globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CBF 250
4.7.2011 v 19:59
Založil jsem toto téma pro nás majitele Hondy CBF 250, abychom si mohli vyměňovat informace, zkušenosti a dotazy ohledně týhle motorky. Nechal jsem se inspirovat jinou diskuzí. Já sám mám motorku od jara 2008, najel jsem s ní víc jak 20.000 km (v kuse pak 1000 km). Všechny servisní úkony si v podstatě dělám sám, ale přesto mnohé neumím mnohému nerozumím a tak si sám rád nechám od druhých poradit.
Takže pár zkušeností:
* od minulé sezóny jezdím v průměru za 4 litry na sto (dost za to tahám)
* olej žere jen když jezdím ve vedrech po dálnici (tak 0,025-0,05 litru)
* zadní guma mi vydrží cca 10.000 km, přední 15.000 km
* nejvyšší rychlost v jednom dle tacháče po rovince 135 km/h, z mírného kopce 155 km/h (otáčky 10.OOO)
* náhon tachometru kaput po 22.000 km
* budíky měněny po 10.000 km (nejdříve vadný displej, později přestal fungovat ukazatel rychlosti)
* žádná další závada doposud nebyla


Anketa: Jak jsi spokojený se spolehlivostí Hondy CBF 250?
Super motorka, neměl jsem žádné závady
86%
12
Spokojený, jen drobné závady
7%
1
Celkem spokojený, ale už mě pořádně vypekla
0%
0
Někdy nespokojený, ale měnit nebudu
0%
0
Často nespokojený, samá závada
7%
1
Předchozí
1 2
Následující

Honda CBF 250

4.7.2011 v 20:13 | Nahoru | #1
Mám ji jako přibližovadlo do práce,fantastický stroj.Náhon tachometru kaput v 17.000 km,spotřeba 3,1l na 100 km(jezdím v klídku),olej nemizí vůbec.Na 250 velice pružný motor.Maximálku nevím,nezajímá mně.Gumy vydržely podobně,řetěz ještě origo.Teď má najeto 21.500km a v žádném případě z baráku nepůjde,je to velice pohodová motorčička.Kromě náhonu,oškubaných páček,zrcátek a ohlých řídítek(drahá polovice se učila jezdit )absolutně bez zásahu.
CBF jak všechny ostatní motorky servisuju vždy sám,případné dotazy,ketré budu vědět,rád odpovím.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

4.7.2011 v 23:08 | Nahoru | #2
Super, díky za príspěvek. Já řetězovku měnil na 16.000 (strašně nepravidelně vytahanej a vypadlý O-kroužky). Děláš si ventily sám? Já je musel nechat dělat ve 12.000 (výfukový měly místo 0,15 jen 0,10 a teď na 24.000 maj 0,17 takže asi zase budou brzo chtít seštelovat).

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

4.7.2011 v 23:08 | Nahoru | #3
ja na ni zacinal a jsem za to rad, jen jsem dolival benzin a v ramci zaruky vymenil baterku, krasne lehkej stroj, kterej docela i jede (na zacatek chvilema az moc )

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 250

5.7.2011 v 08:52 | Nahoru | #4

xmickey píše: ja na ni zacinal a jsem za to rad, jen jsem dolival benzin a v ramci zaruky vymenil baterku, krasne lehkej stroj, kterej docela i jede (na zacatek chvilema az moc )


Fakt je, že jsem schopen jí na jedničku jen plynem postavit na zadní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 250

5.7.2011 v 09:34 | Nahoru | #5
Mike70> ventily jsou podložkama,takže vyměnit(někdo zabrušuje,to se mi ale nepozdává),já zatím na ventily nešáh,v toleranci.Tolerance je 0.05mm,ve stejné posloupnosti jsou i odstupňovány podložky.

(reakce na) Honda CBF 250

6.7.2011 v 09:24 | Nahoru | #6

ready1200 píše: Mike70> ventily jsou podložkama,takže vyměnit(někdo zabrušuje,to se mi ale nepozdává),já zatím na ventily nešáh,v toleranci.Tolerance je 0.05mm,ve stejné posloupnosti jsou i odstupňovány podložky.


Tu toleranci 0,05 máš od někud vyčtenou nebo jak to víš? Já sem v tom portugalským dílenským manuálu našel (pokud dobře čtu, jen něco o toleranci 0,025 pro podložky.

