globalmoto_kveten





Téma: Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R
7.1.2011 v 20:09
Ahoj, mám dilema se kterým bych potřeboval pomoct. Rozhodl sem se že pořídím další stroj a za boha se nemůžu rozhodnout kterou. Ve hře jsou tři adepti. Suzuki DL1000 V-Strom, BMW R850R a BMW R1100R. Nejsem žádnej závodník, momentálně jezdím na Viragu 1100 a výkonově mi bohatě stačí. Problém je v tom že měřím skoro 190 a Virgl je mi zkrátka malej. Po třech hodinkách v sedle sem jak zbitej. Co od nový mašiny chci je teda dostatek místa a pohodlí na delší jízdy pro mě i pro baťůžek. To mi Strom dá, ale s BMW nemám zkušenost. Stroma mám celkem přečtenýho a tak mě spíš zajímají postřehy o BMW. Servisní intervaly, spotřeba, slabiny, silné stránky atd... Díky moc!

Naposledy editováno 02.04.2011 21:12:31
Anketa: Kterou?
BMW R1100GS
43%
26
DL1000 V-Strom
43%
26
BMW R850R
7%
4
BMW R1100R
8%
5
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:11 | Nahoru | #1
Musim ho dát

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:13 | Nahoru | #2

lukš píše: Musim ho dát



Já vím, je to srdcovka. Taky se mi moc líbí

Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #3
Netuším co bych ti poradil, ale pokud by se tvoje rozhodnutí vytříbilo k DL 1000, tak známému stojí v garáži jeden nevyužitej, mazlenej a leštěnej stroj s celkem ucházející výbavou. Myslel jsem si, že bych si ho vzal pro sebe, ale ta motorka by u mě trpěla na dovádění v terénu a to by se jí asi nelíbilo Kdyžtak potom napiš.....

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #4
ty jo bral bych asi DL a pak 1100 , 850 bych nebral moc slabý a cena stejná jak za 1100 ..na naše silnice je DL jak dělaný... bmw má zase pomalu nesmrtelnej motor a podvozek je taky super ,má kardan takže žádný sraní s řetězem. ten telever je příjemná záležitost krásně to bere výmoly na silinci. motor je trošku jinej ale velice zábavnej, je to ozvyku...

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:18 | Nahoru | #5
Ber velký GS!

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:21 | Nahoru | #6
Dědóch> to je slovo do pranice. jediná nevýhoda je cena ..furt si jí držej takže za cenu 8let starýho GS v pěkným stavu bude mít 3-4roky starý DLko

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:22 | Nahoru | #7
Určitě chceš R? Silniční verzi? To tedy nevím, jestli si z velikostí výrazně pomůžeš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:23 | Nahoru | #8
jetam> Kardan je pro mě obrovskej argument protože sem zastánce toho že se na tom má jezdit a né to čistit- Jasný že Strom je na český silnice jak dělanej i když do kategorie endur ho může začlenit jen "odborná" porota, ale právě že sem slyšel že ty Bawka silnice taky přímo vyžehlej. Mašina u mě dostane to co potřebuje, ale nějak moc se s ní babrat nechci a tak je ten kardan fajn věc. Ale zatím u mě vede ten Strom. Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #9
Dědóch> Já vím, ale ta cena

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:25 | Nahoru | #10
Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:26 | Nahoru | #11
Sema> To je slovo do pranice! Myslíš že je to mrňavý? Já mám ze sportu dobitý nohy a tak je to místo na prvním místě!

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #12

Lucky-Luke píše: jetam> Počkáme na další argumenty pro BMW, to neznám.


Telelever je super, líbí se mi, jak přední kolo lítá na nerovnost a do řídítek se to nepřenese. Navíc je super, že se to nepotápí při brždění.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:27 | Nahoru | #13
Nevím kolik se pohybujou DL,ale slušnou 11tku GS seženeš kolem 85-90,možná míň...
Prostě Bawec,je Bawec!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:28 | Nahoru | #14

Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW



Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #15

Lucky-Luke píše: Sema> To je slovo do pranice! Myslíš že je to mrňavý? Já mám ze sportu dobitý nohy a tak je to místo na prvním místě!

Nevím, nejel jsem na tom, ale v Linzu jsem parkoval u Luise vedle R850R a bylo takový menší, vedle mého GS.. Jinač já mám 196 cm a GS se sedlem ve vyšší poloze mi pasuje akorát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #16

Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál


ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #17

Lucky-Luke píše: Ale vybrace k motorce patřej, proto mě ani nenapadlo myslet na čtyřvál

Já bych každýho, kdo tvrdí že báwo vibruje posadsil na svou čízu aby poznal, co jsou to vibrace

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:31 | Nahoru | #18

Stewe píše: Argument pro DL: motor se točí po směru jízdy, tím pádem neháže motorkou jako BMW


No jo,ale jen na volnoběh

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #19

Dědóch píše: Nevím kolik se pohybujou DL,ale slušnou 11tku GS seženeš kolem 85-90,možná míň...
Prostě Bawec,je Bawec!



DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #20

Stewe píše: ni teď sem nemyslel vibrace, myslel sem cukání doprava když tůruješ na místě nebo přeřazuješ. Mě to teda docela sralo, ale prej je to o zvyku

Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #21

Dědóch píše: No jo,ale jen na volnoběh


i za jízdy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:33 | Nahoru | #22

Sema píše: Jo, tenhle jev se dá poznat, ale za jízdy ho naprosto nevnímám a tůrování na místě neprovozuju...



měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:34 | Nahoru | #23

Sema píše: Nevím, nejel jsem na tom, ale v Linzu jsem parkoval u Luise vedle R850R a bylo takový menší, vedle mého GS.. Jinač já mám 196 cm a GS se sedlem ve vyšší poloze mi pasuje akorát


Tak nezbejvá než zkusit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #24

Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.

Nojo, ty ceny jsou dost vysoké. Já jsem GS vždy chtěl, proto jsem si ho koupil, ale je fakt, že za stejný prachy bych koupil o 10 let mladší 650 V-keř, byť bez ABS a podobných vychytávek..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #25

Lucky-Luke píše: DL je za tu samou cenu, ale o takovejch 6 let mladší.


Ale nemá takový koule!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:35 | Nahoru | #26
Stewe> za jízdy to nepozoruju

Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:36 | Nahoru | #27

Stewe píše: měl sem na mysli protočení motoru, ne uplný tůrování do omezu

Jojo, je mi to jasný Já si zavrklám, motorka se nakloní doprava a vím, že pořád ještě boxuje Fakt mi to vůbec nevadí, jde o zvyk jak píšeš...

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:37 | Nahoru | #28
jetam> tak sem na tom asi najezdil málo, aby mě to přestalo dráždit nervy. Předpokládám, že GS 11 a 12 bude mít stejnej efekt...

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

Skvělá odpověď, děkuji! 7.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #29

Dědóch píše: Ale nemá takový koule!



Ale má Motor z TLka ač uklidněnej tak na svůj původ si umí vzpomenout

(reakce na) Suzuki DL1000 V-Strom nebo BMW R850/1100R

7.1.2011 v 20:44 | Nahoru | #30

jetam píše: Stewe> za jízdy to nepozoruju

Luke> jak píše sema ten podvozek u BMW mě maximálně nadchnul a velikostně musel by sis na to sednout...seděl sem na tom chvilku a mám 186 a bylo to tak akurát



Koukám že ty máš GSo. Vzhledově mi z těch tří říká nejmíň, ale to pro mě není až tak důležitý. Jak to tady tak pročítám začíná to bejt taky možnost. Jak je na tom tenhle stroj?
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist