bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas XT-644
24.3.2013 v 19:23
Zdravím všechny. Máte někdo zkušenosti s pneu Mitas XT-644?? Hodnocení jsem tu našel,ale týká se použití na předek. Má to někdo vyzkoušené na zadním kole?? Popř. rozdíl mezi Mitas E-09...
Předchozí
1 2
Následující

Mitas XT-644

24.3.2013 v 19:50 | Nahoru | #1
Osobně ne, ale kamarádi co na ní jezdí tak ji chválí. Oproti E-09 je prý v terénu mnohem lepší snad ve všech ohledech a zabírá i v bahně což E-09 je smrt. nájezd km je +- stejný jediný v čem pokulhává je silnice, kde se do zatáček musí opatrněji než s mitaskou, kterou položíš až na stupačku. Osobně už bych si ji dávno pořídil (na zkoušku) ale občas jezdím s kamarády co mají silnice a tam bych oproti E-09 nestíhal v těch zatáčkách.

3 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:00 | Nahoru | #2
měl jsem na zadku, špatně držela za mokra, osvědčila se mě kombinace E-07 předek a E-09 zadek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:04 | Nahoru | #3
Midoor> E-07 na předku do terénu ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:13 | Nahoru | #4

dzah píše: Midoor> E-07 na předku do terénu ?


polní cesty

(reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:17 | Nahoru | #5
Midoor> Aha tak to jo, já už si říkal. jezdit se dá se vším a kdekoli viď, ale s tou E-07 to by bylo utrpení

Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:43 | Nahoru | #6
Já měl E-09 na zadku na stroji Blata 125 BXE a do terénu nic moc Mokrý podmínky byly problém. Nevím, kolik času strávíš na silnici/terénu, ale volba nějakých drapáků (M/C) do tvrdého /extra tvrdého terénu není špatná, pneu docela vydrží i na asfaltu... Já mám teď Mitas C-16 100/100-18, na silnici trochu horší, ale i zatáčky jdou docela řezat, v terénu naprostá paráda Jen bych se trochu bál, aby to tvoje motorka výkonově přenesla a neulámala špalky To ty E-09 jsou bez starostí... A nebo ještě obdobu Michelin T63

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:43 | Nahoru | #7
Midoor> Kombinace jak poleno.

Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:44 | Nahoru | #8
Na zadku jí mam tudle sezonu, bohužel ted jsem neměl šansi gumu pořádně otestovat. Najel jsem na ní cca 150 km ve sněhu a musím říct že byla opravdu výtečná, vůbec jsem nečekal že bude takhle dobře držet. Co na silnici bohužel nevím. Až jí během sezony pořádně otestuju tak sem dám určitě recenzi. Na první pohled vypadá dobře. Vysoký špalky, tak uvidíme. Jen je strašně úzká i když je na gumě 130/80-18 tak je to šílený (jak na jawce)

(reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 20:56 | Nahoru | #9

mira008 píše: Midoor> Kombinace jak poleno.


lepší než na ráfkách ne!

(reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 21:41 | Nahoru | #10

Midoor píše: měl jsem na zadku, špatně držela za mokra, osvědčila se mě kombinace E-07 předek a E-09 zadek


To si děláš srandu,že se Ti osvědčila tahle kombinace? Píšeš,že xt 644 špatná za mokra a to co se osvědčilo Tobě je lepší? To snad ani nemůžeš myslet vážně. Za mokra a na trávě? úplně To mám před očima jak letíš 30 v očích smrt,protože Ti mašina absolutně nemůže držet.
jinak já jezdím starou,ale mnou osvědčenou C04. I když sjedu tak 2 za sezónu.
Záleží co jezdíš

Naposledy editováno 24.03.2013 21:43:42

1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

24.3.2013 v 21:49 | Nahoru | #11
Heh, prej: "Jen bych se trochu bál, aby to tvoje motorka výkonově přenesla a neulámala špalky". Do teď jsem si myslel, že (mimo jiné) na přenos výkonu z kola na povrch/vozovku (jak chceš) jsou právě pneumatiky. Tak já budu doufat, že na mě nezbude nějaká z cukru. Tak mi drž palce Máro

