepomůže,maximálně se blejskeš odřenýma sliderama.

kolinko

18.6.2013 v 06:50 | Nahoru | #4
buďto máš moc nízko stupačky, nebo moc měkkej podvozek a motorka se v zatáčce dřepne nebo blbě vysedáváš a nebo to prostě málo klopíš
E: když si málo vysednu drhnu stupačkou i na aprilii a to tam mám přepáčko....

Naposledy editováno 18.06.2013 06:51:39

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 06:53 | Nahoru | #5
Na normální silnici je to dobrý k čemu? Nemluvim o okruhu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 06:56 | Nahoru | #6

HansB píše: Na normální silnici je to dobrý k čemu? Nemluvim o okruhu.


úplně k tomu samýmu co na okruhu

kolinko

18.6.2013 v 07:18 | Nahoru | #7
Nejde mi o to hazet vsude kolinko ale proste se ho jen postupnr ucit jinaak nejspis to bude vysedavanim asi malo vystrkavam prdel dik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 07:30 | Nahoru | #8

Jindrej píše: úplně k tomu samýmu co na okruhu



NA okruhu je to dobrý i když jde taky jezdit bez toho.

Na normální silnici je to nahovno.

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 08:22 | Nahoru | #9

Sukin píše: NA okruhu je to dobrý i když jde taky jezdit bez toho.

Na normální silnici je to nahovno.


jezdit bez toho jde, to ´je bez debat.
Ale asi nejsem tak daleko se svým umem a koleno mi pomáhá určit míru náklonu.
Když jsem na kolínku, vím jakou mám ještě rezervu, než jdu na tvrdo na stupačku. Když na kolínko seru, nebo ho tam málo vystrčím, škrtnu stupačkou a to je mi nepříjemný.

2 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 08:51 | Nahoru | #10
kdo nemá odřené slajdry a jezdí na podlitru je jen poloviční motorkář.

domluv se s kámošem co má auto,otevři kufr,přádně se chytni auta,klekni na zem a nech se kousek táhnout.tvoje sedřené slajdry pak budou nenápadně okukovat všichni motorkáři...

v naší bandě to tak máme udělané všichni a je to supr

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 08:51 | Nahoru | #11

HansB píše: Na normální silnici je to dobrý k čemu? Nemluvim o okruhu.


feeling vole

kolinko

18.6.2013 v 09:06 | Nahoru | #12
Ten hlásič na stupačce jde většinou otočit dozadu nebo sundat. Pak stačí špičky na stupačkách, vylézt a když tam to koleno narveš kolmo tak to tam dáš. Někteří jsou toho schopni i téměř na rovině

Ale doporučuji nejezdit proto abys to koleno tam dal. To ti nepomůže, spíše tě to bude rozptylovat. Postupně se zlepšuj v řízení a třeba pak najednou zjistíš, že stačí dát koleno jen trochu níž a dřeš..

Jo a kdybys nechtěl riskovat jak píše Dolph, tak slidery jdou odřít flexou s velkým kotoučem. Jen musíš dávat bacha na správný směr

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 09:11 | Nahoru | #13
Jde ciste jen o ten pocit nic vic mepotrebuju si odrbavat slidery a chodit v tom psk pred ostatnima spis se ptat jen na chyby cim to muze byt

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 09:39 | Nahoru | #14

Rossic@ píše: Jde ciste jen o ten pocit nic vic mepotrebuju si odrbavat slidery a chodit v tom psk pred ostatnima spis se ptat jen na chyby cim to muze byt



Začal bych tím,že jezdit bez kolena není chyba.... To koleno je jen pro pocit a vůbec k ničemu to není.není řídký jev,že v mírný zatáčce jeden jezdec s vykloubenou kyčlí brousí koleno a druhej ho v normálním posedu zvenku předjíždí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 10:24 | Nahoru | #15
verybusy> To koleno je jen pro pocit a vůbec k ničemu to není.

To je ale hloupost

Naposledy editováno 18.06.2013 10:25:09

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2013 v 10:45 | Nahoru | #16
Prodám hustokrute slidery z kterejch bude každá vlhká.. jsou až na suchače
Ale teď vážně.. mrkni ke me na stránky. Www.poliracing.estranky.cz najdeš tam jak na moto sedět a jak se ma hýbat horni polovina těla. Je to v sekci rady. A předtím než zacneš kravit tak mrkni na tlaky v pneu a co máš za dotku ..

