Odkaz zde.
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Holmis píše: Pánové z mé strany to pro vás bude asi neobjektivní když to vyrábím, ale pokud ten magnet a sondy umístíte a odladíte jak je třeba tak žádný nechtěný ťuknutí do řadičky nebude zaznamenáno, a řadi to bude spolehlivě a přesně, sám ho mám na své motce a za těch +- 1200km co jsem s tím nalítal se mi nestalo aby to špatně zařadilo, je to jen o tom to dobře namontovat
Jen dotaz jak to pobira, kdyz si sem tam zaradim "sedmicku"?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Skalik píše: Jen dotaz jak to pobira, kdyz si sem tam zaradim "sedmicku"?
Nebo mě se často stává hlavně při ostřejší jízdě, že nedořadím 4-ku, ta vypadne a kopu ji tam podruhé?
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
když budeš chvíli hledat tak to tam najdeš za dobrou cenu
Naposledy editováno 27.12.2011 21:49:07
Viz tady návod na TDM.
Edit: tak Drn to nakonec nedodělal, viz info tady
Naposledy editováno 27.12.2011 22:22:27
1 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
4 reakcí na tento příspěvek Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Asi čím víc blikajících čísílek, tím víc ADIDAS.
Mirrek píše: Tyhlety ukazatele jsem nikdy nepochopil. Proč má potřebu někdo něco takovýho používat? Když na motorce jezdím tak snad poznám už jen podle zvuku a z rychlosti jakej kvalt tam mám. A to už nemluvím o těch motorkách který maj otáčkoměr větší než rychloměr.
Asi čím víc blikajících čísílek, tím víc ADIDAS.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Mirrek píše: Tyhlety ukazatele jsem nikdy nepochopil. Proč má potřebu někdo něco takovýho používat? Když na motorce jezdím tak snad poznám už jen podle zvuku a z rychlosti jakej kvalt tam mám. A to už nemluvím o těch motorkách který maj otáčkoměr větší než rychloměr.
Asi čím víc blikajících čísílek, tím víc ADIDAS.
prilitnes do vracecky v Alpach, sklepnes par kvaltu a u jednoho mas pocit, ze si nejsi uplne jisty, jestlis to docvakl nebo ne .. a ted mas tam dvojku nebo neutral?
a to je jen jeden z prikladu samozrejme. Jde jezdit i bez toho, ale rozhodne to neni spatna vec, obzvlast na ctyrvalcich vetsich objemu to nekdy neni tak uplne jednoduche poznat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Šli byste do tohoto ukazatele zařazené rychlosti?
Milosek.m píše: Petr_VFR> to je pekna chujovina páč než přilítnu do zatačky mám už vše odřazíno,odbrždino (i motorem) takže ješte než k ty zatacce dorazim uz vim ze tam je kvalt =dle brzdeni motoru a ne neutral pokud to delas tak jak rikas děláš to špatně
jasne, ber mne za slovo .. k zatacce nebo do zatacky, normalni clovek to pochopi a ty metry, ktere ztratis, se ti muzou hodit.. ja ten ukazatel nikomu nenutim, IMHO je to vec velmi dobra, nikoli nezbytne nutna, ale pomahajici