Tak ten terén mě zajímá spíš, ale přesně jak říkáš Dzahu, občas se člověk sklouzne se silničářema. To většinou nebejvá divočina, takže spíš by mě ohledně tý silnice zajímala míra opotřebení. Povídals +/- stejný dojezd z E09, tak já tu xt644 asi letos obuju.
Už jen proto abych si rozšířil obzory ;)

Díky Vám za názory

(reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 22:17 | Nahoru | #12
majkland> určitě vyzkoušej a uvidíš. Co se týče té silnici tak uvidíš no, jemu vydrží stejně jako kdyby tam měl E-09 pár dalších lidí má na to stejný názor jako například tu a potom zase rozklikneš vlákno kde se objeví člověk co tvrdí že mu moc dlouho nevydržela Nebo když vidím tady ty recenze že E-09 vydrží 10tkm a ještě by něco dala, to snad tu gumu zapomněl vyndat z kufru auta , já mam na ni asi 4800 a v terénu už je to smrt, co nejdřív přezuji (zase na E-09). A na silnici jsem nic lepšího nenašel než ta E-09. Samozřejmě mi chybí výkon na těch výjezdech ze zatáčky ale kolikrát jsem i rychlejší než kamarádi či ostatní borci na silnicích.

3 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

24.3.2013 v 22:33 | Nahoru | #13
Tá guma je asi o neco lepší, než E09, ale furt je to takové univerzální - dá se s tým jet aj na silnici, aj v terénu, ale je to ňáké divné .
Mám taky motorku, keré sluší zubaté gumy a jezdím "stařenky" - vpředu C05 a vzadu C04.
Takže záběr v terénu dobrý, směrová stabilita taky, ale hlavně - tá guma je v terénu předvídatelná!
To ty E09 kurvaaniomylem. Ukradne ti to volant raz dva.
Na druhé straně s tůto kombinací gum (C05+C04) je na asfaltu XR400R náchylnější na rozkmitání řídítek (při vyšší rychlosti).
Podobné by to mohlo být aj u jiných motorek s malů stopů.
Závěr - když chce v terénu jet a né se plazit, tak takové nejaké obutí více do terénu. Opotřebení na silnici je větší, pokud jedeš na silnici stejným stylem jak v terénu. Nebo to víš a jedeš tak, aby ti to gumy moc nežralo, aj to se dá.
Na drapákoch se na silnici dá jet solidní střelba, akorát se to musíš naučit. Jak nejsů ve vinglu na asfaltu vidět špunty, si pomalý , přední musí byt aspoň dvacet čísel vedle zadních, ináč se to nepočítá.
Jo, pokud se sem tam pohybuješ v terénu, v každém případku ti doporučuju zesílené duše, né ty obyčejné šlaušky, keré prorazíš na prvním rigolu.

(reakce na) Mitas XT-644

24.3.2013 v 22:35 | Nahoru | #14

Zdenalbenal píše: Tá guma je asi o neco lepší, než E09, ale furt je to takové univerzální - dá se s tým jet aj na silnici, aj v terénu, ale je to ňáké divné .
Mám taky motorku, keré sluší zubaté gumy a jezdím "stařenky" - vpředu C05 a vzadu C04.
Takže záběr v terénu dobrý, směrová stabilita taky, ale hlavně - tá guma je v terénu předvídatelná!
To ty E09 kurvaaniomylem. Ukradne ti to volant raz dva.
Na druhé straně s tůto kombinací gum (C05+C04) je na asfaltu XR400R náchylnější na rozkmitání řídítek (při vyšší rychlosti).
Podobné by to mohlo být aj u jiných motorek s malů stopů.
Závěr - když chce v terénu jet a né se plazit, tak takové nejaké obutí více do terénu. Opotřebení na silnici je větší, pokud jedeš na silnici stejným stylem jak v terénu. Nebo to víš a jedeš tak, aby ti to gumy moc nežralo, aj to se dá.
Na drapákoch se na silnici dá jet solidní střelba, akorát se to musíš naučit. Jak nejsů ve vinglu na asfaltu vidět špunty, si pomalý , přední musí byt aspoň dvacet čísel vedle zadních, ináč se to nepočítá.
Jo, pokud se sem tam pohybuješ v terénu, v každém případku ti doporučuju zesílené duše, né ty obyčejné šlaušky, keré prorazíš na prvním rigolu.



