3 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
dzah píše: Midoor> E-07 na předku do terénu ?
polní cesty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
Midoor píše: měl jsem na zadku, špatně držela za mokra, osvědčila se mě kombinace E-07 předek a E-09 zadek
To si děláš srandu,že se Ti osvědčila tahle kombinace? Píšeš,že xt 644 špatná za mokra a to co se osvědčilo Tobě je lepší? To snad ani nemůžeš myslet vážně. Za mokra a na trávě? úplně To mám před očima jak letíš 30 v očích smrt,protože Ti mašina absolutně nemůže držet.
jinak já jezdím starou,ale mnou osvědčenou C04. I když sjedu tak 2 za sezónu.
Záleží co jezdíš
Naposledy editováno 24.03.2013 21:43:42
1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
Tak ten terén mě zajímá spíš, ale přesně jak říkáš Dzahu, občas se člověk sklouzne se silničářema. To většinou nebejvá divočina, takže spíš by mě ohledně tý silnice zajímala míra opotřebení. Povídals +/- stejný dojezd z E09, tak já tu xt644 asi letos obuju.
Už jen proto abych si rozšířil obzory ;)
Díky Vám za názory
3 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
Mám taky motorku, keré sluší zubaté gumy a jezdím "stařenky" - vpředu C05 a vzadu C04.
Takže záběr v terénu dobrý, směrová stabilita taky, ale hlavně - tá guma je v terénu předvídatelná!
To ty E09 kurvaaniomylem. Ukradne ti to volant raz dva.
Na druhé straně s tůto kombinací gum (C05+C04) je na asfaltu XR400R náchylnější na rozkmitání řídítek (při vyšší rychlosti).
Podobné by to mohlo být aj u jiných motorek s malů stopů.
Závěr - když chce v terénu jet a né se plazit, tak takové nejaké obutí více do terénu. Opotřebení na silnici je větší, pokud jedeš na silnici stejným stylem jak v terénu. Nebo to víš a jedeš tak, aby ti to gumy moc nežralo, aj to se dá.
Na drapákoch se na silnici dá jet solidní střelba, akorát se to musíš naučit. Jak nejsů ve vinglu na asfaltu vidět špunty, si pomalý , přední musí byt aspoň dvacet čísel vedle zadních, ináč se to nepočítá.
Jo, pokud se sem tam pohybuješ v terénu, v každém případku ti doporučuju zesílené duše, né ty obyčejné šlaušky, keré prorazíš na prvním rigolu.
Zdenalbenal píše: Tá guma je asi o neco lepší, než E09, ale furt je to takové univerzální - dá se s tým jet aj na silnici, aj v terénu, ale je to ňáké divné .
Mám taky motorku, keré sluší zubaté gumy a jezdím "stařenky" - vpředu C05 a vzadu C04.
Takže záběr v terénu dobrý, směrová stabilita taky, ale hlavně - tá guma je v terénu předvídatelná!
To ty E09 kurvaaniomylem. Ukradne ti to volant raz dva.
Na druhé straně s tůto kombinací gum (C05+C04) je na asfaltu XR400R náchylnější na rozkmitání řídítek (při vyšší rychlosti).
Podobné by to mohlo být aj u jiných motorek s malů stopů.
Závěr - když chce v terénu jet a né se plazit, tak takové nejaké obutí více do terénu. Opotřebení na silnici je větší, pokud jedeš na silnici stejným stylem jak v terénu. Nebo to víš a jedeš tak, aby ti to gumy moc nežralo, aj to se dá.
Na drapákoch se na silnici dá jet solidní střelba, akorát se to musíš naučit. Jak nejsů ve vinglu na asfaltu vidět špunty, si pomalý , přední musí byt aspoň dvacet čísel vedle zadních, ináč se to nepočítá.
Jo, pokud se sem tam pohybuješ v terénu, v každém případku ti doporučuju zesílené duše, né ty obyčejné šlaušky, keré prorazíš na prvním rigolu.
1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
cita29> Neříkám že se nedá s C-02 po silnici jezdit. Dá, sám to dělám, ale že bych na ní dokázal držet krok třeba s motárdem, si představit nedovedu. Ale výhodou oproti jiným drapákům je tvrdší směs a hustší špalky takže i na tom asfaltu tak moc neubývá.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
Jinak začaly mi trochu napraskávat prostřední špunty u té C-02, je to normální? Prostě se na těch prostředních špalkách přesně uprostřed objevily trhliny a všechny ty špalky jsou tak popraskaný.. Muselo to udělat nedávno protože jsem si toho všiml až teď, mám to řešit nebo je to OK? Je na nich najeto opravdu málo, jen cca 200km, foukám je na 1,5 bar když jezdím i po silnici, čistě do terénu kolem 1.2 bar
Jak je to hluboký? Jestli to neni až do plátna, tak bych praskliny neřešil a jezdil na tom dál. Případně to můžeš zkusit reklamovat, ale nevím jestli to má smysl.
Koukám že ty máš vzadu 18", v tom rozměru je velký výběr a od Mitasu jsou lepší volby než C-02. Příště běž do jiný, já jí jezdim z nouze protože mám vzadu 17" a nic jinýho do off v tomhle rozměru Mitas nedělá.
Teda abych nebyl tak negativní, do tvrdýho terénu to špatná volba neni, ale v blátě nic moc.
Naposledy editováno 07.04.2013 20:40:24
2 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
cita29 píše: Humusus> Tak jezdit jak na motardu se s tím fakt nedá to je jasný.. Já mluvím o normální jízdě
Jinak začaly mi trochu napraskávat prostřední špunty u té C-02, je to normální? Prostě se na těch prostředních špalkách přesně uprostřed objevily trhliny a všechny ty špalky jsou tak popraskaný.. Muselo to udělat nedávno protože jsem si toho všiml až teď, mám to řešit nebo je to OK? Je na nich najeto opravdu málo, jen cca 200km, foukám je na 1,5 bar když jezdím i po silnici, čistě do terénu kolem 1.2 bar
mě to udělala když sem nazul starou gumu která bůh ví jak dlouho kde ležela. špunty jen popraskaly,ale žádnej se neurval.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas XT-644
1 reakcí na tento příspěvek Mitas XT-644
cita29 píše: Tak tady jsou ty fotky, bohužel se zpožděním ale přece
Je to teda focený jen z mobilu, ale myslím že to trochu jde vidět, jsou to takové trhlinky, nejhlubší jsou jen na čelní straně, potom už jsou spíš jen povrchové. Vypadá to že jsem asi přejel něco ostrého no jinak nevim
Tohle neřeš. Já myslel,že se ti trhají od spodu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
závity ve válci Yamaha XT 600 | Hanz_XT600 | 4 | 1.10.2023 v 20:19 Rolda89 |
válec XT 600 43F Yamaha XT 600 | Hanz_XT600 | 1 | 21.9.2023 v 11:45 ja1 |
Nová zadní guma Yamaha XT 600 | Bugi111 | 30 | 28.8.2023 v 16:55 krokoš |
Start páka Yamaha XT 600 Yamaha XT 600 | Michal729 | 2 | 31.5.2023 v 13:37 Michal729 |
Nenažrané XT 600 2kf, karburátor, s... Yamaha XT 600 | Markoš89 | 3 | 2.5.2023 v 11:22 Markoš89 |