Naposledy editováno 06.07.2011 10:04:16

Honda CBF 250

6.7.2011 v 17:07 | Nahoru | #7
tak jsem hledal,našel dílenský manuál v AJsnad bude fungovat a tam je opravdu 5 podložek po 0,025mm.Je fakt,že tento manuál jsem neměl,pouze když jsem kupoval filtry v Hondě,přeptal jsem se servisáka na vůle+tolerance.Zdá se,že mi řekl kravinu(dle něj IN 0,10mm-špatně,EX 0,15mm-dobře).Já mu věřil,protože všechny moje ostatní motorky mají na ventilech toleranci 0,05mm.Takže teď abych splašil spárové měrky po 0,025mm,mám jenom klasiku po 0,05mm.
Díky za opravu chyby a sorry za mystifikaci.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CBF 250

7.7.2011 v 10:52 | Nahoru | #8

Mike70 píše: Fakt je, že jsem schopen jí na jedničku jen plynem postavit na zadní



tak to bych chtel videt

(reakce na) Honda CBF 250

8.7.2011 v 13:58 | Nahoru | #9

xmickey píše: tak to bych chtel videt



Nevěříš??? Nevěř Ne fakt to jde, jen je potřeba hóóódně rychle pustit spojku a řádně otočit zápěstím

Honda CBF 250

8.7.2011 v 19:32 | Nahoru | #10
ja verim, jen bych to rad videl

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

15.7.2011 v 11:51 | Nahoru | #11
Já mám již druhou cbf 250, první jsem poslal do auta (moto na sra***). Ovšem byl jsem s ní naprosto spokojený, tak jsem si jí koupil opět, ale novější model z roku 2008, jede krásně.
V současné době jí prodávám, kdyby měl někdo zájem, tak mu udělám solidní cenu, ale musí to být motorkář . pruďas

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

15.7.2011 v 21:41 | Nahoru | #12
Technický dotaz:jde na CBF 250 rozsvítit samostatně obrysovka?Vím,že na CBF 600/1000 to jde přes spínačku klíčkem,ale u 250 to tak nejde.Je tam nějaký fígl nebo je obrysovka ve světle jenom na okrasu a svítí pouze s hlavní žárovkou?

(reakce na) Honda CBF 250

16.7.2011 v 20:48 | Nahoru | #13

ready1200 píše: Technický dotaz:jde na CBF 250 rozsvítit samostatně obrysovka?Vím,že na CBF 600/1000 to jde přes spínačku klíčkem,ale u 250 to tak nejde.Je tam nějaký fígl nebo je obrysovka ve světle jenom na okrasu a svítí pouze s hlavní žárovkou?


Myslím, že obrysovka není jen na okrasu, ale když rupne halogenka, tak svítí aspoň ona. Jinak to u CBF250 tak mám taky - rozsvítí se obě naráz.

(reakce na) Honda CBF 250

16.7.2011 v 20:49 | Nahoru | #14

prudas píše: V současné době jí prodávám, kdyby měl někdo zájem, tak mu udělám solidní cenu, ale musí to být motorkář . pruďas


A kdo jinej by si jí jako měl koupit?

Honda CBF 250

16.7.2011 v 20:52 | Nahoru | #15
Tak do kliknul v anketě na "Často nespokojený, samá závada"? Můžeš to nějak přiblížit?

Honda CBF 250

26.12.2011 v 09:15 | Nahoru | #16
vleze se 14ti zubový kolečko na motor,tuším, že origo je 13ti zubový.Nebude řetez někde dřít o blok motoru?

Honda CBF 250

27.1.2012 v 11:08 | Nahoru | #17
čau, nechcete někdo dílenskou příručku na hondu cbf 250, někde se mi tu povaluje doma a úplně zbytečně. Viděl bych to tak na tři kilča.

Honda CBF 250

3.2.2012 v 18:50 | Nahoru | #18
naco je dílenská příručka ke stroji, co se nekazí? Raději napiš, jestli se tam vleze 14ti zubový kolečko. Ale napsals to dobře-povaluje doma a uplně zbytečně

Honda CBF 250

6.2.2012 v 11:29 | Nahoru | #19
14 ti zubý kolečko se tim tam kámo vejde, ale budeš z toho mít línou mrchu, už takhle to udělá z 0 na 100 za 12s. Na nějaký kolečka se vykašli a rači si kup pancířovou hadičku přední brzdy, at to aspon trochu brzdí, protože v serii, ta motorka skoro nebrzdí (fakt bída největší).

Honda CBF 250

6.2.2012 v 17:25 | Nahoru | #20
díky, já stym jezdím okolo komína.Na brzdy si nestěžuji, ale dals mě brouka do hlavy a tu pancéřovku asi koupím i když originál se nenafukuje, ale v první řadě musím prodloužit zrcátka.

