2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
co jsou auta z fabriky nato tak to ma nejakou odolnejsi hlavu sedla ventily ci co.....
Naposledy editováno 14.01.2012 14:45:12
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
kamos nato jezdil a pak jak to zdrahlo tak se nato vykaslal...
Naposledy editováno 14.01.2012 15:15:13
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
Vis co to je Verva, Vpower atd... ? Benzin kde je pridane vic lihu a vetsi cena.
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
jsou to tyto jednotky-viz. dole:)
Naposledy editováno 14.01.2012 16:00:06
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
1.Jednotka se zapojuje jako "bypass" mezi vstřiky automobilu-pres konektory- nic nestříhate,nekucháte,nepájíte tudíž instalace neni trvalá a kdykoliv muže byt z auta vyjmuta bez následků/poškození.Dále se připojuje na spínané "(+)" sv.č.15 pro ty co do toho dělaj a samozřejme na kostru.Může být sice napojena na tvrdo ale nebude fungovat funkce sytiče.Dále je součástí sady teplotní čidlo zajištujíci přechod ze studeneho do normalniho režimu,které se připoji pomocí "drcpásek" nejbliže k motoru před termostat.
2.Software k dane "krabičce/jednotce" není "mapa" pro konkrétní vozy,ale soft sloužící k doladění připravy smesi pro daný vůz=> jednotky jsou nastaveny na zakladni hodnoty aby po pripojeni na ne +/- všechna auta jela ,ale je nutne doladit studene starty,bohatost-žravost je jasny ze felinka 1,3l potrebuje neco jinyho nez volvo 2,4l ...
Ideální by bylo vše seřidit pomoci analyzeru se širokopasmovou lambdasondou,proto se to nenapojuje na labdu v aute-neumí si poradit s emisemi z e85.Avšak jde podle"ucha" a jizdnich projevů seřit i homemade.
3. Přestavit auto na e85 mužete kterekoliv od cca 94 r.v. a s el. managmentem motoru-karbec jde taky ale musi se menit trysky,vzdušníky a predstih -proste oser a musite jezdit jen na e85:))
Je jedno jestli mate atmosferu,turbo nebo promenlive cassovani ventilu.nejde to pouze na motory s primym vstrikem FSI/GDI
Muzete jezdit jak na e85 tak na N95 nebo oboji v jakemkoliv pomeru.Jednotka je automaticka a vyhodnocuje na co jedete podle doby vstriku orig. řj nevim jak to presne funguje= takhle mi to bylo receno .
Dale muste vedet jaky typ konektoru mate na vstrikach abych je dodal spravne na vase auta.
no a par technickejch.
E85 horí o 200°C chladneji nez N95
Ma oktanove cislo cca 109
neni vodivé ani korozivní
žere korkovy tesneni
kdyz neco budete chtit vedet tak piste
jo zde se da stahnout onen software
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
Creck píše: Ja to leju normalne do octavky a jezdim. Co chces slyset vic ?
Vis co to je Verva, Vpower atd... ? Benzin kde je pridane vic lihu a vetsi cena.
No tak te bohuzel zklamu ale konkretne VERVU mas uplne bez lihu
Proto je nej na zazimovani.
Tedy vedle jak ta jedle. Ochcavce to bude urcite chutnat min ti to nazere hadice.
z-x-r píše: No tak te bohuzel zklamu ale konkretne VERVU mas uplne bez lihu
Proto je nej na zazimovani.
Tedy vedle jak ta jedle. Ochcavce to bude urcite chutnat min ti to nazere hadice.
Vedle si sám. Že to žere hadice je neopodstatněná fáma. Na zazimování je právě dobré dát do benzínu trochu lihu, protože pohlcuje vodu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
Myslím,že ještě by zajímalo nejen mne,jak se postupuje při měření emisí před STK? To se vyjede Ethanol a jede na emise s čistým N98/N95? Enem aby jim to tam neztraha fúrichtung na výfuk
Naposledy editováno 16.01.2012 01:28:40
1 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
2 reakcí na tento příspěvek Přestavba na Ethanol 85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
SPEEDY21 píše: ....když nemáte na benzin rsp naftu tak to prodejte a jezděte sockou špekulanti
jdi do pííči4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
elbunda píše: SPEEDY21>Tady nejde o to jestli na to mám, nebo nemám ale o to že z každého litru nafty, nebo benzínu dáš zhruba 22 Kč státu v daních. A to se mi opravdu nechce. Zvlášť když ty peníze stejně rozkradou. Kdo chce za to, že jezdí platit takové prachy těm nenažrancům, ať to klidně dělá. Já to dělat nebudu
hele a jak to rezis s dani z prijmu, se zdravotnim a socialnim pojistenim? s dalnicni znamkou?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Přestavba na Ethanol 85
thor1403 píše: Taky přispěju.Jezdím v octávce na ethanol nejdřív 1:1 a ted 1:2 pokud jsem jezdil 1:1 bylo vše ok.1:2 má motor snahu chcípat když je ohřátej a stojím někde v koloně jinak pokud jezdím na 1:1 žádnej problém ani to že by to žralo víc nebo mín.Podotýkám že nemám žádnou upravu a jezdím tak už 2 roky.Ročně najezím cca 30 tis
Výborně
dneska už jsem začal...1:1 a kanďák N95 už mám schovanej..a za 24.90Kč..Až se jaro zeptá co jsem dělal v zimě....Fotrovo služební auto ať třeba zdechne.není moje,ani jeho....přiznám ale,že bych si to do svýho auta nelil.