paolo_novy Přidat reklamu

Téma: R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)
20.6.2010 v 02:17
...vsem, jez ucarovaly S-portovní motorrady z Říše!


sem tam nejake fotecky z projizdeni ci popijeni ;o)


Naposledy editováno 16.08.2016 22:54:42
Anketa: eSko je muj první boxer?
ano
81%
13
ne
19%
3

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

22.2.2011 v 23:14 | Nahoru | #451
Midloch2: tak to je zajímavý. díky za postřeh, už jsem jí skoro objednal. já mám spíš raději když motorku musim do náklonu nacpat, přehnaně živý řízení pak vžaduje korekce a to mi moc nesedí. ted mam na přední M1 takovou střechu-zlom, že mi v úhlu tak 25st. najednou "upadne" a je to hodne neprijemny až nebezpečný, musí s eto rvát zpátky, tfuj! taky po 9500km a 4letech stáří co by člověk chtěl...
Co zadek, tam je Race Attack Street v pohodě? Já snad objednám ten Qualifier II, s jedničkou vzadu jsem nadmíru spokojen, jen an vodě je to horší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 00:21 | Nahoru | #452
Jack82> Na zadku to drží solidně. Mám 190/55. Na vodě jsem s tím jel jednou cca 15km v průtrži jak sviňa za tmy. To víš to jsem se jen vezl a co si k nim můžu dovolit jsem nezkoušel.
Vím že se daj sehnat za hodně levno, tak je to lákavý. Jsou sice lepší než Michelin Pilot Sport co tam byly původně, ale osobně bych je už víckrát nekoupil. Nějakej buhvíjakej nájezd od toho taky nečekej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 00:23 | Nahoru | #453
Jack82> Ty když jsi z tý Plzně, tak to dáme někdy nějakou žbrďolu, až tam v létě pojedu na poradu.

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 08:28 | Nahoru | #454
Jack82: já mám nazuto Dunlop SportSmart a jsem celkem spokojený ... na vodě super, dobrá odezva. Ale nečekám od nich víc než 6000 km, takže to asi nehledáš.
Přemýšlel jsi o nových Michelin PilotRoad3? PR2 byly na vodě moc dobré s nekonečnou životností a navíc mě celou dobu deptalo jak je musím tlačit do zatáčky

PR3 mi dost připomínají mokrý slick

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 11:06 | Nahoru | #455

Midloch2 píše: Jack82> Ty když jsi z tý Plzně, tak to dáme někdy nějakou žbrďolu, až tam v létě pojedu na poradu.



jasný pane, stačí dát den předem vědět, mám volnou pracovní dobu

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 11:11 | Nahoru | #456
J!RKA: dík za tip, koukal jsem na ně (PR3), dá se sehnat předek kolem 2700. Mě jde ted právě jen o předek, zadek mám na tuhle sezonu pořešenej a kupovat sadu aby mi rok nekde ta pryž stála v garáži, to se mi nechce.
Ty jsi PR2 musel tlacit do zatacky? vsichni píšou že práve je ta guma dost labilní na predku, taková hravá. já mám rád když to tam narvu, když to nestačí, přitlačim, ale takový to hola hop buch a je tam, ajéje to je moc, to nee.

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 16:15 | Nahoru | #457
Jack82> bramboru jsem koupil s novou sadou M1, kterou jsem odrovnal extra rychle. A další jsem nazul sadu PR2 a dost mě zaskočilo, jak se tomu nechce do zatáček. A po 12 tisících, když jsem je měnil za PP2CT tak jsem jenom zíral jak moc je najednou motorka nestabilní.

Naposledy editováno 23.02.2011 16:19:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 16:17 | Nahoru | #458
Midloch2> Povedlo se ti nechat připsat do techničáku rozměr 190/55?

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 20:19 | Nahoru | #459

J!Rka píše: Jack82> bramboru jsem koupil s novou sadou M1, kterou jsem odrovnal extra rychle. A další jsem nazul sadu PR2 a dost mě zaskočilo, jak se tomu nechce do zatáček. A po 12 tisících, když jsem je měnil za PP2CT tak jsem jenom zíral jak moc je najednou motorka nestabilní.



počkej, takže s PR2 se tomu chtělo hůř do zatáček jak s M1? mám pocit že sem jí tam rvát musel, ale nejsem zvyklej na dělený řidítka, předtím jsem měl praky na Guzzi Sport 1200. já jsem taky koupil eSko na novejch M1 (motorka mela najeto 130km) a nebyla to až taková tragédie (neměl jsem možnost srovnání), ale zadek byl po 4500km KO. Pak jsem tam dal ten Qualifier a na suchu mi přišel o dost lepší. Předek M1 se samozřejmě po ca 6000 začal výrazně zhoršovat.
Co jsi teda vyzkoušel všechno za gumy a mohl bys napsat nějaký shrnutí, pro proti, km náběh? dík a všichni ostatní se můžete přidat

Naposledy editováno 23.02.2011 20:21:44

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

23.2.2011 v 21:34 | Nahoru | #460
J!Rka> v prvním kole to němci zamítli, tak zkoušíme druhé kolo a ještě zkouším kanál přes kolegu kterej kamarádí s vývojářem z fabriky, tak uvidím. Už se ale pracuje na úpravě svodu, tak jsem zvědavej.

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

4.3.2011 v 02:35 | Nahoru | #461
tak asi koupim na ten předek Qualifier I, sehnal jsem ho za 1800,-, na dojetí zadku QI plus Race Attack Streetu by to mohlo akorát vyjít. No a pak se uvidí, možná Diablo Corsa III, sjížděj se krásně dokulata s nájezdem kolem 7000-8000km a jsou za 5500 sada. Kdo je má tak je z nich nadšenej. Nebo prubnu za 6ku cestovnější Angel ST, vyhrály ten poslední test 2010 spolu s PR2. Letos budou taky v testech urcite novinky Z8 a PR3. ted jdu cestou minimalizace nákladů

2 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.3.2011 v 18:51 | Nahoru | #462
tak jsem dnes pánové byl na servisu po 10tkm a nechal jsem si tam vrznout mimo jiné filtr vložku KN. očekávání nulové, spíš mě štvalo kupovat každej rok za 350 papírák. No a nechápu to jak je to možný, ale ten filtr změnil charakter motorky k nepoznání. Měl jsem pocit že mi vyměnili motor Reakce na plyn okamžitá, zesílil se tah odspoda, rychleji jde do otáček a hlavně zmizela ta brutální díra mezi 5-6tis.!!! za 1700 kaček zázrak!!! a zvouček malinko zhroubnul, což je pro mě bonus. nevim je možný že to má souvislost i s Akrapem, asi mu to KN sedí, nebo už ten papírák byl hodně zanesenej, nevim, každopádně motorka letí pocitově tak 20k navrch a krouťák taky tak 20 (vim že je to nesmysl, ale jsou to bezprostřední dojmy z jízdy, kdy jsem to mydlil na čtvrt plynu 180 ) prostě to jede ted jako víno a všem KN doporučuju Ušetřilo mi to prachy za Commandera nebo Rapid Bike a hlavně za svody, díra prostě zmizela

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

17.3.2011 v 16:54 | Nahoru | #463
Jack82> gratulace k levnému poladění
Ale moc nevěřím tomu, že samotný filtr má až takovou moc

Už se těším na nějakou společnou projížďku ... minulý víkend jsem si dal prvních 300 jarních km a podezřele moc si je užíval

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

17.3.2011 v 17:03 | Nahoru | #464

Jack82 píše: tak jsem dnes pánové byl na servisu po 10tkm a nechal jsem si tam vrznout mimo jiné filtr vložku KN. očekávání nulové, spíš mě štvalo kupovat každej rok za 350 papírák. No a nechápu to jak je to možný, ale ten filtr změnil charakter motorky k nepoznání. Měl jsem pocit že mi vyměnili motor Reakce na plyn okamžitá, zesílil se tah odspoda, rychleji jde do otáček a hlavně zmizela ta brutální díra mezi 5-6tis.!!! za 1700 kaček zázrak!!! a zvouček malinko zhroubnul, což je pro mě bonus. nevim je možný že to má souvislost i s Akrapem, asi mu to KN sedí, nebo už ten papírák byl hodně zanesenej, nevim, každopádně motorka letí pocitově tak 20k navrch a krouťák taky tak 20 (vim že je to nesmysl, ale jsou to bezprostřední dojmy z jízdy, kdy jsem to mydlil na čtvrt plynu 180 ) prostě to jede ted jako víno a všem KN doporučuju Ušetřilo mi to prachy za Commandera nebo Rapid Bike a hlavně za svody, díra prostě zmizela


to je jak si dlouho nejezdil a teď po zimě to protáhnul

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

18.3.2011 v 11:06 | Nahoru | #465
najel jsem letos už asi 600km a jel jsem do servisu po ose, tak můžu "trochu" srovnávat. jak říkám, nebe a dudy, jak kdyby mi tam dali motor z HP2 Sport-

J!RKA: klidně se někdy projedem a můžem vyměnit motorky na pár km, zajímal by mě tvůj názor. Je fakt že ta díra 5-6tis. je i na grafu od Akrapoviče podstatně větší než se seriovou koncovkou, KN ji eliminoval. Kroutak rozhodne mezi 5-6 neroste, ale prijde mi ze ani neklesá, předtim lochna jako kráva a v podstatě se na 6ku nedalo jet mezi 150-180, motor se rozmotával šíleně dlouho, prostestoval, klepal. Ted jsou tam jen mravenčí vibrace ale táhne nádherně. Letel jsem po dálnici, takže to sem poznal okamžitě. Vubec se ted nemusim soustredit na otácky, predtim pořád, bud do 5 nebo nad 6, furt sem na to vejral abych se nedostal do toho jalovýho. no prostě paráda A to nemam konus, ale jen vložku do orig. airboxu

Naposledy editováno 18.03.2011 11:10:32

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

18.3.2011 v 14:29 | Nahoru | #466
Jack82> tak já jsem na motorku dával Zard + BMC a díra zůstala (ale znatelně se zlepšil chod v nízkých otáčkách (pod 2500)
po přidání HPE svodů a RBIII byla pryč s pěkným nárůstem max výkonu

teď jsem RBIII odpojil (do italských konektorů teče voda a rád bych s motorkou na diagnostiku) a ten lahodný výkon je pryč ... na dálnici už asi nedostanu motor do červeného na 6 stupeň ... alespoň že ten boží zvuk zůstal

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

18.3.2011 v 14:59 | Nahoru | #467
J!RKA: já to koupil už s Akrapem. Originál k tomu nemám, takže jak to jelo v sérii nevim. Pokud se výkon hodnotí dle max. rychlosti, dostal jsem z toho 255, v omezovači to na 6 nebylo. RBIII prý přidává dost, to vim, ale taky s O2 stojí celkem nejakejch 12 ne? svody mi nabízeli průchozí v titanu bez katu za 17, ocel nechci. Jo a ten uplnej sklep otáček se s KN hodne zlepšil taky. Uvidíme, porovnáme

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

7.4.2011 v 13:49 | Nahoru | #468
Ahoj, tak mám doma motku s upraveným svodem. Néjenom že to dobře vypadá, ale je to sakra znát na krouťáku. Teď se jí už musí držet fest. Jako bonus je úspora na váze 1,5kg. Postěžoval jsem si mechánovi na to, že nemám na motorce nikde žádný místo na doklady, telefon a podobný drobnosti. Vymyslel elegantní taštičky, názor si udělejte sami


Považuji taky za rozumné vás informovat o vhodnosti výměny rychlospojky na hadici přívodu paliva z nádrže. Originál je plastový a už kvůli tomu pár motorek shořelo. Na starších modelech bývala nerezová, ale úsporná opatření se promítla i na tomhle dílu.

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

8.4.2011 v 16:11 | Nahoru | #469
Midloch2: koukam že máš svody i vyleštěný takže katík je venku nebo jak jsou upravený? a na kolik to vyšlo?

Naposledy editováno 08.04.2011 16:11:44

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

10.4.2011 v 09:55 | Nahoru | #470
Jack82> kat je uříznutej a místo něj je tam vyndací a zas tam dací svod, takže se tam kat dá zase vrátit, kolena jsem nechal vyleštit, teď bez katu by se neměly tak vypalovat




R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

10.4.2011 v 10:23 | Nahoru | #471
Midloch> pekna prace tak doufam, ze to s nama nekdy vytahnes

edit: spatnej prst

Naposledy editováno 10.04.2011 10:29:13

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

10.4.2011 v 10:31 | Nahoru | #472
Zdarek, clovece luxus ty svody....fakt parada...co nejaka projizdka???

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

10.4.2011 v 20:46 | Nahoru | #473
chlapi já teď jezdím jenom kolem komína, musím vytahat novou kombošku, bejt v ní dýl je nepohodlný, pravda taky musím drobet zhubnout

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

11.4.2011 v 13:41 | Nahoru | #474
já bych nějakou vyjížďku dal. taky mam novou kůži, ale už z podzima a vytahal jsem si jí při dlouhých zimních večerech

Midloch: ty svody jsou vyleštěný fakt profi, nádhera! moc by mě zajímalo srovnání. pojdme neco vymyslet, má byt promenlivo, moc bych neváhal. v úterý nemůžu, jinak zatím kdykoli když nebude pršet, aspon kilíčko dvě, spich pro pražský třeba v Příbrami, tam pojezdit kolem, pokecat a zase dom. Midloch za tebou si klidně dojedu, můžem pojezdit volyni vimperk, nebo něco jinýho tam v okolí, znam jednu moc pěknou zahradní reštyku ve Volyni, obídek třeba nebo kávička I když do tý Příbrami bys taky dojet mohl a pak udelat kolecko přes Rožmitál, Březnici a Blatnou a pak se rozjedeme každej na svou stranu

Naposledy editováno 11.04.2011 13:47:50

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

11.4.2011 v 15:36 | Nahoru | #475
v tejdnu tak možná v 18:00 a to ještě není nikdy jistý v kolik se vrátím, víkend bych mohl

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

13.4.2011 v 17:36 | Nahoru | #476
v sobotu jedu do Milína u Příbrami na testovačku Ducati /mám objednanej Diavel/, jízdu mám od 13h, budu tam na 12.30, tak bychom se pak mohli sklouznout kdyby se nekdo chtel pridat

http://www.ducati-cz...nformace-o-akci.html

http://www.mapy.cz/#...856@y=134366208@z=12

R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

18.4.2011 v 16:37 | Nahoru | #477
zdravim, mam na prodej origo kufry vcetne drzaku a zamku,je to novy, kupoval jsem to v zime, jeste jsem to ani nenadal, nevyuziju je..., cena za komplet 14500,- tak pokud budete mi nekdo zajem tel. 602671188. diky

1 reakcí na tento příspěvek R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

15.5.2011 v 16:25 | Nahoru | #478
Kavíšku copak to že prodáváš ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.5.2011 v 11:57 | Nahoru | #479

Midloch2 píše: Kavíšku copak to že prodáváš ?



prej kvuli autu, jestli to tedy neni tajemství. já bych tedy motku kvuli autu nedal ani za nic

(reakce na) R1200S a jina S-portovni subaru na cestách ;o)

16.5.2011 v 20:21 | Nahoru | #480
Jack82> to víš priority se mění, auto je mizerná leč často nutná investice, motorka je ještě mizernější a není nutná
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kolísání otáček BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... StB 19 18.8.2023 v 21:53 StB
Otáčky nad volnoběh BMW R 1200 R, BMW R 1200 S PlusOne 20 15.7.2023 v 16:45 MedWed
Význam zkratky BMW GS BMW K 1200 LT, BMW R 1200 GS, BMW K 1200 RS, BMW R 1... PanCajicek 26 15.7.2023 v 10:16 400xr
Plech mezi lamely do spojky na BMW ... BMW R 1200 GS, BMW R 1200 C, BMW R 1200 RT, BMW R 12... Rudolf 5 17.3.2023 v 17:59 Rudolf
BMW R1200S - voda v oleji [1, 2, 3, 4] BMW R 1200 S PlusOne 104 2.6.2022 v 05:15 Ivos


TOPlist