Naposledy editováno 18.06.2013 12:02:06

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 10:51 | Nahoru | #17
poli46> Máš tam o tečku navíc. za tím www
Takže tohle je asi špatně, co?

kolinko

18.6.2013 v 11:08 | Nahoru | #18
Diky kluci , jde mi o to se jen postupne zlepsovat zjistovat novy veci ap myslim si ze se vsichni porad ucime necemu novemu myslim si ze kdyz clovek umi dat koleno pak na okruhu treba tak to neni ke skode a ne jak Pise e ze se jedna jen o hustarnu atd

kolinko

18.6.2013 v 12:05 | Nahoru | #19
Kawatasakin: ano tohle je špatně. Horni polovinu těla dolu, rameno v ose víčka nádrže, hlavu k riditku, a vysednout tak aby hrana sedla byla mezi pulkama. Sedět co nejvíc vzadu. Mrkni mi na profilovku.

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 12:06 | Nahoru | #20
Kawatasakin: ano tohle je špatně. Horni polovinu těla dolu, rameno v ose víčka nádrže, hlavu k riditku, a vysednout tak aby hrana sedla byla mezi pulkama. Sedět co nejvíc vzadu. Mrkni mi na profilovku.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 12:15 | Nahoru | #21
poli46> A proč co nejvíc vzadu? Tomu nerozumím, zbytek je jasnej

(reakce na) kolinko

18.6.2013 v 12:40 | Nahoru | #22
Sefo> Tuším,že kvůli tomu,aby nebylo moc zatížené přední kolo a neklouzlo....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 13:32 | Nahoru | #23

Sefo píše: poli46> A proč co nejvíc vzadu? Tomu nerozumím, zbytek je jasnej


A taky lepší trakce zadního kola, na výjezdu ze zatáčky.

Naposledy editováno 18.06.2013 13:32:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 13:33 | Nahoru | #24

shifty píše: verybusy> To koleno je jen pro pocit a vůbec k ničemu to není.

To je ale hloupost



Jo,tak mi prosím vysvětli,v čem je koleno lepší.Hlavně nepiš k hlídání náklonu,protože při opravdových náklonech to koleno nevystrčíš....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 13:34 | Nahoru | #25

SVSkritek píše: A taky lepší trakce zadního kola, na výjezdu ze zatáčky.



Na výjezdu ze zatáčky to chápu, ale přímo v zatáčce mi to přijde k ničemu...

1 reakcí na tento příspěvek kolinko

18.6.2013 v 13:37 | Nahoru | #26
.... a pořiď si na moto neprve nějaký padáky, aspoň ty plastový špunty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 13:38 | Nahoru | #27

Sefo píše: Na výjezdu ze zatáčky to chápu, ale přímo v zatáčce mi to přijde k ničemu...


No ale v zatáčce se už nemůžeš přemísťovat. Vysedá a přemístuje se ještě na rovině, před brzdama.

Naposledy editováno 18.06.2013 13:38:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 13:58 | Nahoru | #28
SVSkritek> Ty jo to mi přijde že se pozice mění 2x, jednou při nájezdu a pak při výjezdu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 14:16 | Nahoru | #29

verybusy píše: Jo,tak mi prosím vysvětli,v čem je koleno lepší.Hlavně nepiš k hlídání náklonu,protože při opravdových náklonech to koleno nevystrčíš....



jeee, to je porad dokola...
Tim, ze clovek vysedne, zmensuje naklon motocyklu (na vode se treba jezdi tak, ze je jezdec mrte vysedlej a motorku tlaci, co nejvic od sebe, aby minimalizoval naklon motocyklu). Je to kvuli adhezi, tedy moznosti prudsi akcelerace / brzdeni...

Vsak si to zkus, az na to prijdes zjistis, ze te to nejen bavi, ale i to, ze jedes bezpecneji.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) kolinko

18.6.2013 v 14:17 | Nahoru | #30

Sefo píše: SVSkritek> Ty jo to mi přijde že se pozice mění 2x, jednou při nájezdu a pak při výjezdu



ano, jezdci tridy mcr/alpe adrii apod., jsou na brzdach vice v predu, az pri nakopnuti motorky plynem, presunuji pozici dozadu...
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 9
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist