globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: teplota + rychlost
26.7.2011 v 20:31
Zdravim, jsem cerstvym vlastnikem teto motorky, zarazily me dve veci. Teplota, kdyz sahnu na karter kde je filtr po projizdce, neudrzim na nem ruku. A druha vec je rychlost at jedu sam nebo ve dvou tak to jede max cca 75km/h to je mi u dvacy divny, ze to ve dvou jede stejne rychle xD pro upresneni motorka pres rok stala, benzin novy a svicka taky. Dik za pripadnou pomoc

teplota + rychlost

26.7.2011 v 20:41 | Nahoru | #1
Teplota naprosto v pohodě-olej má mít kolem 80-100 stupňů. Ohledně rychlosti si myslím, že majitel před tebou namontoval menší řetězové kolečko vepředu nebo větší rozetu. Motorka pak má sílu dosáhnou max. rychlosti i při zatížení, ale motor se přetáčí

1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost

26.7.2011 v 20:48 | Nahoru | #2
GNko trápíme v autoškole už 10let teplota je ok, a rychlost ve dvou taky tak těch 70. Sám jsem z ní z mírného kopce vytáhnul digitálních 99 (asi proto, že dvouciferný cyklocomputer víc neukazuje ), ale to už byl motor fakt na maximu otáček. Není to závoďák, je to celkem blbuvzdornej stroj pro pohodové ježdění...

Edit: Koukni jak je na tom vzduchový fitr

Naposledy editováno 26.07.2011 21:01:45

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) teplota + rychlost

26.7.2011 v 21:04 | Nahoru | #3
Tak s tou teplotou je to fajn ale s tou rychlosti nevim kdyby to kolecko, tak se to bude pretacet hodne, ale takhle ne. Uz na ctyrku mi to nejde vytocit az na omezovac, ten je na 7000ot/min tesne pred... a kdyz tocim tak to k vyssim otackam ztraci vykon co je u dvacy divny kort, kdyz to ma vykon pri 9700ot/min xD nevite cim by to mohlo byt? Karbec ucpanej? Vzduchac jsem daval novej.

(reakce na) teplota + rychlost

26.7.2011 v 21:56 | Nahoru | #4

jakkri píše: Tak s tou teplotou je to fajn ale s tou rychlosti nevim kdyby to kolecko, tak se to bude pretacet hodne, ale takhle ne. Uz na ctyrku mi to nejde vytocit az na omezovac, ten je na 7000ot/min tesne pred... a kdyz tocim tak to k vyssim otackam ztraci vykon co je u dvacy divny kort, kdyz to ma vykon pri 9700ot/min xD nevite cim by to mohlo byt? Karbec ucpanej? Vzduchac jsem daval novej.

JA VÍM gn ko sem spravoval a ješte dlouho budu podle mě tam maš omezovač - na 5 petku nevytočiš plne otačky čim vyšši kvalt tam maš tim nižžšich otaček dosahneš a tim padem i nižši rychlosti .Takže to maš dotažene z německa nejspiše jo a ješte je možne že maš zmenšeny otvor v přirubě co je mezi karburatorem a hlavou . Je to tam tak o 1 cm zužene a mině smesi se ti dostane do valce ale tohle nemam odzkoušene jelikož kamošovi co to spravuju se urval vyfukovy ventil a ten udelal v motoru šilenou paseku. Jo ten omezovač de celkem jednoduše odstranit.

1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost

26.7.2011 v 22:22 | Nahoru | #5
Jo o tom jsem cetl, to se da na ruzovy kabel co jde do cdi odpor jestli 580ohm? A ukostri se, ne? Tu prirubu by mozna slo z neceho zbastli, jen vedet jak ma vypadat...

(reakce na) teplota + rychlost

27.7.2011 v 08:55 | Nahoru | #6

jakkri píše: Jo o tom jsem cetl, to se da na ruzovy kabel co jde do cdi odpor jestli 580ohm? A ukostri se, ne? Tu prirubu by mozna slo z neceho zbastli, jen vedet jak ma vypadat...

ANO ANO PŘESNE TAK no ta přuruba to je jednoduche sundej karburator a podivej se jestli přiruba licuje se sacím kanalem

teplota + rychlost

27.7.2011 v 19:15 | Nahoru | #7
tohle mi dělalo s tím karbcem bez jehly (s klapkou), řešil jsem to tak že jsem podřadil, otáčky vyskočily a dalo se to vytočit i víc, akorát na plný plyn (typ moto mám jiný ale motory jsou totožné)

1 reakcí na tento příspěvek teplota + rychlost

27.7.2011 v 19:36 | Nahoru | #8
Tak jsme dneska jeli cca 15km. A jelo to uplne na pikacu. Kdyz jsem pridal trochu plyn treba do pul plynu, tak byla tendence se dusit a pri plnym kotli se to zlepsilo. Zvlastni, pres noc a o poznani horsi to je :-/ a prislo mi, ze jde olej od zatky na stelovani ventilu, tak to zkusim dotahnout (ted nejsem doma), jaky ventil je u karburatoru? Saci? Jinak diky za rady.

(reakce na) teplota + rychlost

27.7.2011 v 23:47 | Nahoru | #9

jakkri píše: Tak jsme dneska jeli cca 15km. A jelo to uplne na pikacu. Kdyz jsem pridal trochu plyn treba do pul plynu, tak byla tendence se dusit a pri plnym kotli se to zlepsilo. Zvlastni, pres noc a o poznani horsi to je :-/ a prislo mi, ze jde olej od zatky na stelovani ventilu, tak to zkusim dotahnout (ted nejsem doma), jaky ventil je u karburatoru? Saci? Jinak diky za rady.

no samořjmně že u karburatoru je saci ventil jinak soušasti toho vička kama ti teče olej je okroužek tak to vičko sundej a pdovej se jestli neni poškozenej nebo jestli tam neni nejaky bordel. jinak bych videl zradu v nastaveni karburatoru asi špatna poloha jehly nevim to ti po netu asi nikdo neporadi možnosti je hodně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Suzuki GN 125, spolehlivost Suzuki GN 125 coconut69 8 8.4.2024 v 22:35 Seka100
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 Jakubv 10 11.8.2022 v 09:35 Seka100
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 Jakubv 3 1.6.2022 v 10:16 Ariete
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 Mirek1108 1 15.9.2021 v 09:41 Seka100
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 Jakubv 25 9.6.2021 v 09:36 Seka100


TOPlist