Honda CBF 250

9.2.2012 v 19:37 | Nahoru | #21
Co neubrzdíš, to neukecáš

Honda CBF 250

22.2.2012 v 21:35 | Nahoru | #22
konečne poriadna téma

Honda CBF 250

19.3.2012 v 15:20 | Nahoru | #23
Zdravím.Rád bych tady zjistil,jak je to s těmi budíky.Po 4 letech a asi 20tis km mi náhle přestalo fungovat podsvícení budíků a následně i ukazovat otáčkoměr.Tachometr zatím funguje.Poradíte mi,jestli s tím jde něco udělat nebo co se musí vyměnit a za kolik?Jinak jsem s Hondičkou nadmíru spokojený a měním jen olej s filtrem.Díky všem za odpovědi

Honda CBF 250

20.3.2012 v 18:44 | Nahoru | #24
Já to ještě mám dobrý, ale v sobotu po zimě jsem to nastartoval-šlo to blbě,ale po zahřátí jsem si párkrát zahrabal.Ještě ty zrcátka trochu prodloužím....taky jsem projel GXV 160-ta chytla na drc-vari honda

Honda CBF 250

26.4.2012 v 14:37 | Nahoru | #25
Čau čtvrtlitraři - tož jsem si v neděli koupil CBF 250 z roku 2005.
Zatím jen jízda od prodávajícího - směs dálnice, Praha a okreska.
Poznatky:
A) negativní
- proti ER-6 to fakt nejede
- zvuk mi rozkoš nepůsobí
B) pozitivní
- jede to dost na to, abych se nebál, že mne bude kde-kdo předjíždět
- je to fakt lehoučký a ovladatelný jak horský kolo
- pohodlný posez, solidní šířka řídítek (jsem sice zvyklý na rozpětí kondora, ale i tohle jde)

Tak to je zatím vše.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

13.5.2013 v 14:06 | Nahoru | #26
Čau všichni,

potřebovala bych si vykázat služební jízdu, ale bohužel v TP spotřebu nemám... Není tu náhodou někdo, kdo by ji měl v TP zapsanou? Díky moc!

(reakce na) Honda CBF 250

13.5.2013 v 16:42 | Nahoru | #27
remcik> Tohle v TP nebude mít nikdo. Jedině oficiální údaje od Hondy nebo jako já, prohlášení ke směrnici pro mé služební jízdy.

Honda CBF 250

15.5.2013 v 14:33 | Nahoru | #28
Když se to vlákno trošku oživilo - tak jaká byla loňská sezona a co letos?

Já měl CBF250 první sezonu. Najeto za loňské léto cca 3500 km, z toho polovina dovolená po kempech, zejména strávená u Balatonu.
Zkušenosti:
- skvělý minicesťáček (mám topcase Trekker TRK46 a loďák na zadní sedlo)
- v kempech, na polňačkách a pod. oceňuji miniváhu a ovladatelnost
- člověk nemůže chtít extra akceleraci
- problémy s nastavením volnoběžných otáček
- zatím bez poruch (celkem má asi 17500 km)

Chystám tento měsíc přezutí na hrubý vzorek (Heidenau K66), protože na silnici obvykle doprovázím manželku jedoucí na chopperu a na to lepičky nepotřebuji, zato na mokré trávě a pod. se mi adheze nedostává)
Mám malý štítek Givi a je na ho..o. Fouká mi přímo na krk pod helmu. Buď ho vyhodím, nebo vyměním za vyšší. Máte se štítkem na CBF250 někdo zkušenost?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CBF 250

15.5.2013 v 15:55 | Nahoru | #29
Nemám zkušenost se štítkem na 250, ale na současné 500 mám Givi (viz profil motorky), je trošku vyšší a jsme s ním spokojenej. Sice dělá nad 100 km/h trochu turbulence, ale bez něj se nad 120 nedá vůbec jet.

PS: Ovšem na CBF250 jsou moc pěkný budíky na to, abych tam nějakej štítek dával a taky sem na ní neměl takovej problém s protivětrem ve 130-140 km/h jako u CBF500. Já byhc tam nedával nic, protože tvar budíků sám o sobě odvádí dost ten hlavní nápor větru...

Naposledy editováno 15.05.2013 15:56:44

(reakce na) Honda CBF 250

16.5.2013 v 09:31 | Nahoru | #30
Mike70> No jo - na ER6N také nemám nic a kaplička budíků stačí.
Jenže - to je větší motorka a lépe se přikrčím (šoupnu zadek dozadu protože na ní mám 3 kufry a nevozím loďák), na 250 se nedokážu složit za budíky.
Viděl jsem nějaké fotky s vyšším plexi a docela to šlo.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou z těchto dvou motorek [1, 2] Honda CBF 250, Honda VTR 250 matej20 35 27.10.2023 v 16:12 Oki
aku moto na zaciatok pre nizsiu zen... [1, 2] Honda CBF 250, Honda CBF 125 J-Girl 37 1.9.2023 v 11:24 Metric
W5 suché mazivo na řetězy z Lidlu Honda CBF 250 Mike70 20 3.6.2023 v 09:08 Jerry_jr
CBF 250 zvuk motoru Honda CBF 250 nenazranej 13 9.9.2022 v 22:43 nenazranej
CBF 250 kontrola napínáku Honda CBF 250 nenazranej 6 25.8.2022 v 10:28 nenazranej


TOPlist