(reakce na) Mitas XT-644

25.3.2013 v 10:07 | Nahoru | #15
Zdenalbenal> Každý jezdí trošku něco jiného, někomu to stačí a někomu ne, každopádně je potřeba se vždy rozhodnout, co bude více jezdit a podle toho se rozhodnout. Těchto témat je tu spousta a vždy to skončí, že nejlepší řešení je mít dvě sady kol, protože optimální kompromis neexistuje.

(reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 04:27 | Nahoru | #16
Zdenalbenal> Jenže on má narozdíl od tebe vzadu 17", takže od mitasu jedině E-09, XT 644, C-02. A pokud chce jezdit i se silničářema, jak píše, tak C-02 vhodná nebude.

Mitas XT-644

7.4.2013 v 09:34 | Nahoru | #17
Ta c-02 zas neni tak spatna na silnici ma sice vyšší špunty ale jsou dost tuhé a maji vetší dosedací plochu a v terenu se nestrati ma i dobrej najezd.Ale je jasny ze v lete to na moc velke opakovane naklony do serpentin moc nebude hlavne plati kdyz vim ze jedu silnici fouknu na 1.5 a pokud teren 0.9

Mitas XT-644

7.4.2013 v 10:02 | Nahoru | #18
Já mám vzadu C-02 a na silnici i v terénu naprostá paráda Na silnici, na to jaký to jsou špalky vůbec neplavou, v zatáčkách drží směr a nestalo se mi že by někde ustřelila, akorát nevím kam až se dá klopit, zkoušet to ale radči nebudu v terénu je super, když je bahno (záleží ale jaký) tak si s tím taky poradí, ale musí se opatrnějš a skoro vůbec neubejvá

1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

7.4.2013 v 10:44 | Nahoru | #19
Taky záleží co na té silnici jezdí a s kým jestli kochačky v tom případě tam může dát skoro všechno co neubývá, čí ostřejší jízdu (v možnostech XTéčka samozřejmě)kde bude nejlepší ta E-09 po ní to XT644 a C-02 někde vzadu za nimi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 18:46 | Nahoru | #20
dzah> Souhlas.

cita29> Neříkám že se nedá s C-02 po silnici jezdit. Dá, sám to dělám, ale že bych na ní dokázal držet krok třeba s motárdem, si představit nedovedu. Ale výhodou oproti jiným drapákům je tvrdší směs a hustší špalky takže i na tom asfaltu tak moc neubývá.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 19:51 | Nahoru | #21
Humusus> Tak jezdit jak na motardu se s tím fakt nedá to je jasný.. Já mluvím o normální jízdě
Jinak začaly mi trochu napraskávat prostřední špunty u té C-02, je to normální? Prostě se na těch prostředních špalkách přesně uprostřed objevily trhliny a všechny ty špalky jsou tak popraskaný.. Muselo to udělat nedávno protože jsem si toho všiml až teď, mám to řešit nebo je to OK? Je na nich najeto opravdu málo, jen cca 200km, foukám je na 1,5 bar když jezdím i po silnici, čistě do terénu kolem 1.2 bar

(reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 20:33 | Nahoru | #22
cita29> Mě osobně se to nestalo a to jsem jich pár už sjel, ale četl jsem že někomu jo - prý když se s tím jezdilo delší dobu vyšší rychlostí po silnici a guma se přehřála, tak se začaly špalky odlamovat.
Jak je to hluboký? Jestli to neni až do plátna, tak bych praskliny neřešil a jezdil na tom dál. Případně to můžeš zkusit reklamovat, ale nevím jestli to má smysl.

Koukám že ty máš vzadu 18", v tom rozměru je velký výběr a od Mitasu jsou lepší volby než C-02. Příště běž do jiný, já jí jezdim z nouze protože mám vzadu 17" a nic jinýho do off v tomhle rozměru Mitas nedělá.
Teda abych nebyl tak negativní, do tvrdýho terénu to špatná volba neni, ale v blátě nic moc.

