globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati - Italská vášeň
DUCATI - Debata o všem, co se značkou DUCATI alespoň nějak souvisí. Rady, zkušenosti, postřehy a zážitky, spojené s rudými kráskami z Bologne.


Naposledy editováno 06.02.2020 18:38:03
Anketa: Nejhezčí DUCATI všech dob je...
Desmosedici
8%
13
Superleggera
4%
6
Hypermotard
6%
9
Scrambler
2%
4
MONSTER
11%
17
STREETFIGHTER
7%
12
GT1000 i PaulSmart
12%
20
999
15%
24
916
30%
49
MV Agusta
4%
7

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 16:17 | Nahoru | #16651

strakon píše: Nádrž do černé a je to krasavec, to přední světlo je boží





To je světlo z Guzzi California!

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 16:57 | Nahoru | #16652
Pánové, mám takový technický dotaz. Kdy a kde nechat převložkovat výfuky? Podle zjištění je na nich najeto asi 17 000km.Vydrží to ještě,nebo už je čas? Byl bych nerad, aby se ten carbon pokurvil.. Díky za rady



(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 17:08 | Nahoru | #16653
Lukes.> ja si koupil balenou vatu a titan nyty akrapovic a prevatoval si to sam. vrtacka, schopne kleste a iq prumerneho stredoevropana a je hotovo. jinak bych to kdyztak poslal do rp tuningu, kamosovi kdysi vatoval arrowa na tuono a f klidu. jinak jako indikator bych volil zvuk pri poklepu, pred byl duty jakoby drncivy, ted citis ze klepes do neceho plneho.

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 17:38 | Nahoru | #16654
Lukes.> u karbonu všichni píšou 15-20tkm...
jde o to jakej motor... dvouvál tu vatu cupuje u ústí koncovky od motoru daleko hůř. Ač je na konci vata skoro netknutá, můžeš mít už dole od svodů vybouchaný místa.
Poznáš to lehce - pokud je vejfuk horkej ihned po zastavení, zkus to omakat a maličko to promáčknout - jestli maličko promáčkneš (dutinu) a karbon praská ...je nejvyšší čas.

Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 22:08 | Nahoru | #16655
mam volny listek na moto GP na prirodni tribuny od patku kdyby mel nekdo zajem ozvete se stal me 1600kč nebo nabidnete cenu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 22:33 | Nahoru | #16656
No tak to bude kua vodvaz! Co to jako je? GSR600, Z1000 a nebo CB1000R???

To se zase vysoká designová škola japonská vytáhla...















Upřímně, tohle by mě nebavilo ani umejvat...

Naposledy editováno 12.08.2014 22:37:33

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 22:56 | Nahoru | #16657
drippera> japonský Manga design s Pikaču ... prostě klasika posledních let

Naposledy editováno 13.08.2014 06:51:48

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 23:37 | Nahoru | #16658
Suzuki, ač nerad, musím přiznat, že se z ní stává rozpočtová značka.
Žádný vývoj, design. Už to ukázala malá Inazuma, takže se není čemu divit.

Spíš by mě zajímalo, jaký máte názor na Tuono V4R, když pominete předsudky
vůči značce?
Zkoušel jste ji někdo? Nejde mi názor na design, ale vlastnosti.. Díky

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

12.8.2014 v 23:52 | Nahoru | #16659
Petta> Nejel sem na tom,ale už jen podle pouhýho sednutí si bych na dovču po Evropě jel radši na tom,než na SF

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 09:41 | Nahoru | #16660

Petta píše: Suzuki, ač nerad, musím přiznat, že se z ní stává rozpočtová značka.
Žádný vývoj, design. Už to ukázala malá Inazuma, takže se není čemu divit.

Spíš by mě zajímalo, jaký máte názor na Tuono V4R, když pominete předsudky
vůči značce?
Zkoušel jste ji někdo? Nejde mi názor na design, ale vlastnosti.. Díky



Ehm, no tak trošku...






Najel jsem na ní něco málo kilometrů,jak jinak, než po mý oblíbený testovací trase, kde prověřím všechny bajky až "na krev". Tedy skoro, no... Ve výsledku je to dobrá, velmi dobrá motorka. Má úžasný zvuk, super podvozek, parádní zátah a uvolněný posez. Ten je mimochodem daleko pohodlnější, než na SF, až na nohy. Ty jsou strašně zalomené a je to po pár kilometrech otravné. Na SF je daleko víc místa a nohy jsou zlomené v daleko menším úhlu. Jezdí se na tom dobře a dá se to zvládat i ve městě. není tak ucukaná. Ve vyšších rychlostech je znát nervozita podvozku. Není tak sebejistá, jako tvrdý SF, ale možná bych to spíš přičetl napřímenější poloze a aerodnymickému jevu, zvanému, schovej se, pusť řidítka a ono se to zklidní. Nervozitu do řízení přináší spíš jezdec. Jediné, co bylo cítit při razantních výjezdech ze zatáček, bylo pumpování (stlačení a pohupování) zadního péra, které je o poznání měkčí, než to na SF a motorka je na výjezdu neklidná a mele řidítkama. Na stríťákovi ležíš víc na řidítkách, zadní Ohlins prostě "JE" lepší a výjezdy jsou tudíž přesnější a klidnější. I ten posez dělá hodně. Tuňák byl takový trošku rozevlátý. ALe to se bavíme o divočině na okreskách, na okruhu a nebo při normální jízde budou rozdíly nepatrné. Kdybych si měl vybrat motorku pro jízdu k Balatonu,sáhnul bych po Tuonu, kdybych měl okruhový den, vzal bych si SF a kdybych chtěl postavit dokonalého streetfightera? Vzal bych posez a ergonomii Tuona, motor a podvozek SF a měl bych....aha...superduke se to jmenuje?

1 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 09:50 | Nahoru | #16661
Mimochodem jsem moc zvědav na tohle...







Mám obavu jen z jedné věci. Velký SF byl "šílená motorka" to víme všichni a odevšad slýchám názory, že Panigale 1199 je na normální silniční ježdění naprosto nepoužitelná. Jak dopadne tedy její vysvlečená varianta? Elektronika motor uklidní? No, necháme se překvapit...

Musím uznat, že podle toho co čtu a slucham, se to inženýrům v KTM asi docela povedlo. Má to koule, ale dá se na tom i normálně jezdit!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 10:34 | Nahoru | #16662

drippera píše: Mimochodem jsem moc zvědav na tohle...







Mám obavu jen z jedné věci. Velký SF byl "šílená motorka" to víme všichni a odevšad slýchám názory, že Panigale 1199 je na normální silniční ježdění naprosto nepoužitelná. Jak dopadne tedy její vysvlečená varianta? Elektronika motor uklidní? No, necháme se překvapit...

Musím uznat, že podle toho co čtu a slucham, se to inženýrům v KTM asi docela povedlo. Má to koule, ale dá se na tom i normálně jezdit!



Motor z panigale bez úprav (minimálně SW) do nakedu dát nemůžou. Na to že je to 12ka dvouvál, tak to dole jede žalostně málo a na silnici by to chybělo. Na okruhu po spodku neštěkne ani pes, ale na silnici by to bylo o ničem.

To litrový GSX-S pojede pěkně, bude to asi spolehlivý a bude to stát o půlku míň než stál SF. Tak proč ty emoce, kupce si to najde a ti co to nechtějí mají na výběr z takový škály krásnejch biků....

Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 10:51 | Nahoru | #16663
Zábava na odpoledne

Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 11:54 | Nahoru | #16664


Slušná kolekce

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 14:04 | Nahoru | #16665

Franco82 píše: Motor z panigale bez úprav (minimálně SW) do nakedu dát nemůžou. Na to že je to 12ka dvouvál, tak to dole jede žalostně málo a na silnici by to chybělo. Na okruhu po spodku neštěkne ani pes, ale na silnici by to bylo o ničem.

To litrový GSX-S pojede pěkně, bude to asi spolehlivý a bude to stát o půlku míň než stál SF. Tak proč ty emoce , kupce si to najde a ti co to nechtějí mají na výběr z takový škály krásnejch biků....



...protože je to strašně hnusný, až kýčovitý výtvor!

Jinak samozřejmě souhlas (cena, motor, atd.)

Naposledy editováno 13.08.2014 17:34:25

6 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 18:36 | Nahoru | #16666
Tak "poslušně hlásím" že mi v dílně přibylo další (tentokrát lehce oválené) GéTéčko!!!
A budou se dít věci... a flexa už se točí...







Naposledy editováno 13.08.2014 18:37:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 18:50 | Nahoru | #16667
PETARDAK> Jen do ní
A hlavně se toho nebát

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 18:58 | Nahoru | #16668
PETARDAK> Paráda a nešetři jí Cafíčkovou prdelku a bude mňmakózní

Naposledy editováno 13.08.2014 18:59:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:00 | Nahoru | #16669
Honzatuu> Co ty? Kituješ, brousíš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:11 | Nahoru | #16670
strakon> ále včera sem to nastrojil a zjistil sem že mi ty kryty vidlic nesedí tak jak by měli
takže znova a lépe. jinak podsedlovka a štítek se už kytuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:26 | Nahoru | #16671
Honzatuu> Neříkej že to děláš znova?

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:28 | Nahoru | #16672
PETARDAK> Ta je parádní tak ruku k dílu a šup doní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:37 | Nahoru | #16673
fsmoula> naštěstí je to ten jednoduší díl
To víš to je výhoda výroby stylu pokus - omyl. Můžeš některé díly vyrobit víckrát.
kdyby neseděla ta podsedlovka tak to hodím ze skály. Tu bych znova nedělal

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 19:47 | Nahoru | #16674
Honzatuu> Tak to věřím. No a kdy bude konečný výsledek cca

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 20:01 | Nahoru | #16675
fsmoula> tak měsíc až dva a budu hotovej . ( s nervama )
né. Počítám tak nějak

2 reakcí na tento příspěvek Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 20:29 | Nahoru | #16676
cau Honzo, zitra mirum k nam do Plzenskeho kvelbu, v patek a sobotu tam HD ma nejakou promo akci pujcovani motorek a tak. nechces se stavit? navic se mi celkem libi ty podsedlaky co nabizis sice bojuju s prachama, ale kdo vi

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 20:37 | Nahoru | #16677
Honzatuu> Udělěj je delší, ať schovají ty vršky vidlic A kdyby neseděl ten podsedlák, tak z toho udělej tohle





Naposledy editováno 13.08.2014 20:39:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 21:07 | Nahoru | #16678
Lazyfucker> nazdar A budeš tam i v pátek ?, To mám volno tak bych mohl dorazit. Zítra bych to nestihnul. Vracím se pozdě z práce.
Ty podsedláky sem dneska zabalil a jdou do Boleslavi
Kdybych to věděl tak sem ti je nechal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 21:14 | Nahoru | #16679

PETARDAK píše: Tak "poslušně hlásím" že mi v dílně přibylo další (tentokrát lehce oválené) GéTéčko!!!
A budou se dít věci... a flexa už se točí...







Alešku, udělej ji dvoumístnou, prosím. Jednu už přece máš a já ji na přes rok od tebe vezmu!

(reakce na) Ducati - Italská vášeň

13.8.2014 v 21:25 | Nahoru | #16680
Lazyfucker> Na HD promu jsem byl minulý pátek a ta motorka mě nějak vůbec nechytla... Asi jsem na to moc mladej Pohodička to teda byla, ale po 10 minutách mě z toho bolely záda, vůbec to nebrzdí, zvuk se seriovýma laufama žádnej a u motorky za 300+ bych čekal trošku lepší zpracování... Ale zkusit se má všechno
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 32 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER
Lupání ve středu kola Ducati Streetfighter V4 S Wlnic 11 28.4.2023 v 13:39 Krautkopf
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Agnosy 5 5.11.2022 v 13:41 juraaa
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s Bouša82 1 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF


TOPlist