Naposledy editováno 07.04.2013 20:40:24

2 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

7.4.2013 v 21:20 | Nahoru | #23
Zatím to moc hluboký není, zítra to zkusím nafotit, ale je to na všech špalkách po celým obvodu, nad reklamací jsem taky uvažoval protože ta guma je fakt skoro nová a když jedu po silnici tak to nehoním abych si je zbytečně nesjížděl, jezdím tak 60-70kmh po silnici, víc jen výjimečně, jinak jsem vybral tu C02 hlavně z toho důvodu že občas jezdím i po silnici a má dobrou výdrž a zároveň v tom terénu funguje taky dobře, osobně se mi na ní jezdí hodně dobře a příště bych do ní šel asi zase, akorát mě zarazily dnes ty praskliny

(reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 22:13 | Nahoru | #24
cita29> To je náký divny já jsem c-02 mněl loni v Rumunsku na mojí xr650r a byl tam snad jeden max 2 naštíplý špalky po týdením nájezdu cca 800km a to tam dostavala ta guma sakramentskej kouř a bylo to v červenci takže hyce jak svině jestli jí spíš třeba nevadí nižší teploty kdy je guma křehčí a ne tak pružná.

(reakce na) Mitas XT-644

7.4.2013 v 22:52 | Nahoru | #25
cita29> Tak jo dej foto.
Nepřejel jsi přes něco ostrýho?

(reakce na) Mitas XT-644

8.4.2013 v 12:47 | Nahoru | #26

cita29 píše: Humusus> Tak jezdit jak na motardu se s tím fakt nedá to je jasný.. Já mluvím o normální jízdě
Jinak začaly mi trochu napraskávat prostřední špunty u té C-02, je to normální? Prostě se na těch prostředních špalkách přesně uprostřed objevily trhliny a všechny ty špalky jsou tak popraskaný.. Muselo to udělat nedávno protože jsem si toho všiml až teď, mám to řešit nebo je to OK? Je na nich najeto opravdu málo, jen cca 200km, foukám je na 1,5 bar když jezdím i po silnici, čistě do terénu kolem 1.2 bar


mě to udělala když sem nazul starou gumu která bůh ví jak dlouho kde ležela. špunty jen popraskaly,ale žádnej se neurval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644

8.4.2013 v 13:43 | Nahoru | #27
cita29> Ahoj - C02 je pneumatika hlavně pro teren s tvrdším podkladem přejezdy po silnici jí moc nesvědčí. Nafoť praskliny a dej sem fotku ať se podívám.jinak doporučené huštění je 230 kPa

(reakce na) Mitas XT-644

9.4.2013 v 11:59 | Nahoru | #28
vonmi> S tím nesouhlasím, právě že je tak tvrdá a má hustě špalky vedle sebe, tak jí přejezdy po silnici nic moc nedělají, narozdíl od jiných drapáků. Osobně s ní jezdím po silnici dost a žádný praskliny ani extremní úbytek jsem nezaznamenal.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644

15.4.2013 v 13:35 | Nahoru | #29
Tak tady jsou ty fotky, bohužel se zpožděním ale přece
Je to teda focený jen z mobilu, ale myslím že to trochu jde vidět, jsou to takové trhlinky, nejhlubší jsou jen na čelní straně, potom už jsou spíš jen povrchové. Vypadá to že jsem asi přejel něco ostrého no jinak nevim









(reakce na) Mitas XT-644

15.4.2013 v 13:37 | Nahoru | #30

cita29 píše: Tak tady jsou ty fotky, bohužel se zpožděním ale přece
Je to teda focený jen z mobilu, ale myslím že to trochu jde vidět, jsou to takové trhlinky, nejhlubší jsou jen na čelní straně, potom už jsou spíš jen povrchové. Vypadá to že jsem asi přejel něco ostrého no jinak nevim










Tohle neřeš. Já myslel,že se ti trhají od spodu
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
závity ve válci Yamaha XT 600 Hanz_XT600 4 1.10.2023 v 20:19 Rolda89
válec XT 600 43F Yamaha XT 600 Hanz_XT600 1 21.9.2023 v 11:45 ja1
Nová zadní guma Yamaha XT 600 Bugi111 30 28.8.2023 v 16:55 krokoš
Start páka Yamaha XT 600 Yamaha XT 600 Michal729 2 31.5.2023 v 13:37 Michal729
Nenažrané XT 600 2kf, karburátor, s... Yamaha XT 600 Markoš89 3 2.5.2023 v 11:22 Markoš89


TOPlist